Говорител на "Алтернатива за Германия" е почетен професор в руска музикална академия

Говорител на "Алтернатива за Германия" е почетен професор в руска музикална академия

Говорителят по външнополитическите въпроси на германската крайнодясна партия „Алтернатива за Германия“ (АзГ) в Бундестага призна, че е почетен професор в руска музикална академия, предаде ДПА. Матиас Мусдорф, който е виолончелист, потвърди в изявление, че преподава в известната Руска академия "Гнесини" в Москва. Мусдорф каза, че многократно е бил гост-професор по време на кариерата си на музикант и че тази позиция отдава дължимото на работата му като камерен музикант.

Мусдорф, който от 2021 г. е член на парламента от крайнодясната АзГ, каза, че с работата си в академията иска „да даде на младите хора )в Русия) усещането, че не са изоставени от Европа“, добавяйки, че „музиката не познава идеологически граници“.

Десният политик каза, че през септември е бил частно в Москва за три дни и е изнесъл "вид про боно встъпителна лекция". Той съобщи, че възнамерява да преподава камерна музика на ансамбли там за по няколко дни веднъж на тримесечие, но че не са били обсъждани договори.

Според германското онлайн издание T-Online академията "Гнесини" се финансира от руското министерство на културата.

В изявлението си Мусдорф каза, че не смята, че академията има политическа ориентация. "Аз също не се интересувам от това. Работата ми е изключително посветена на музиката като универсален език на помирението и разбирателството."

Депутатът от парламентарната група на Зелените Константин фон Ноц разкритикува назначаването на Мусдорф в академията. „За пореден път стана ясно колко близки са връзките между Москва и АзГ“, каза той пред T-Online.

„Как човек може благонадеждно да прави политика като говорител по външната политика, докато е финансиран от диктатури чрез почетни професури, знае само на самата АзГ“, добави Фон Ноц.

Източник: БТА

Следвайте "Гласове" в Телеграм и Инстаграм

 

Коментари

  • Ужас!!!

    10 Окт 2024 7:13ч.

    БТА и Ко. трябва да разяснят на уважаемата публика критериите за крайно дясно, за да може тя - публиката да открива и други крайнодесни формации, ако са се скрили от погледа ѝ.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Зодия Прасе

    10 Окт 2024 9:26ч.

    Като виолончелист Хер Мусдорф стои спрямо публиката най-отдясно в оркестъра. Следователно е "крайно десен". Ако би бил фаготист в оркестъра и в живота, нямаше да има проблем.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Пор вдовец

    10 Окт 2024 7:14ч.

    Всички от ппдбсс са педерасти, проститутки, дебели, самотници и свиркаджии.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Не е ясно защо според БТА се е наложило Херр Матиас да "признава", след като в Уикипедия на немски дословно е написано:

    10 Окт 2024 7:20ч.

    "Seit August 2024 ist er Honorarprofessor an der Moskauer Gnessin-Musikhochschule.[6]", сиреч тази информация е публична и не представлява някаква величайша тайна освен може би за невнятното DW и гротеската ѝ сестра БТА, не ли?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • джо гладника

    10 Окт 2024 8:08ч.

    апцалутно. а цитатът от константин фон пор, пардон - ноц, показва единствено, че психозелените са д.ебили навсякъде и че глупостта не знай еграници.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • невнятното DW и гротеската ѝ сестра БТА

    10 Окт 2024 7:41ч.

    И разлай-кучешките Гласове.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Стефан-1

    10 Окт 2024 8:01ч.

    За пореден път стана ясно колко близки са връзките между Москва и АзГ“, каза той Демагогия от висша степен. Контактите на един човек с един ВУЗ се представят като контакти между партия и държава. Ако се тръгне по пътя на тази логика утре може да се обвини Русия,че прилетял от нея щъркел в Германия злостно е нарушил въздушното й пространство и, че е заплаха за нейната сигурност.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ?????

    10 Окт 2024 8:09ч.

    Боза за идиоти. Российская академия музыки имени Гнесиных(Гнесинка) е като нашта Национална музикална академия „Проф. Панчо Владигеров“. Но нивото е доста по-високо. И кво - не може един музикант да преподава там? Тия са съвсем изкукуригали. Зелените се оказаха най-големите войнолюбци.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Зелените

    10 Окт 2024 9:29ч.

    Зелените минаваха за пацифисти, докато един техен външен министър, вече забравен, Йошка Фишер, преди много години, мисля беше войната в Залива или в Югославия, поне преди 25 години, включи Германия в нея. Така ме, пацифисти са само по техните думи.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • джо гладника

    10 Окт 2024 10:03ч.

    "Зелените се оказаха най-големите войнолюбци." - нямат избор, ръката, която ги храни, е в нашингтон. както и на нашенския психозелен планктон.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • контакти между партия и държава

    10 Окт 2024 8:21ч.

    Ами точно така се получава. Ако господинът Мусдорф беше останал единствено на музикалното си поприще, културните му връзки с Русия нямаха проблем. Но той е поканен и встъпил в политиката. И не само това, но заема висок политически пост - външен говорител на втората по сила партия в Първата икономика на Европа - Германия. Това не е незначителен пост. Имаме класически пример на конфликт на интереси. Господин Мусдорф какъв се явява - политик или музикант ? Ако иска да бъде и музикант, докато е и политик - не е ли редно да се въздържа от визити в страна като Русия, подложена на десетки санкции от ЕС заради инвазията в Украйна , част от които санкции е и неговата страна Германия ? А може би Хер Мусдорф е станал политик точно със скритата цел да има "имунитет" срещу проблеми като тези които имаха други творци, културни знаменитости , певци, музиканти ... които искаха да си държат връзките с Русия и по време на войната ?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • доста хора

    10 Окт 2024 8:47ч.

    от неговата страна Германия , а и от целия ЕС искат да държат и подновят и икономическите връзки с Русия, защото Европа пропада. И ще стават все повече.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • до контакти между партия и държава

    10 Окт 2024 9:22ч.

    Т.е. с политика имат право да се заеимават само мръсници които вървят по течението на политиката на конфронтация с Русия, а доказани професионалисти от други области нямат място в политиката щото могат да имат други възгледи. Откъде изпълзяхте такива големи демократи?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • логото

    10 Окт 2024 9:26ч.

    Основен либерален принцип, с който сваляха соца, беше политическото да не влияе еднозначно директивно на гражданския статус. Санкциите са политически наложени чрез принудата на държавата, а гражданинът е автономна единица със свободна воля. Той не е в конфликт на интереси, доколкото нито е в управляваща партия, нито някъде е казано, че личната му гражданска воля следва да отговаря на безумните политически решения на днешните управляващи. Гражданинът има право да е опозиция на спорни решения, налагани със сила на обществото. Щеше да е в конфликт на интереси, ако беше съгласен със санкциите. напротив, така той демонстрира свободна воля да похули и отхвърли санкционната политика на васалното на САЩ немско правителство - включително и в качеството си на вече партийно-политически ангажирано лице.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Su38

    10 Окт 2024 9:30ч.

    В качеството на политик ли е преподавател в Москва? И заплатата му за руска пропаганда ли е? Има ли доказана такава? Щом Шолци иска да говори телефона с Путин, значи прави руска пропаганда?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Su38

    10 Окт 2024 8:28ч.

    Тогава трябва да се въздържа от ходене в Израел, Ливан, Китай, щото е икономически противник, Судан, Иран, Ирак, Унгария, щото не спазва човешки права на соросоидите, които само се издържат, без пари от САЩ, нали, умнико? В Грузия също да не ходи... Кой вие раждал такива неостри?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Не, не ...

    10 Окт 2024 8:51ч.

    Израел въпреки жестокостите които върши, НЕ Е ПОДЛОЖЕН НА МЕЖДУНАРОДНИ САНКЦИИ ! Е ли това морално, правилно, друг въпрос. Но няма формални пречки от поддържане на културни връзки с Израел. Още по-малко с Китай, който не е нападнал друга страна и не е във война. Ливан пък е жертва, никой не е посочил Ливан като страна, която да бъде санкционирана. Докато Русия е под международни санции, Факт ! И Германия е една от страните които е наложила санкции над Русия , това е проблемът на г-н Мусдорф.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Su38

    10 Окт 2024 9:23ч.

    И кво, в герма но Ив не може да има несъгласни? Имало е такива времена. Освен това санкциите са икономически, а не културни. Показвам, че бъркате Калофер с Калифорния, ама пак не вдяавате. Това, което казвате, се нарича цензура.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • "това е проблемът на г-н Мусдорф"

    10 Окт 2024 9:30ч.

    Това е извращаване на логиката - проблемът е на обвинителите, не на обвиняемия. Той не е задължен априори да бъде съгласен със санкциите. И гражданинът не е длъжен да спазва закони, които не отговарят на моралните изисквания. щом има двойни стандарти в законодателството, гражданинът има право да отхвърли закона и да обяви гражданско неподчинение спрямо неморалната принуда на властта.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ау, какъв ужас -

    10 Окт 2024 8:36ч.

    музикантът станал почетен професор в Гнесинка! Даже е пътувал до Москва. Може би дори е говорил с руснаци... какъв грях само! Ама нали си е "признал" - а признатият грях, както се казва, е половин грях.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ключовата дума

    10 Окт 2024 8:39ч.

    на "либералите"-БЛАГОНАДЕЖДНО!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Читател

    10 Окт 2024 8:59ч.

    "Алтернатива за Германия" нито е дясна, нито е крайно дясна партия. Обявяването ú за такава е типичен пример за дезинформация и пропаганда. Благородното излъчване на проф. Матиас Мусдорф е пълен контраст на озверелите западни ястреби.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • мечо

    10 Окт 2024 9:03ч.

    А Киро-простото от Харвард,го играе агент на Байгън и БГ откакто Просият е в политиката,навлиза бавно и сигурно в деменция.За смях сте зеленчици.....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • долу ес

    10 Окт 2024 9:14ч.

    е украйна още внася газ от АГРЕСОРА.....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • "Говорителят по външнополитическите въпроси на германската крайнодясна партия „Алтернатива за Германия“ (АзГ) в Бундестага призна, че е почетен професор в руска музикална академия"

    10 Окт 2024 9:20ч.

    ПРИЗНАЛА, значи. И откога да си почетен професор по музика е деликт?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ПРИЗНАЛ

    10 Окт 2024 9:23ч.

    Простете, ИИ редакторът е подъл и коварен, дописва след мен.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • katya

    10 Окт 2024 10:44ч.

    Нагледен привер за манипулация една единствена дума : "признá"!!! Сякаш е признал някакво престъпление. Плоско и евтино, драги драскачи. Първо прочетете програмата на АfD!!!! и то в оригинал, а не манипулирани иле съкратени преводи.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Наблюдател13

    10 Окт 2024 11:25ч.

    Корените на Зелените в Германия са отпреди втората световна война в НДСП. Тогава се приемат първите закони за опазване на околната среда и животните. Сегашните действащи закони в Германия са приети още тогава. Последното изречение в цитата е интересно. Ся, природата е една и съща и за нацисти и комунисти и демократи така, че това е само любопитен факт въпреки, че някои действия на зелените са смущаващи.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Наблюдател13

    10 Окт 2024 11:27ч.

    През 1935 година правителството на Третия райх гласува т.нар. „Акт за защита на природата на Райха“. Въпреки че отчасти има влияния от времето на Ваймарската република, актът отразява вижданията на националсоциалистическата идеология. Прокарва се концепцията за Dauerwald („безкрайна гора“), която включва мерки за ефективно стопанисване на горите и тяхното опазване, както и за намаляване на замърсяването на въздуха.[11][12] Две години преди това, още през 1933, са прокарани строги закони за защита на животните,[13][14] които са били подкрепяни от голяма част от населението.[15] Най-висшите националсоциалистически ръководители, като Адолф Хитлер и Херман Гьоринг силно са подкрепяли опазването на видовете и околната среда.[16] Хайнрих Химлер също прави опити да се забрани ловът.[17] Сегашните закони на Германия за опазването на природата и защита на животните произлизат от тези, прокарани по времето на Третия райх.[18

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • thenewone

    10 Окт 2024 11:32ч.

    Гьоринг е бил виден защитник на дивите животинки.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Само да попитам

    10 Окт 2024 11:30ч.

    А писма от кварталната организация дали човек е благонадежден, кога? А дали има роднини в Русия? А ще застрелват ли на летищата, ако някой бяга на изток? А кога ще обяват официално еднопартийни системи и еднопартийна европейска система? Защо ни е мир, когато имаме война и защо ни е робство, когато имаме свобода? Идеологията е майка на терора, щом имаме идеология във всички сфери на обществения живот, имаме и терор. За какво ги ручахме жабетата? Източноевропейците сме най-прецакани: от трън, та на глог.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Тия питанки, другарю

    10 Окт 2024 12:59ч.

    Се отправяха към Партийната организация на БКП и към МВР, дали ще те пуснат да пътуваш където и да било. Щото по ваше време имаше ИЗХОДНИ ВИЗИ, ако не си чувал. Днес нямаш изходни визи. В Европа нямаш изобщо визи ! И в Русия никой не ти пречи да отидеш, стига консулски отдел на Митрофанова да ти даде виза. За какъв “терор” гъгнеш другарю ? Тук обсъждаме защо музикантът Мусдорф, и.д. говорител на АзГ има проблеми заради обвързаността си с Русия. Там, в Германия ! И дебело подчертавам че те не са правни проблеми, а морални. Има проблеми на политическо равнище, а не със Закона ! Всякакви инсинуации за бягства, застрелване по летища, и проч. чугунено-комунистически реминисценции, са си ваши тъпизми. Ниска топка сте.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Само да попитам

    10 Окт 2024 14:22ч.

    А ти, другарю, дали се сещаш от "нивото" на което си, че терорът не идва изведнъж, а постепенно? Че приликите с едни други тоталитарни времена в Европа стават видими и сериозни? Че днес ще бъдат само морални проблеми, а утре - облечени в закон. И това ще стане, защото иначе ще изгубят контрол, виждайки как все повече хора в западните общества не са съгласни с извращенията на либералната демокрация и с русофобията. И въпросите ми бяха алюзия - не чрез пряко изразяване, а по асоциативен (заобиколен) път да загатна за едно минало историческо събитие, което има опасността да се повтори с обратен знак. Но до твоята "висока" топка, уви, няма да достигне някакво знание или прозрение, ни пряко, ни косвено. Не си прави труда да ми отговаряш. Нямам намерение да водя кореспонденция.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи