Румен Радев внася предложение в парламента за референдум за еврото

Румен Радев внася предложение в парламента за референдум за еврото

Президентът Румен Радев с обръщение към народа и Народното събрание. Държавният глава заяви, че внася предложение в парламента за референдум за еврото.

Ето и пълното изявление на Румен Радев: 

"Днес отбелязваме Деня на Европа, в чийто фундамент са заложени демокрацията и свободната воля на гражданите. България, като пълноправен член на ЕС, е изправена пред стратегическо решение - въвеждането на единната европейска валута. След по-малко от месец ще бъде обявен извънредният доклад за готовността на България за еврозоната. В българското общество няма консенсус за нашата готовност, нито за датата на приемане. Инфлацията, кризата на доверие в политическата класа и липсата на ясни действия у управляващите внасят напрежение около процесите при въвеждането на еврото. Това, което най-много липсва е зачитането на базовите принципи на демокрацията. 

Като президент съм убеден, че въвеждането на европейската единна валута трябва да стане с консенсус. Всеки български гражданин има право да се произнесе за своите пари и бъдеще. Затова внасям в Народното събрание предложение за национален референдум с въпрос: "Съгласни ли сте България да приеме еврото през 2026 година?"

 

 

 

 

Коментари

  • Моите имена

    09 Май 2025 19:11ч.

    Отлично! Хаирлия да е!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • джо гладника

    09 Май 2025 19:13ч.

    бравос! да видим сега чупките в кръста, които ще последват. а след тоя ход, предполагам, ако има това намерение, никой не може да го спре по пътя към реалната власт.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Обикновен популизъм

    09 Май 2025 19:14ч.

    тип Коцето поборник, обречен като Волен.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • SOS

    09 Май 2025 19:31ч.

    Чувам гласчето на Баце и Шиши.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Помак

    09 Май 2025 20:02ч.

    Парламентът ще отхвърли популистките бъзици на льотчика, не виждаш ли че си прави ташак с вас ? Баси малоумниците сте.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Kubis

    09 Май 2025 20:09ч.

    Верно, че е гласчето на Шиши и Баце!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мария...

    09 Май 2025 20:40ч.

    Помак, а ти къде си?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Помак

    09 Май 2025 21:53ч.

    Аз съм надупен от Шиши както винаги

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • roso

    09 Май 2025 23:03ч.

    това добре, а през 2027г може ли да приемем еврото, ако референдума реши през 2026 - НЕ !!!!!!!!!!????????????????

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Майна

    09 Май 2025 19:11ч.

    Браво! Браво на всички борбени българи! Браво,че не му оставихме шанс на този пред събитието на 16 май в НДК. ОБЕДИНЕНИЕТО ПРАВИ СИЛАТА!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Михаил Михайлов Константинов

    09 Май 2025 19:11ч.

    Стана интересно!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До Михаил Михайлов Константинов

    09 Май 2025 19:47ч.

    Като слуга на Боко Тиквата, каква ли ще е реакцията на последния, според компетентното мнение на професора МишоК.?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До 19:47

    09 Май 2025 20:45ч.

    А ти защо си мислиш, че който не харесва копейките е слуга на тиквата. Има хора в държавата, които мразят еднакво и тиквата и шиши и копейките и джендърите и това са мнозинството хора в България. Затова изборната активност беше 35% , защото ние нормалните 65% ви мразим едвакво всичките агенти, без значение дали сте на Сорос агенти или на Мутрафонова.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До 20:45

    09 Май 2025 21:54ч.

    Пеевски ибрик,това ли са ти новите опорки?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Еврокомисар

    09 Май 2025 19:12ч.

    Хайде сега да ви видим.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ще видиш, бе

    09 Май 2025 22:17ч.

    цървул! И като видиш на кого ще квичиш?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ще умреш, храносмилайки очите на каквито живи близки имаш

    10 Май 2025 5:06ч.

    Майка, деца, etc...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Че за къв съюз гласува без обща валута ??

    09 Май 2025 19:13ч.

    Ограбването е неизбежно и заложено в присъединяването на дрипави.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Европедерастията няма да преживее следващата година

    10 Май 2025 5:07ч.

    Никакви общи валути няма да има в Евролайното

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • жорката

    09 Май 2025 19:13ч.

    За съжаление настоящото НС ще отхвърли предложението на Радев. Шиши не дава.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мария...

    09 Май 2025 20:42ч.

    Тръмп позволи.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Чочо

    09 Май 2025 22:41ч.

    На Тръмп не му пука за нас. Опасявам се и аз, че парламентът ще гласува против референдума за еврото Очаквам всякакви шикалкавения също до юни, до конвергентна доклад като липса на време предложението на Радев да влезе в дневния ред, липса на кворум и тем подобни андрешковски номера. Дано не съм прав. Важното е да сме на 16 и на 27 май на протестите, да продължаваме да правим това, което можем.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Кукер

    09 Май 2025 19:13ч.

    Ледът пука ли се, или така ми се струва само на мен?!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мария...

    09 Май 2025 20:42ч.

    Да, пука се.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Чочо

    09 Май 2025 22:44ч.

    Поживем, увидим…

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Да не стане: "Напънала се планината и родила мишка"?

    09 Май 2025 19:16ч.

    Поредната (след вдигнатия юмрук).

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Kubis

    09 Май 2025 20:15ч.

    Да за юмрука може да си прав, но такова е желанието на всеки нормален! Всичко друго е от Лукавия, и от предателите на България!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Коментар

    09 Май 2025 19:17ч.

    За да внесеш такъв рефердум, значи или си се договорил с някого, или предвид поста си и достъпа до държавни тайни знаеш много добре какво се очаква да стане с България след приема на еврото......Или какво я чака Европа и ЕС, и че може еврото скоро да престане да е разплащателно средство. Просто защото може да няма ЕС.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Митето

    09 Май 2025 19:24ч.

    Може би главният Триморец Дуда е обяснил на местния велможа Радев какво чака след приемането на еврото умиращото образование върху територията,известна под името България.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Кор Кароли

    09 Май 2025 20:21ч.

    ЕС и ЕЗ, макар и формално свързани, са две много, много различни неща - едното е политически съюз, придобил институционална рамка, другото - многостранна система от дългови отношения. ЕЗ свързва в обща финансова зависимост не само държавите в лицето на техните правителства и централни банки (всички ЦБ са формално независими от политическата власт), но още повече гражданите и обикновените стопански субекти в тези държави. ЕЗ е дългова система, констурирана в полза на неголям брой частни финансови субекти, които са главните ѝ бенефициенти за сметка на гражданите, обикновените стопански субекти и държавите-членки. Имаме ЕЦБ (отново политически независима, разбирай независима от гражданки контрол), имаме системата от търговски банки на ЕЗ, за които ЕЦБ е кредитор от последна инстанция, система от големи европейски (глобални) инвестиционни банки, клирингови къщи, които гарантират разплащанията и институционални инвеститори (хедж фондове, взаимни фондове, пенсионни фондове, застрахователни компании), които купуват деноминирания в евро (безналичен) публичен и частен дълг. Голяма част от финансовите субекти в тази система се припокриват едни с други или с отделни свои части, т.е. става дума за малък брой свързани глобални компании, които на локалните пазари може и да действат като конкуренти, но в европейски и световен план преследват общи интереси, чийто краен бенефициент са няколко фамилии. Цялата система се основава на дълга и финансовата зависимост на нефинансовите субекти - граждани, обикновени стопански субекти, правителства. Системата е конструирана по начин, който да не позволи лесно излизане. Тъй като се касае за безналичен дълг (който е същевременно финансов актив, разпределен (неравномерно) между субектите - от граждани до банки) невъзможно е системата да се раздели без по финансовата верига да се загуби стойност, което ще засегне всички (декапитализация) - от банките на съответната държава, до реалния сектор и гражданите, а от тук и на самите държави. Може би единственият начин за отделяне и излизане от системата е чрез революция от типа на Руската от 1917 г. Дълговете обаче ще останат да тежат, както с огромно разочарование установиха болшевишките правителства, въпреки декларациите за отказ от дълговете на царските правителства.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Чочо

    09 Май 2025 22:50ч.

    Не. Просто защото октомври 2025. еврото няма да го има, а ще въведат цифровата валута, програмируеми парички компютърен екран. Ще влезнем в цифровия концлагер.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мери

    09 Май 2025 19:18ч.

    Поздрави на всички, които години наред се борихме за запазването на един от най-важните символи на държавата ни, кой както може на своето място, най-вече благодаря на най-смелите - експерти, истинските журналисти, които открито казваха истините за последиците. Бог да пази България стъпка по стъпка отново да й върнем достойнството!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Галка

    09 Май 2025 19:26ч.

    Дай да отвържем лева от еврото и след един месец ще ревеш от последиците.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Галке,

    09 Май 2025 19:39ч.

    Левът ще стои вързан за еврото, докато плюсовете от това превишават минусите. Промени ли се този баланс, левът може да бъде отвързан от еврото. Ако сме в еврозоната и минусите станат повече от плюсовете, ще продължим да потъваме заедно с цялата еврозона и няма да имаме никакъв друг избор. Още ли не ти е ясна разликата?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Галка

    09 Май 2025 19:52ч.

    Това е шизофренично. Не харесвам еврото, но нека да стоим вързани за него, защото иначе гъзът ни е гол. Но по цял ден плюем по еврото.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Галка

    09 Май 2025 21:55ч.

    Аз съм Пеевският ибрик между другото

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Пееф

    09 Май 2025 22:04ч.

    Ибрик от 21:55 не се справяш. Ще те сменям, съжалявам връщаш се в контейнера.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Следва референдум за излизане от двете харпии-близначки ЕС и ОТАН

    09 Май 2025 19:18ч.

          

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Следва

    09 Май 2025 20:13ч.

    Вечерния ти нифедипин.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Hans

    09 Май 2025 19:19ч.

    Браво! Но за съжаление смятам, че подобни действия са силно закъснели.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Коментар

    09 Май 2025 19:21ч.

    https://euroweeklynews.com/2025/04/28/planning-to-withdraw-cash-in-spain-you-could-now-face-a-e150000-fine/ Нови правила в Испания въвеждат строг контрол при теглене на пари в брой. Отсега нататък всеки, който тегли 3000 евро или повече от испанска банка, трябва да уведоми предварително Agencia Tributaria (данъчната агенция на Испания). Ако планирате да теглите 100 000 евро или повече, ще трябва да подадете предизвестие 72 часа по-рано. За по-малки суми над 3000 евро е задължително 24-часово предизвестие, предупреждават испанските медии Euro Weekly news и El Economista.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Папа Лев 15ти

    09 Май 2025 19:42ч.

    даже теглене на по-малки, но регулярни суми от 800 - 900 евро , могат да "светнат" към Испанските данъчни и да ви вкарат в проблем. В цялата еврозона рано или късно ще се дигитализират и кешът ще бъде ограничаван под предлог борба с пране на пари. Това ни чака и нас влезем ли в ЕЗ. По въпроса с референдума. Малко вероятно е това правителство да го разреши. Ще е интересно ИТН как ще си въртят г§за, предвид досегашните им заявки. Герб против, БСП против. Възраждане - За Величие - на книга да, но според мен са купени от Герб Меч- ба ли му меча... може би За ДПС - по-скоро не. ДПС - НН- ако Пееф има истински намерения за властта, официалната, може да се извърти да подкрепи рефередум.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Коментар

    09 Май 2025 20:01ч.

    Много се кефя на всички "дигитални", вклч. на Божанов, дето спи с лаптопа си и живее в нета. Утре ще спре тока (като в Испания) и може да си милионер в дигиталния свят, но без ток и интернет няма да можеш да си купиш и едни семки.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • За сега най-напред с дигитализацията

    09 Май 2025 20:16ч.

    Са в РФ с рублата. Путин дори се хвали с това.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Засега

    09 Май 2025 21:56ч.

    отново лъжеш като дърт ром

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Митето

    09 Май 2025 19:21ч.

    Каква ли тайна и мощна сила е накарала президента да са завърти на 180 градуса?Сега обаче остава по-трудното:народът масово да гласува и да се пресекат всякакви опити за фалшификации.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Коментар

    09 Май 2025 19:23ч.

    По-скоро неща, кито той знае (предвид поста си), а ние не.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Майна

    09 Май 2025 19:23ч.

    Да ти кажа ли- Силата на руските..

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • баба мара

    09 Май 2025 19:22ч.

    референдумът да бъде за нато ес и еврото докато сме живи ще се разделяме по тези теми нищо фатално няма да се случи ако излезем примери бол

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Хм...

    09 Май 2025 19:22ч.

    Казах ви, че РРадев е агент (на военното разузнаване на фащ) но от второ ниво. Винаги го играе добрия, на ауфтакт. Хем туземците се радвам, хем резултата е нулев.......дей гиди маймуноооо....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Въпрос

    09 Май 2025 19:25ч.

    А дали Радев не обръща въпроса на референдума, за който бяха събрани подписите. Ако референдумът мине и 2026 не приемем еврото, значи ли че 2027 може да го приемем?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Понеже сме отличници

    09 Май 2025 19:37ч.

    може и до края на тази година да го приемем... Аз вече си получавам сметките в 2 валути.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • д-р Косев

    09 Май 2025 19:30ч.

    Зеления чорап отчаяно се опитва да се хареса на лумпен пролетариата. Резултатът от такъв референдум ще е същия като този за Белене, т.н. никакъв. При положение, че на избори ходят под 30%, нема как на някакъв безсмислен референдум да отидат над 50%.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • стига вече

    09 Май 2025 19:47ч.

    На хората им писна да дрънкаш глупости. По-добре не се обаждай и само гледай. Ако въпросът е коректен и въпросът се формулира така, че народът категорично да се произнесе левът да не бъде отменян като българска национална валута, ще се види ясно, че народът не гласува не защото е пасивен, а защото му е писнало да го агитират да подкрепя провалени и корумпирани политици и социологически агенции.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До Косев, д-р с извинение

    09 Май 2025 19:52ч.

    Наясно ли си що е лумпен-пролетариат?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • лумпен-пролетариат

    09 Май 2025 20:49ч.

    ЛАПАЙ БЪРЗО ,ЧЕ КАПЕ

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До ветеринаря Косев

    09 Май 2025 21:50ч.

    Ветеринарю, тия прозрения от кой кравешки задник ги извадади? Кое е толкова страшно да се попита народа? За платени избори може, за референдум не може. Да изберем 240 хранутници няма проблем, ама да им кажем да не ни крадат парите е проблем.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Хахаха

    09 Май 2025 21:57ч.

    Евроклошар Късев,казах ли ти че и другата година пак ще просиш левчета хахаха

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • д-р Косев

    09 Май 2025 21:58ч.

    Нищо страшно няма, но и нищо няма да излезе. Въобще целият този въпрос с еврото е изкуствено раздухан до некакъв уродливо гигантски размер. Нищо толкова нема да се промени с еврото освен, че държавата ще може по-лесно да взима заеми да хрантути пенсиите.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • нямаме никаква сметка от еврото

    09 Май 2025 22:13ч.

    Защо пак демагогстваш, как няма да се промени? Оставаме без валутен суверенитет, а това е опасно за малки и национално разделени държави, като нашата. Освен това еврото е надценено двойно над лева - това на какво основание и кой ще плати сметката от разликата в курсовете? Разбира се, будали като нас, които разчитат, че държавата ще може да наложи контрол над търговците да не вдигат цените в евро до днешния им левов номинал. Но да чакаш това, означава нещо напълно невъзможно, защото търговецът е анонимен и винаги има право. Тоест, със самото въвеждане на еврото заплатата ти (ако я вземаш в лева) пада двойно. Същото става и със спестяванията. А до месец търговците ще изравнят номинала на цените и всичко, което е било в лева, ще стане в евро, както в Хърватия. Ето ти го ограбването, и това е само един от огромните негативи. Другите сме ги коментирали - България ще изчезне като независима държава на глобуса, а опасността да ни командват директно от Брюксел относно участието във война срещу Русия, скача двойно.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Майна

    09 Май 2025 19:31ч.

    Защо го направи днес ли? ,,Възраждане" е във Москва . Там са Фицо и Вучич... Тръмп го буквално отсвири , лондонското сити не е в синхрон с Пентагона ( на новия шериф) .. Той остана ..сирак. Хм... Браво на всички, на Недялко Недялков, на Страхил, на Папазов, на Сърийски, на Волгин, на Рада на..., дори на Б. Бонев... Браво, сънародници! Браво и на Възраждане!!! На момчетата, които бяха хвърлени в затвора по политически причини!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • д-р Косев

    09 Май 2025 19:35ч.

    На какво точно се радвате, бре? Референдумът е обречен, ако въобще се стигне до такъв. В момента няма такава сила, която да закара повече от половината българи до урните, хеле пък за такъв маргинален въпрос.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • На Нидялко най-голямото браво

    09 Май 2025 19:36ч.

    паляк си ти, паляяк

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Парламентът

    09 Май 2025 20:21ч.

    Няма да гласува никакъв референдум . И на уличните котки е ясно, само не на сектата на путинягите, ама нека подскачат, нека баукат радостно…

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ...

    09 Май 2025 21:07ч.

    Повече от половината граждани, вписани в избирателните списъци отдавна ги няма физически в страната (която е с реално население от около 4,5 - 4,8 млн.) И все пак мисля, че ако бъде свикан референдум, по-голямата част от българите ще се отзоват и ще гласуват. Примерът с АЕЦ Белене е нерелевантен - референдумът беше напрактика консултативен (тепърва трябваше да се вземат политически решения, които да го претворят в реални действи), докато резултатите от този биха имали пряко и непосредствено действие (спиране на процеса и/или отлагане на присъединяването към ЕЗ). Лично аз не очаквам да се стигне до провеждане на референдум, но силогизмът, че видите ли, от страна на гражданите няма да има необходимото участие, следователно допитването е ненужно, е несериозен.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • д-р Косев

    09 Май 2025 21:54ч.

    Не съм казал, че не трябва да има референдум, а че той ще без никакви последствия. Аз винаги съм за демокрацията. Гащниците требва да имат възможност да усетят последствията от простотията си, иначе видът им никога няма да еволюира.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До 21:45

    09 Май 2025 21:58ч.

    Клошар,за каква демокрация си ти бе ? Жалък ибрикчия

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Читател

    09 Май 2025 19:33ч.

    Поздравления! Въпреки, че "народните" представители ще го бламират.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Майна

    09 Май 2025 19:43ч.

    Няма как. Президентът има право да го инициира на база на събраните с подписка гласове без да се подлага на гласуване Да видим ще го направи ли..

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • жорката

    09 Май 2025 19:33ч.

    няма да има референдум. Шиши и Боко не дават. Това престъпно НС няма да го допусне. За съжаление така казва закона: Чл. 10. (1) Предложение до Народното събрание за произвеждане на национален референдум може да бъде направено от: 1. не по-малко от една пета от народните представители; 2. Президента на Републиката; 3. Министерския съвет; 4. не по-малко от една пета от общинските съвети в страната; 5. инициативен комитет на граждани с избирателни права, събрал не по-малко от 200 000 подписа на граждани с избирателни права. (2) (Изм. - ДВ, бр. 56 от 2015 г., в сила от 24.07.2015 г.) Народното събрание приема решение за произвеждане на национален референдум, когато това е поискано от инициативен комитет с подписка, съдържаща подписите на не по-малко от 400 000 български граждани с избирателни права и не противоречи на ограниченията по чл. 9, ал. 2, 3 и 4. (3) Председателят на Народното събрание организира създаването и воденето на публичен регистър, в който се вписват предложенията за произвеждане на национален референдум и инициативните комитети по ал. 1, т. 5, по ал. 2 и по чл. 11, ал. 2. (4) В предложението за национален референдум се включват един или няколко въпроса, на които гражданите отговарят с "да" или "не". Въпросите се изписват на общоупотребим български език, кратко, точно и ясно. --- С предложението по ал. 1 ще се случи същото, каквото стана с подписката по ал.2

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • гибу

    09 Май 2025 19:35ч.

    Възраждане бяха в САЩ и имаха среща с републиканската партия относно плановете за насилствено въвеждане на еврото и американците са се наели да проучат нещата подробно и вероятно да се задействат.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Пилат Понтийски

    09 Май 2025 19:37ч.

    си измива ръцете. В интерес на истината, дори това минимално усилие все пак е нещо.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Пак ви клатят като камилчета

    09 Май 2025 19:39ч.

    Преди да скачате като маймунки на хероин, помислете, дали НС ще одобри референдум след като веднъж отказа. Разбира се, че не. Второ, що за въпрос е това, дали да се приеме през 2026? Т.е., дори и НС да го одобри и хората да гласуват против, нищо не пречи да влезем през 2027. Резидент и НС целите в бяло, камилчетата пак излъгани с трици.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мари

    09 Май 2025 19:43ч.

    Не е съвсем така. До края на 2026 г. сегашните отрицателни тенденции в Еврозоната най-вероятно ще се задълбочат толкова, че дори наглеци като сегашните управляващи няма да посмеят да настояват за влизането ни.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Георгиев

    09 Май 2025 20:12ч.

    До 2027 тотално ще фалираме и няма да изпълняваме никакви критерии. Ние сега с яка клизма фалшифицирахве цифрите

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Отрицателни тенденции

    09 Май 2025 20:25ч.

    Има само в мисловната ви дейност. ЕС има икономически ръст.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Чочо

    09 Май 2025 22:56ч.

    Да. И това може да стане. 2027 е близо…

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ЗИП

    09 Май 2025 19:39ч.

    НС ще отхвърли предложението, което е и целта на този свръх изненадващ ход на генерал Радев! Явно ще се впуска в политиката с партия. След, като НС отхвърли идеята то Радев ще каже : " Налага са да направя партия за да ВЪЗСТАНОВЯ ДЕМОКРАЦИЯТА".....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • фгтуъ

    09 Май 2025 19:40ч.

    Напълно възможно

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Съгласен

    09 Май 2025 20:35ч.

    с броенето на пилците .

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Точен

    09 Май 2025 21:31ч.

    Какъв генерал е тоя Радев, бре ЗИПе. Генерал на 4 самолета и две военни летища на кръст. Като адмиралите, вицеадмиралите и прочие безполезни лампази. Къде са нашите СУ-25, руските летяха на парада, страшни машини. Защо не ги показаха на парада и къде е главнокомандващият да пита. Генерал колкото оня капут Боко, малкия гном Атанасов и оня произведен от ефрейтор в генерал Гяуров - любовника на жената на Пешо Коня.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Съвременник

    09 Май 2025 19:41ч.

    Крум Зарков е съдията...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Крум Зарков е съдията

    09 Май 2025 19:50ч.

    Греда. Току що подаде оставка, поради несъгласие с действията на Радев..

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Хм...

    10 Май 2025 5:08ч.

    Крум зарков е едно педерасче. Син на курва

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • суверенът е в правото си, в противен случай се потъпква общественият договор

    09 Май 2025 19:42ч.

    Браво за решението, логично е, ако все още сме демократична страна. Но слабост на конституцията е, че президентът няма прякото право да инициира референдум, и без посредничеството на лакеите на еврогей колхоза, окупирали парламента. Да видим сега кой го е страх от референдум сред т.нар. депутати. Всеки, който гласува срещу изявата на свободната воля на гражданите, автоматично се поставя извън политиката и няма бъдеще като потенциален властимащ. И желателно е да се гласува с хартиени бюлетини.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Има право

    09 Май 2025 19:45ч.

    Айде да не търсите под вола теле..

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Еректор

    09 Май 2025 19:48ч.

    Копейките евкулират таратор.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Еректор

    09 Май 2025 22:00ч.

    Какво е евкулират ? И аз не знам,Шиши ми го написа

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 16. Май НДК

    09 Май 2025 19:49ч.

    Радев ако може - да помага.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ами

    09 Май 2025 19:51ч.

    Въпросът е много кофти поставен . Общо взето не решава проблемът с набутването ни в еврозоната . Но интересно , кое го е накарало да си промени мнението . Поне ще се види за пореден път , кой се страхува от референдумите.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • минутка за естествен интелект

    09 Май 2025 19:55ч.

    Моля всички, които се радват на решението на Радев да прочетат как той е формулирал въпроса за референдума- "Съгласни ли сте България да приеме еврото през 2026 година?". Освен, че той напълно се различава от въпроса, под който се подписаха 600 000 български граждани, той не предвижда запазване на лева. Еврото може да го приеме и през 2027 или 2028 година при така формулиран въпрос. Догодина пак ли ще правим референдум, който отсрочва приемането на еврото с една година? Мисля, че така енергията на хората се разпилява и самата идея за референдум доста ловко се компрометира от Радев.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ЕССР

    09 Май 2025 19:58ч.

    До 2027 може да няма Еврозона.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Еврокомисар

    09 Май 2025 20:01ч.

    Може да няма руско православие и славянство.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Коментар

    09 Май 2025 20:03ч.

    Да, ти понеже си рязан еврейн, роден на пъпа на Лондон. Ходи да сънуваш "велика Европа" :))))

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Либтард

    09 Май 2025 20:20ч.

    Евролепилар, пак ли спиш със стърчащи крака извън кашона под моста? Православие има вече 1700 години и ще има поне още толкова, докато в Абу Пари и Лондонабад няма да си спомнят, че Джамията Абу Бакр някога се е казвала Св. Богородица.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Либтард

    09 Май 2025 19:55ч.

    Густооо. Либтардите, глобо-хомо уок девиантите и всички безродници ГАЗ ПИКАЯТ. Медец ми е бате!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Kubis

    09 Май 2025 19:55ч.

    Това е и искането на всеки нормален! Всичко друго е от Лукавия! И всеки който е за премахването на лева е враг на Родината ми! Не са само Банкянския Месия и Шиши, там са даже и цялото ръководство на БСП които са против тяхния електорат! Всички са зависи от чужди, не български интереси! Това са Предателите на България! Като дойдат избори, не ги забравяйте!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Две неща:

    09 Май 2025 19:57ч.

    1. Въпросът не е формулиран правилно. Защо е посочена годината? Ако, да речем, мине №-ът и референдум има, то щом е отхвърлена 2026 год., значи може да е 2027-ма. Тъпо на N-та степен. 2. Народното събрание най-вероятно ще отхвърли тази идея. И кво тогава? Въобще не виждам смисъл от така зададен въпрос.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ххххх

    09 Май 2025 19:58ч.

    А с влошаването на ситуацията в ЕС и евентуалното обезценяване на еврото дали няма да стане така че лева да се върже към долара за да не пострада? Все пак всякакви чудеса стават на този свят особено в последно време когато реномето на американската валута страда и се вземат мерки да се укрепва а това е един от начините.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • аман бе

    09 Май 2025 20:11ч.

    Моля, ограничете глупавите коментари. Въпросът в момента е повече процедурен, оставете тия концептуални хипотези, които са спекулативни.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Греда

    09 Май 2025 19:59ч.

    на пенсионираното шофьор на фърчолет , плешакоглаванака Гумен Смрадев, му припари под гъзака от ГЕРБиЧУК и реши да тича пред вятъра.... Съвсем скоро ще се започне рекламирането на неговата бъдеща партийна кочинка, че идват нови избори за нов пърдизидент и тоА гъз пърдящ на форсаж няма службичка да има.... А неговата Деса Пърдолеса от БургаЗ харчи кинтите му с 1000 еврона час....в шопингов екстаз.... Баси курвичката мъшка е това перекенде! Спря всички референдуми на народа, а сега му се запали шашката вгз-а и реши да играе, все едно не знае, че народа има внесени референдуми , които тази мъШка курва Смрадев лично и еднолично спря... Абе я да си измие отвътре гъза с телена четка за ръжда! Къш бе, курник!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Александра Колонтай

    09 Май 2025 20:41ч.

    Здравей булгаристански простак 🤡

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Тираджия

    09 Май 2025 21:59ч.

    Здравей Александра,чакаме те днес на околовръстното

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ще трябва

    10 Май 2025 0:45ч.

    да се облужиш сам. Имаш голям опит, действай!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Doctora

    09 Май 2025 20:01ч.

    Браво на президента Радев! Ето това трябваше да се случи преди месеци вместо да ни тласкат като пилци без мнение към пустото евро.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Бай Иван

    09 Май 2025 20:01ч.

    По Конституция, когато за Референдум има събрани над 400000 подписали се граждани на България, парламента няма право да одобфява или не, а е ЗАДЪЛЖЕН да насрочи датата за Референдум! Нашите нивоеничари нарушиха грубо и нагло Конституцията ни за кой ли път! На това нагло беззаконие трябва да се сложи край!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Майна

    09 Май 2025 20:07ч.

    Точно и ясно.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • от всичко най-важното е да спрем всенародното ограбване на доходи и спестявания чрез въвеждане на еврото

    09 Май 2025 20:15ч.

    Хубаво е на 16-и да решат за нова подписка. И да се направи така, че да съберем над милион подписа за два месеца. Ако пък дупетатите толкова се страхуват от референдум, просто те с политическо решение да отложат набутването ни в токсичната еврозона. Ще ни откраднат парите, за да могат да ги дадат за война и оставайки без финансов суверенитет, и нас лесно и бързо да ни изпратят на фронта. Но пасаран!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • кое

    09 Май 2025 20:04ч.

    Преди 2 години някъде беше : " Президентът обясни, че няма как да насрочи дата за референдум, макар по принцип това да е в правомощията, защото има решение на Народното събрание. "Няма как да вкарам повторно в НС предложение за референдум, който е отхвърлен", добави той. А днес - хоп и да има референдум. Заинтересува се от мненито на хората ли ??? Някаква нова игра ли започна . С ББ и техните игрички , не можеш разбра нищо

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Въпросът е друг,

    09 Май 2025 20:47ч.

    и реферандумът е друг

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Нъсьо НАТОто Зафиров

    09 Май 2025 20:05ч.

    Как ли ще постъпят позитановските политически мошеници?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ИвКо

    09 Май 2025 20:05ч.

    Симеон Дянков каза, че реалната дата за приемането на еврото в България е 01.01.2029 год.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ами

    09 Май 2025 20:06ч.

    Абе трябваше поне 10 години отстрочка да има . Не покриваме никакви критерии, за 1 -2 години едва ли ще се промени нещо

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Коментар

    09 Май 2025 20:10ч.

    Ако навържем всичи събития све получава следното: Англия, Франция, Урсули и Каи драпат за война с Русия, под претекст, че искат да спасят украинските деца. А иначе да си напълнят джобовете. Стане ли тази война тя ще е ясна-ЕС ще престане да същестува и съответно еврото няма да го има като разплащателно средство. Тогава всички ние оставаме без пукнат цент.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • няма нищо по-ненужно и вредно от щедро закупен от чужди корпоративни кръгове политик

    09 Май 2025 20:18ч.

    Точно така. И Турция веднага ще ни анексира на основата на това, че нямаме собствен финансово-валутен национален символ. Тия заслепени политици си играят със съдбата на отечеството ни със същия замах, с който ни подариха самолетите, ЗРК-тата, оръжията на хунтата в Киев и за подобно беззаконие няма нито един наказан все още за национално предателство и застрашаване на националната сигурност.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Коментар

    09 Май 2025 20:54ч.

    Всъщност Турция отдавна играе на тази струна. Турски дронове ни облитат всеки месец от южната ни граница и сригат до Дунава при Свищов. Турски фондации наливат пари за откриване на суфизчни цетрове в смесениоте региони. В Асеновград започва изграждането на трета джамия, с помощта на турски частни фонадации.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • наистина трябва да се махне годината, защото така излиза, че вотът на гласувалите с "не" е само за 1 година

    09 Май 2025 20:10ч.

    Духът е изкаран от бутилката. Гражданското общество трябва да се радикализира и - ако депутатите започнат да демагогстват - всички масово да излезем на улицата.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Su38

    09 Май 2025 20:11ч.

    Идат избори, значи....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • какво да кажем

    09 Май 2025 20:12ч.

    Интересно - БСП преди да влязат лъгаха хората ,че няма да се бързат с еврото . Славуната каза наскоро , че е за провеждането на референдума , ама той лично бил за приемането на еврото . Как ли ще гласуват ИТН в зала , нали са радетели за референдуми да има . ППДБ са ясни , ще се прегърнат с Пеевски за пореден път. Сега ако Борисов се извърти за пореден път , ясно е - икономиката на България е толкоа зле , че се чуди как да се отърве от еврозоната

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • трябва да сме наясно какво искаме и да натискаме, както беше с Истанбулската конвенция

    09 Май 2025 20:22ч.

    Бъди сигурен, че тоя път лично Слави ще гласува против референдума. Тука играят купените кукли чрез големите пари на Сорос. Въпреки всичко обаче, това е някакъв пробив, макар и частичен. Сега от цялото гражданско общество зависи да натиснем за референдум без фиксиране на срок, или да принудим дупетатите да отложат влизането ни еврозоната, съобразявайки се с нормалните и рационални доводи срещу нея и точно в този момент.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мария...

    09 Май 2025 20:39ч.

    Делян Добрев каза, че ще гласува срещу провеждането на референдум.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • То попарката ви е гореща, ту пък друго нещо!

    09 Май 2025 21:33ч.

    Не съм фен на нито един днешен български политик, но предложениет му за НАРОДЕН РЕФЕРЕНДУМ е наистина държавнически ход! Ето каква била истинската причина президента да ви е крив за всичко, защото иска референдум за €врото с което ще обърка тарикатските сметки за още далавери на всички наредили са на държавната копаня дериби, които се обединиха за да грачат задружно срещу него!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Пор Ошенко

    09 Май 2025 21:48ч.

    Делян Добрев е от хасковската ОПГ и от него друго не може да се очаква.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Добри Божилов

    09 Май 2025 20:32ч.

    Тръмп нареди на агента си за влияние Радев референдум за Еврото... https://www.youtube.com/watch?v=ngtkDZ7HZD8 Влог на писателя Добри Божилов

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • мдааа

    09 Май 2025 20:50ч.

    Няма ли кой да каже на българомарзците от ГЕРБ и ППДБ , че България се намира в Европа. А и също - референдумът не е в противоречие с конституцията .

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Пор Ошенко

    09 Май 2025 20:50ч.

    Бетонните глави в парлаМентето - банкянския троен толуп, Киро простия, оня с малкото име "академик", дебелия кандидатудавник край Росенец и най-дебелия еничарин бяха категорични, че народа, както обикновено трябва да се насочва към супата и да действа. Той е тъп, прост и глупав и не може да се грижи за себе си! Грижата за хората е тяхна работа и затова те ги обгрижват денонощно!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • и този си измива ръцете

    09 Май 2025 20:51ч.

    Пилат Пунтийски ряпа да яде!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ?????

    09 Май 2025 20:56ч.

    Напълно съм съгласен.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ?????

    09 Май 2025 20:56ч.

    Радев го играе малко курвачката. А догодина ще внася ли пак ново предложение за национален референдум с въпрос: "Съгласни ли сте България да приеме еврото през 2027 година?". И що чака толкова време? За да не може вече нищо да се направи, а той да се изкара борец за народни правдини. Що не преписа въпроса от шведския или датския референдум за еврото. Това между другото се отнася и за Възраждане.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ковачев

    09 Май 2025 21:20ч.

    ъпросът на референдума, проведен в Дания на 28 септември 2000 г., е бил: „Подкрепяте ли замяната на датската крона с еврото?“ (на датски: "Støtter du, at Danmark indfører euroen som valuta?")

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ?????

    09 Май 2025 23:01ч.

    Благодаря. Аз не го намерих, но си мислех че ще е нещо такова.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • размисли

    09 Май 2025 20:57ч.

    Самият ход на Радев е интресен по принцип . Гласуват ли БСП и ИТН против референдума , няма да видат повече парламент ама никога / според СТ - някъде около 3-4 години означава :))))/ А какво ли ще прави Борисов . Винаги е свикнал да се ориентира по ветровете . А засега те водят към Тръмп . Хем иска да е в крак с новия господар , хем загниващите от Брюксел не го пускат . Интересно гласуване ни очаква . Ясно е ,че слугинските партии не се интересуват от мнението хората , ама кой знае . Една постановка в Народния театър успя да изкара много хора на простест , за ИК да не говорим , а тук нещата са са си сериозни Със сигурност ББ ще се поизпоти

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • танто за танто

    09 Май 2025 20:58ч.

    Значи, ако дупетатите гласуват срещу референдума трябва да са наясно защо тоя път гражданското общество ще бойкотира изборите за НС. Фактически враговете на референдума се самопоставят извън политическия процес. Ще ги имаме поименно и повече няма да се поощряват никакви техни политически изяви, нито ще получат нечий глас. Накратко: щом се потъпкват референдуми по толкова важни теми за бъдещето на обществото, оттук нататък повече няма да има и маскарадни избори на партийно-политически представители. Точка по въпроса.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Точен

    09 Май 2025 21:03ч.

    Ослушва се, ослушва се 2 години и накрая усети, че на хората им е писнало и с тази упоритост в хора на еврозоналните брюкселски подлоги ще загуби окончателно каквато и да е легитимност. Но по-добре късно, отколкото никога. Поздравявам го за това решение.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Точен

    09 Май 2025 21:06ч.

    Друг е въпросът е, че въпросът е тъп. Да го приемем ли 2026, значи може и за 2027 да го оставят. А най-вероятно е подочул нещо колебливо из евро върховете. Но каквото такова, по-добре от нищо.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Contra

    09 Май 2025 21:14ч.

    Радев постъпи правилно и мъжки. Не знам дали чете този сайт или не, но аз се извинявам за това, което съм писал против него. Очевидно не съм преценил правилно.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ако Радев

    09 Май 2025 21:22ч.

    наистина искаше референдум, щеше да го предложи поне година по-рано, а не 25 дни преди 4 юни, когато излиза конвергентният доклад.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Реконтра

    09 Май 2025 21:35ч.

    Много лесно си купи от теб индулгенцията Триморецът, не бъди толкова наивен. Има да изкупува много грехове от двата си мандата, за мен отдавна е приключил с политиката.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Contra

    09 Май 2025 21:38ч.

    Никой не е купил нищо, но не може да не признаваме правилните решения. Очевидно вижда, че хората не искат тая валутна схема.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • angliiskilasrik

    09 Май 2025 22:23ч.

    Браво! Господин Президент!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Референдум

    09 Май 2025 21:18ч.

    няма да има. Пийте си лекарствата и си лягайте.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Хахаха

    09 Май 2025 21:55ч.

    Марш обратно в контейнера клошар

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Пор Ошенко

    09 Май 2025 21:19ч.

    Да не подочул нещо, че стъкмистиката на статистиката няма да мине пред брюкселския кокошарник и затова се прави на мъж?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • българската национална валута е лев и това засяга интересите на всеки български гражданин

    09 Май 2025 21:19ч.

    Някой от депутатите, които ще отхвърлят референдума, трябва да излезе и ясно да обясни на гражданите на какво основание ние ще трябва да гласуваме за някой, който не желае да се зачита нашия глас на основата на плебисцитен вот? Който гласува против волята ми за референдум, няма право да ме агитира изобщо да гласувам за него или неговата партия при избори за народни представители. Защото всичкото това е безкрайно обидно и уронващо гражданското достойнство на всеки български гласоподавател. Защото е азбучна истината, че пряката демокрация е по-субстанциална от представителната, а и се знае, че партиите са корумпирани или служат на интереси пряко свързани с властта, а не с интересите на гражданите.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Точен

    09 Май 2025 21:40ч.

    Радев е отстрелян и от настоящите управляващи в САЩ, и от руснаците. Агент на старото ЦРУ, подлога на байдъновата администрация и на триморските бритиш мераци. Няма шанс в оперативната политика, Възраждане ще поемат нещата, а той ще пише мемоари КОЙ и защо му пробута Киро и Кокорчо, защо е биз-бизе с депесарския проект на Славчу, какви ги натвориха служебните му правителства и как неговия външен министър Панайотов стана посланик в САЩ и като такъв активно агитираше за Байдън по време на изборите.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Хиперинфлация

    09 Май 2025 21:44ч.

    Ако остане лева ОК. Обаче Валутния Борд остава завинаги . Лева закачен за Еврото по фиксиран курс. Ако случайно провалят Еврото , Лева се фиксира към Швейцарския франк по фиксиран курс. И така нататък. С лев или с друга валута все едно.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • по-добре с лев при това положение, не е все едно

    09 Май 2025 22:16ч.

    Факторите, предизвикващи галопираща инфлация, са разни спекуланти в сянка. Те трябва да се неутрализират, а не левът.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Зодия Прасе

    09 Май 2025 23:29ч.

    Ако трябва левът да бъде фиксиран към нещо, би било добре да е към константата на Хъбъл. Вселената се разширява бавно и това ще гарнтира предвидима инфлация, а ние ще заживеем в хармония с Великите закони на природата. Какво по-хубаво от това? Затова въпросите за референдума трябва да са два: 1) Подкрепяте ли замяната на българския лев с еврото?; 2) Желаете ли курсът на българския лев да бъде хармонизиран със законите на гравитацията и теорията за Големия взрив?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • lizard

    09 Май 2025 21:52ч.

    Браво на президента!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • също така

    09 Май 2025 21:59ч.

    Умнокрасивият рев в нета , показва следното : 1. Пак една шепа малцинство иска да наложи волята си над мнозинството от хората . 2. Знаят ,че референдумът ще е успешен , ако се преодолее границата за валидност . Страхуват се , че трябва да мислят нови опорки . "Без евро, България не е в Европа , вече се изтърка " . Ще трябва да мислят ......

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • долу ЕС

    09 Май 2025 22:05ч.

    искаме демокрация, долу скапните атлантици фашисти!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Точен

    09 Май 2025 22:05ч.

    Така го виждам: Настанала е някаква паника в задкулисието, което пробутва 35 години всякакви нефелници и дегенерати на върховете във властта. Предполагам, че скорошните визити на Възраждане в САЩ, Русия, Китай са оказали също въздействие. Настоящите задкулисни гмо продукти Боко, Шишо, Кирчо, Гномчо, мечоносецът, величавият скоро ще се сгромолясат. Време да се задейства отново резервата Радев. Малко нефелен, малко компрометиран, мнооого амортизиран, но...друго нямат. Целта е да спрат Възраждане, да се подложат на новите световни началници и под благосклонния им поглед да стиснат отново държавата за гушата докато я затрият. Смятам, че няма да стане, завесата ще падне и всички годфадъри на тъмно така ще засветят, че свят ще им се завие.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 2792

    09 Май 2025 22:26ч.

    Сънувам ли? Държавническа постъпка от български политик!!!! Звучи НЕРЕАЛНО!!!!!!!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ковачев

    09 Май 2025 22:32ч.

    Кой набор си?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Браво!!!

    09 Май 2025 22:37ч.

    Референдум *трябва* да има. Иначе нещата отиват на много зле.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • мара канибала

    09 Май 2025 22:42ч.

    Първи резултати от електронен референдум на силно пролибералния сайт дир.бг - вж. https://dnes.dir.bg/na-fokus/saglasni-li-ste-balgariya-da-prieme-evro-to-prez-2026-godina/results

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • рукола Z

    09 Май 2025 22:58ч.

    Приказки под шипковия храст! Възраждане са започнали да изпращат реалното състояние на българските финанси и манипулациите с числата до всички отделни държави в сектата и тия вече взеха да се правят на много загрижени 🤣🤣🤣 Кво се разбрахте Румба, да замажете погледа на българите ли, колко дълго мислиш, че ще ги мажеш? Много добре знаеш, че сте тъпи като кантунерски петли 😆

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Чочо

    09 Май 2025 22:59ч.

    А може ли да се манипулират резултати от референдума , така както ни натресоха Шиши ? За един приятел питам.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • По-хубаво от подарък под елхата.

    09 Май 2025 23:02ч.

    Хем ще има референдум, хем един евроатлантик по-малко ще съветва президента. И румънците влязоха в правия път. Заформя се едно европейско разделение май. Скоро ще се говори за вишеградски съюз.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ghost

    09 Май 2025 23:21ч.

    В духа на Демокрацията Президентът го играе цар, обръщащ се към Народа да озапти болярите(агите, бароните...). Наистина става интересно...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ghost

    09 Май 2025 23:27ч.

    ...и изобщо не става въпрос за езерото...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • То въпросът за 2026- та година,

    09 Май 2025 23:27ч.

    позволява въвеждане на еврото не само през 2027-ма, но и през 2025-та !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • "Съгласни ли сте България да приеме еврото през 2026 година?"

    09 Май 2025 23:36ч.

    - Не! - Аха, ясно. Тогава ще го въведем през 2027-а.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ghost

    09 Май 2025 23:48ч.

    Технически референдумът е неконституционен. Съжалявам, но е факт. И Конституцията и е последен кусур Главният прокурор или ВСС.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Неразбиращ

    09 Май 2025 23:52ч.

    Защо неконституционен?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ghost

    09 Май 2025 23:54ч.

    По две причини...първото е международен договор. ..

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Много неразбиращ

    09 Май 2025 23:59ч.

    и втората причина е....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ghost

    10 Май 2025 0:00ч.

    Между друго той чисто технически, може да променяш Конституцията по Конституция без ВНС или квалифицирано мнозинство просто като актуалното мнозинство(61 в зала с кворум 121) ратифицира конвенция за добро съседство на Ли риба ти, а в преходни и за ключ орел ни се сети Пее всеки да се впише кат доживотен цар(отчитайки как монах ме "главите" с ЕС без да ги преведат няма проблем да стане)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ghost

    10 Май 2025 0:01ч.

    Народът няма право да се произнася за пари и данъци. Няма майтап.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Не за пари и данъци,

    10 Май 2025 0:06ч.

    а за национална валута (не съм сигурен точно в израза) има ли право?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ghost

    10 Май 2025 0:12ч.

    А какво е валута? Ся, аз открай време оспорвам това положение, но май има смисъл Нашите ок институции на ли сто да го вуведаъ, при все че след 30 години и ресто сега разбирате как са ви преебали.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мислещ

    10 Май 2025 0:01ч.

    Много силен ход на президента. От сигурен източник- съгласуван с някои среди отвъд океана : 1. От политическа страна : той хвърли голяма бомба с малък закъснител въз времето , в политическото блато. Тя ще избухне каквото и да направят Бойко и Шиши и да приемат референдума и да го отхвърлят. Те го разбират но нищо не могат да направят . Този ход ще събуди българите. Ако има референдум той ще постигне небивала избирателна активност- повече от 60 % , а резултатът е ясен предварително . Ако Парламентът го отхвърли този път народът ще излезе на улицата и тези протести ще бъдат подкрепени от някои среди отвъд океана 2. От икономическа страна - безусловно силен ход . Средно ниво на задлъжнялост в еврозоната - 92 % . Ключови страни Гърция: 153.6%, Италия: 135.3% ,Франция: 113.0% Белгия: 104.7%, Испания: 101.8% са в дългова спирала от която няма излизане . 65 % от активите на ЕЦБ са облигации на държавите членки - практически еврото не е обезпечено с реални активи . В Германия падна конституционния таван на дълга и страната се готви за неограничени и необезпечени военни разходи , както и цялата , Еврозона , а икономиката й е в рецесия Еврозоната е обречена и трябва да бягаме далеч . 3. Конституционни пречки няма - в договора за присъединяване няма срок не се поддавайте на лъжите . Много силен ход на президента . Браво

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Народната сбирка на 16 май в НДК и Боташ - правят Радев политически труп!

    10 Май 2025 0:43ч.

    Изненадващият ход за Референдум 7 дни преди Народната сбирка за Съпротива на Еврото, и 3 седмици преди доклада на ЕК, е чисто по егоистични подбуди - да спасява политическо дълголетие. ИЗДАВА ГО ФИКСИРАНЕТО НА ДАТАТА 2026 г. Ако му пукаше за Свободата и Независимостта на България и за НЕпоробването на българския народ - въпросът щеше да бъде: "Съгласни ли сте България да приеме еврото след 20 години?" И още, с изненадващия ход като на ПОЖАР се опитва да изгаси пръкването на евентуално нов политпроект от "Народната сбирка в НДК на 16 май, който ще помете всичкото статукво, щот на народа му дойде до гуша от задоволяване на лични и чужди интереси, и пълно безхаберие към живота и битието на българските деца и възрастни.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • И за това

    10 Май 2025 0:59ч.

    въпросът трябва да бъде - съгласни ли сте да приемем еврото след 2038 г. Отговорът на българите ще бъде мощна подкрепа на европейската валута с "да", но след петнайсетина години. Между другото такъв е трикът на чехите, а и не само на тях.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Чочо

    10 Май 2025 3:20ч.

    Да подхвърля още една идея. Тръмп указва на Радев да поиска референдум с въпрос за 2026. Шиши стяга редиците в парламента и гласуват за референдум в замяна изваждането му от списъка Магнитски. 2027 пак влизаме в еврозоната по утъпкания път. А както някой тук в коментарите подхвърли, напълно възможно е веднага след получаване на конвергентния доклад да ни набутат в еврозоната през 2025-та. В крайна сметка въпросът на референдума е само за 2026-та. Във всяка друга година може да се въведе еврото.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Чочо

    10 Май 2025 3:20ч.

    Да подхвърля още една идея. Тръмп указва на Радев да поиска референдум с въпрос за 2026. Шиши стяга редиците в парламента и гласуват за референдум в замяна изваждането му от списъка Магнитски. 2027 пак влизаме в еврозоната по утъпкания път. А както някой тук в коментарите подхвърли, напълно възможно е веднага след получаване на конвергентния доклад да ни набутат в еврозоната през 2025-та. В крайна сметка въпросът на референдума е само за 2026-та. Във всяка друга година може да се въведе еврото.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Затва кугато пусиштавам Росийа карам малки дица да влизат в ролйа на убесината да ги шибъм к куланя си

    10 Май 2025 5:41ч.

    . И те гуркити викат нас на учиха за Зойа в часа разговори об важном , но беха ни пратили идин рицинивис от СВО дет искаши да ни удрежи тситсити биз пари кат Путин дет пий кифир в бункиря си па ти сър поне плашташ убоо щот нии сми бедни девочки от соцялизма

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Тоо Радив си пъряса жината зарад идна селска кущрамба дет й ка бе изредил целее КуКу бент

    10 Май 2025 5:44ч.

    Толкоз дълга гбче треба първо да ибеш долу па после фащаш съмулед да идиш гори да цилувъш

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • боцкана ебня

    10 Май 2025 6:10ч.

    Сега ще видим кои педераси ще глауват в парламента против народа и референдума.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи