"Под прикритие" – тв римейк на "Родната полиция ни пази"

"Под прикритие" – тв римейк на "Родната полиция ни пази"
Сериалът „Под прикритие“ е гордостта на БНТ. Донякъде с основание, донякъде без. Дори бих казал, че в известен смисъл той може да бъде и повод за срам, и то не заради художествените си качества, а заради двусмислената функция, която изпълнява.
<p>Филмът е безпорен успех от гледна точка на реализация и гледаемост. Това е една от първите български нови продукции, които човек може да гледа, без да му става от време на време неудобно. Искам да кажа, че в жанра си това е може би един от първите професионално заснети и монтирани филми, с които България може да бъде представяна по света. За родните ни възможности това никак не е малко, колкото и да се умиляваме от родното си кино в миналото и да се възторгваме по всяка нова продукция от настоящето.</p> <p>Десетилетия наред беше трудно, почти невъзможно да се гледа</p> <p><strong>български филм с добре и ясно разказана история,</strong></p> <p>естествен диалог, добър монтаж и приличен звук, непостижим за българското кино от половин век насам. Няма да се спирам на изключенията, които е имало през годините, но като цяло българското кино си беше и е провинциално, снимано за собствена консумация, много често в територията на художествената самодейност и твърде далеч от елементарния професионализъм.</p> <p>Това няма нищо общо с популярността му, която се е движила на приливи и отливи, но която никога не е напускала границите на България с минимални и незначителни пробиви. Всъщност най-силното в киното ни е било актьорското присъствие, което много често е спасявало неспасяеми сюжети и режисьорски безсилия.</p> <p>Направих това отклонение, за да подчертая качествата на &bdquo;Под прикритие&ldquo;, който въпреки формата си - тв сериал - спокойно може да мине за някакво постижение в киното ни въобще. Парадокс е обаче, че актьорската част не е най-голямото му достойнство. Спасението там е в изключителната игра на Захари Бахаров, чудесния Михаил Билалов и някои много добри второстепенни роли, като тези на Койна Русева и Мариан Вълев.</p> <p>Парадокс е, защото</p> <p><strong>главният герой, който трябва да влачи сюжетната линия, е напълно безпомощен.</strong></p> <p>Бях силно изненадан, когато наскоро разбрах, че Ивайло Захариев е професионален актьор, завършил НАТФИЗ. За да напиша предишното изречение, ми се наложи да направя справка в интернет, защото дори и по време на третия сезон не можах да запомня името му, а сцените, в които участва, са си истинско изпитание на търпението.</p> <p>Другият парадокс, който обаче е закономерен, е почти чиновническото присъствие във филма на Владо Пенев, един от най-добрите български актьори. Точно върху това ми се иска да насоча вниманието ви и да обясня защо БНТ трябва да се срамува от иначе добрия си продукт.</p> <p>Работата е там, че</p> <p><strong>освен художествена роля филмът гони и пропагандна цел</strong>.</p> <p>Той е нещо като дълго и проточено изпълнение на &bdquo;Родната полиция ни пази&ldquo; на Веселин Маринов. Такива филми по времето на соца се поръчваха с нарочен указ от МВР и в началото на надписите даже си го пишеше с големи букви. В това само по себе си нямаше да има нищо лошо и днес, ако действителността не беше изцяло фалшифицирана в този филм, а нещата обърнати тотално наопаки.</p> <p>Мисля, че Владимир Пенев има огромен проблем с ролята си, защото днес такива ченгета няма. Образът му е фалшив още на драматургично ниво, очевидно е съшит с бели конци и по-скоро напомня за някой от чистите и принципни комунисти на Георги Джагаров, отколкото на съвременно българско ченге.</p> <p>Честните и принципни полицаи по високите етажи в МВР днес буквално ги няма, или са маргинализирани, или пенсионирани. Ръководството на МВР е окупирано от корумпирани и направо да си го кажем, криминални типове - давам за пример Станимир Флоров - шеф на ГДБП. Те са работили за известни наркобосове и са получавали месечна заплата от тях, а на всичкото отгоре са разследвани и от колегите си. Или са като бившия шеф на ДАНС Иван Драшков, чийто син почти на невръстни години стана млад милионер и крупен инвеститор. И разбира се, да не забравяме най-яркия пример с вътрешния министър Цветан Цветанов, който си купи с откраднати пари шест апартамента. Това е</p> <p><strong>истината за днешната българска полиция, която е безпомощна</strong></p> <p>както пред масовата битова престъпност, така и пред големи престъпления като атентата в Бургас.</p> <p>Не съществуват и прототипи като този на дълбоко внедреното ченге под прикритие. В България държавното управление е прикритие на мафията. Тя управлява в интерес на няколко оцелели души от СИК и е пълна измишльотина, че някой си Мартинчо ги мачка отвътре. Всичко това нямаше да бъде проблем на сериала, ако чрез него не се правеха откровени политически внушения, които авторите дори не са се опитали да замаскират.</p> <p>Жалкото е, че един от основните сценаристи е журналист, дългогодишен криминален репортер, който</p> <p><strong>очевидно си е продал задника, за да пише обратното на онова, което отлично знае</strong>.</p> <p>Жалко и за ръководството на БНТ, което похарчи огромни пари на българските данъкоплатци, за да им промива мозъка с примитивна пропаганда. И тъй като днешното ръководство на държавната телевизия често обича да дава за пример Би Би Си, ще добавя, че ако продукцията отговаряше на тези високи стандарти, в нея непременно щеше да присъства и следният епизод:</p> <p>Инспектор Попов се е отпуснал уморен в хола на собствения си дом. Часът е малко след десет вечерта, когато телефонът му звъни. Попов вдига и остава втрещен. Гласът, който чува в слушалката, се носи в същото време и от новините по телевизията.</p> <p><strong>Обажда се самият министър-председател:</strong></p> <p><em>- Ало, Попов. Ало!</em></p> <p><em>- Да, господин премиер!</em></p> <p><em>- Абе Джаро ми се обади преди малко. Там некви полицаи ли са, митничари ли са, влезли в складовете му и правят тараш.</em></p> <p><em>- Ами то ние действаме по подаден сигнал, господин премиер. След тази акция Джаро повече няма да види лиценз - смотолевя смутено Попов.</em></p> <p><em>- Айде, моля ти се, изведи ги оттам.</em></p> <p><em>Обади им се още сега и ги изведи!</em></p> <p><em>- Ама то, туй...</em></p> <p><em>- Няма туй! - сопва се премиерът. Аз съм му обещал на Джаро да не го закачам. Като съм му обещал, че нема да го пипам, нема да го пипам. Аз не съм като Плевнелиев, пардон като Първанов.</em></p> <p><em>- Слушам, господин премиер - рапортува Попов, а камерата приближава с варио до крупен план и застива върху поразеното му от глупост лице, излъчващо някаква особена празнота на току-що разтърсилото го главно чувство.</em></p> <p>Когато сценаристите напишат този вече написан епизод и го вкарат в сюжета преди последните парламентарни избори, ще имаме повод за городст, въпреки че това би било най-нормалното нещо. Само че ако България беше нормална държава с нормална обществена телевизия и нормално кино.</p>

Коментари

  • Legis cautio contra ineptos criticos

    10 Яну 2013 22:29ч.

    Мнение на експерт-ТОДОР ЯНАКИЕВ:Всички шефове на секретни служби в момента са дългогодишни служители на комунистическата Държавна сигурност. Не искам да раздавам присъди, а и е много сложно да се съди с черно и бяло. Но не е редно такива хора да заемат ключови позиции в днешната държава. Има голяма опасност от подмолни и неправомерни действия от тяхна страна, които нямат нищо общо с демокрацията. А и виждаме докъде са докарани нещата с нивото на корупцията и бандитизма в държава, в която т. нар. организирана престъпност и т. нар. спецслужби, които трябва да й “противодействат”, са с едни и същи майка и баща - БКП и ДС.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Роби

    10 Яну 2013 22:59ч.

    В Милиционерска демокрация сме.Преминах на алтернативен компютър,при всяко отваряне на уебсайт,ми се появява такъв текст : Ужас!Възникна проблем при отварянето на тази уеб страница.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мунчо

    10 Яну 2013 23:49ч.

    Яворе, страхотен коментар.Надявам се да осъдиш корумпирания наглец!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • effi

    11 Яну 2013 0:26ч.

    Положителният геерой в Б-я е действащ милиционер с хотели в Банско и в Слънчев бряг. Той печели до 200 000 на месец и съвестно си плаща данъците и осигуровките. Непримирим е към противниковите групировки и ги наказва строго. Съдът го слуша със затаен дъх, както едно време. Цветанов е кумувал на свадбата на на едно от децата му, а той самият играе всяка неделя мач с ББ. Стиска инфаркта между зъбите, взима нитроглицерин, но подава голов пас на ББ.\\r\\n ББ бележи, главният герой умира.\\r\\n Сълзи....

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ДИВНА

    11 Яну 2013 1:02ч.

    БРАВО ЯВОРЕ, ДОБРЕ, ЧЕ ТЕ ИМА! БОГ ДА ТЕ ПОЖИВИ И ДА ПАЗИ БЪЛГАРИЯ!!!!! БЪДИ ЖИВ И ЗДРАВ И МНОГО ЩАСТЛИВ!!!!!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ацетон

    11 Яну 2013 2:09ч.

    прекрасно! браво

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • хамалин

    11 Яну 2013 2:47ч.

    и от мен едно грамадно браво (все още се намират в бг българи на висотата на най-високите европейци, което ми вдъхва ндежда)на тези му разговорки на бг канцлеръ,бг политолози и социолози, му приписват качеството на гениална природна \"комуникативност\". все си мисля, че Горния гледа, и ще му дойде край на джумбуша.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Цветан Цветанов

    11 Яну 2013 5:29ч.

    Защо не си пишете имената под коментарите?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Димитров

    11 Яну 2013 18:58ч.

    Отличен коментар Яворе!Прекрасно е да се пише истината за простотиите в Бьлгария,които убиват народа в преносен и буквален смисьл.Не се страхувай,всеки честен бьлгарин е с теб.Дано изметем по-скоро тази сган от набедени пишман-криминалисти и физкултурници-милиционери.Само за заплатата и привилегиите си мислят,но не и да преборят заливащата ни престьпност!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Цветанов

    11 Яну 2013 22:39ч.

    И ЕГН също.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • В.Тишанова

    11 Яну 2013 23:06ч.

    Колко суета, колко зор от страна на БНТ да си саморекламират продукта!То шоута и конкурси ли не щеш.... и всичко с парите от бюджета и за сметка на други възможни ленти - игрални, документални, истински... След време ще се губи хрониката на тези години, единствено Ченге под прикритие ще говори за тях.И дъвката за бившите ченгета ми омръзна - има конкретни виновници, има закони и съд - другото е като вечния рефрен на Борисов за бившите управляващи.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Дришков

    11 Яну 2013 23:20ч.

    И адресчетата, и адресчетата, че с тая днешна мобилност да не бастисаме пак залудо вратата на Човека-Глас...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Манолова

    11 Яну 2013 23:53ч.

    Добра измишльотина, г-н Дачков, умело боравите с подобни. Образът на Джаро обаче, както вие много добре знаете, е вдъхновен от друг персонаж, на когото вие толкова талантливо слугувате.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • FTI4KA

    12 Яну 2013 0:25ч.

    Манолова-Напьлно съм съгласен с Вас.Филма носи целея реалистичен заряд на настоящето и не далечнато минало.Предполагам ,че и ББи ЦЦ ше бъдат намесени.Г-н,Дачков прекрасен текстописец сте но много прозира Вашия материал.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • до Манолова от Дачков

    12 Яну 2013 1:09ч.

    Разбирам намека ви, но това, което казвате не е вярно. Ако беше така, Джаро трябваше да е съдружник на премиера и негов близък приятел.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Иван Кирилов

    12 Яну 2013 1:56ч.

    Под прикритие е тв сериал, не кино, нека не бъркаме понятията :)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Караулкин

    12 Яну 2013 2:51ч.

    Дачков - най-големият фокусник на България - прескочил директно от попрището на демократ в къде къде по-печелившата позиция: бард на един от най-опасните престъпници в България, говори за кино. Говори кой е актьор и кой - не. Боже, опази!Смехотворно! Жалко дрънкало, което не вижда най-важното - тотално деструктивната роля на този сериал. Да, той има професионални качества - уви! И това е още по-зловещо! Защото образите на които неуравновесеният гледач неминуемо симпатизира, са персонажите, които умъртвяват човешкия дух. Този филм умъртвява душата на човека. А това дали прави пропаганда на идиотската българска полиция, или не е измишльотина, която дори да има някаква прашинка истина, си е много, ама много бял кахър.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • документално

    12 Яну 2013 3:19ч.

    http://burgas-podlupa.com/wp-content/uploads/2013/01/Clipboard013.jpg

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • конверсия

    12 Яну 2013 7:31ч.

    Ако преди 10 години някой ми беше казал че Явор Дачков ще стане един от най добрите бг журналисти пишещи смислено щях да се кикотя до припадък...но стана...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Драго

    12 Яну 2013 9:02ч.

    Ех, Дачков, лесно е да се раздават оценки отстрани! Упреците, щяха да са съвсем уместни, ако в България имаше демокрация и медиите бяха свободни. Сам знаеш, че нито едното, нито другото е налице. Затова, бъди благодарен, че достатъчно реалистично са показани, както корумпираните ченгета, така и гнилата съдебна система. А появилият се нов персонаж на Главният секретар с болна амбиция да се показва по телевизията си е направо творческа смелост за екипа, защото дори и тъпанари като Цецо вече са разбрали, с кого се бъзикат авторите...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Еди коѝ си...

    12 Яну 2013 19:25ч.

    Колкото и да ми е неприятен автора, трябва за отбележа, че написаното е факт. Само, че не знам защо винаги в България се намесва политиката във всичко. Нима политическите интерпретации в американското кино имат нещо общо с действителността?! Трябва да се радваме, че подобна продукция е наше производство, не отново по българански да търсим под вола теле. Това ми напомня на жителите на онова село, дето нямало път до него. Когато построили път до там, жителите му не се зарадвали от това, че няма вече да цапат галошите в кална, а протестирали, че асфалта бил крив. В БГ всеки разбира от всичко и затова винаги намира косури на чуждите постижения. Хвала на такъв \"буден\"народ!...\r\n\r\n

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ФИЛМ ФАН

    12 Яну 2013 20:43ч.

    Браво . Хубава Статия !!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ojjo

    12 Яну 2013 23:14ч.

    Г-н Дачков да напише с художествено-интерпретатично съчинение на тема:"Кой е прототипът на Джаро от "Под прикиртие"? Само тогава ще приемем "обективната" му оценка :))

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Спас Маринов

    13 Яну 2013 2:14ч.

    Не е задължително киното да отразява действителността. Художествените измислици са част от изкуството, така че не виждам защо някакви персонажи в някаква история трябва да са едно към едно с реалността. ...и не е лощо за кино да пишат хора, които са учили да пишат за кино.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • помпиер-питек

    13 Яну 2013 2:57ч.

    Боко Комплексара вчера се изцепи, че толкова велики неща свършил, че създал комплекси на съперниците си. Прав е. Създава комплекси и у хора като мен, неангажирани в политиката. Създава ми комплекса, че съм нагъл, недоучил примат. Че съм оръфан помпиер-питек, преписал от съветски източници "докторска" дисертация на тема "Ролята на физзарядката за повишаване на... на личния пожарникарски състав". Че съм чел само една книга и не съм я разбрал напълно. Че се бия в гърдите за десен политик, а съм комунистическо отроче и соц-парвеню от провинциален тип. Че не знам дори руски език с граовски акцент. Че не мога да играя и махленски футбол, ама момчетата от Бистрица ми подават на голлинията, оти съм министер и ги возим на аероплано. Че не мога да живея с нормална жена, оти я усещам, че е по-умна от мен и сакам да я шамарим. Че приличам на един, дек му викат "бай", ама съм бегАл от школото, га сме го учили и не знам кой е. Че у чужбина, кога Меркел и Камерън нещо си ортуват, мислим, че говорат за менье. И ми се смеат. Абе, мани, мани, да не сте му на местото на човеко... Видехте ли го как побеле за има-нема три години? Некои му викат "когнитивен дисонанс" - вътрешно усещане, че не чиниш, че си отворил голема уста, ама не можеш за лапнеш залъка. И той ти се запречва на устата и я разчеква.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Атанасов

    13 Яну 2013 17:53ч.

    Преди години, когато гледахме предаването Гласове по БНТ, изпитвахме истинска радост и благодарност към г-н Дачков. Бързахме да се приберем навреме за да не пропуснем неговите коментари. Няколко години по-късно, в интервю на Копринка Червенкова с г-н Дачков във в-к Култура, на нейн въпрос относно това предаване, той отговаря кратко: Това не беше искрено. Г-н Дачков, кога сте искрен? Не мислите ли, че изглеждате на жълт писач, изпълняващ поръчки срещу добро заплащане? Повръща ми се, г-н Дачков.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Който плаща-той казва,какво да става!

    13 Яну 2013 18:58ч.

    Който дава парите-той поръчва музиката!!...помислете кой дава парите за БГ-сериалите-и ще разберете защо действителността там е "изопачена"?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мики Рурк

    13 Яну 2013 20:11ч.

    Гос.Дачков очакваме с нетърпение вашия коментар относно делото за банка БЗК на Атанас Тилев делото срещу Тилев решението на съдия Тодорова респективно как така цели 5 год.не е намерила време да напише мотивите и сега на 3 януари съда го прекратява по давност.от гледна точка на сценарий много обещаващ сюжет.Тодорова неистово желае да напише мотивите и винаги злокобни причини я отклоняват от патриотичните и намерения. от сапунките по БТВ може да ви дойдат много идеи.Само моля ви не намесвайте любовни истории- от снимките които са публикувани в пресата госпожата не лови око . не е от тези за които човек би ...абе поувехнала бая ми се вижда.Виж там намеси парични потоци или политически натиск/туй последнато разбира се от ГЕРБ иначе няма смисъл./Туй европата свободата на словото итн.Тури и някой цитат от БХК/Български хелзинкски комитет нещо от Дойче веле хеле най вече госпожа Барух и яхнията е готова.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Цветановата полиция

    13 Яну 2013 22:10ч.

    Ето кого пази родната полиция! : http://btvnews.bg/bulgaria/mezhdu-4-i-6-luksozni-koli-izchezvat-vseki-den-v-sofiya.html

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Brankow

    13 Яну 2013 23:21ч.

    Лъже или не, подкупен журналист или не в случея е все едно. В тази статия и неща, кито се виждат и с просто око. 1 Играта на Ивайло Захариев `` През 2007 година завършва „НАТФИЗ Кръстьо Сарафов“ със специалност Актьорско майсторство в класа на... ``. 3 сезона и продалжава де е същото дърво. Има куп студенти по акт ( дори и деца гимназията, играещи в съмодеен състав), които ще се справят добре в сръвнение с него. 2 Днешната полиция, съдебната система и т.н. са беспомощн. Можеби има други по - важни задачи :) Щеми се и да коментирам режисурата ( въпреки, че не сам професионалист в областа ). Има моменти, които са доста добри но има сцени дори под нивото на самодейно кино. Една сцена е светият граал на това за което говоря. Става дума за сцената в която прострелват Мартин и двама от хората на Джаро с калашник. Един омира, а Мартин и другия оцеляват. Този, който оцелява е прострелян сигорно над 5 пъти в тялото, като дават всичко това на забавен кадър, да не би някой да испусне безумния гаф, Мартиин пък е прострелян в корема, обаче след това е с превързан ръка, сигорно от падането след като са го простреляли. Този през когото са минали около 5 коршума беше с патерици ( ръстегнал е сухожилие сигорно ):). \r\nГ-н Дачков, ще ми се на кратко да коментирам визирането на проблема с ``примитивна пропаганда ``. Сигорно сте прав. Незная до колко, но явно сте популярен журналист, които би трабвало да знае какво пише. Не мислите ли, че проблема с пропагандирането на българската полиция е нищожен ако го сравним с историята с мафията, която определено оказва влияние върху обществения начин на мислене ( селдователно и начин на живот ). Как да живеем в страна в която не се избиваме, лъжем, крадем и т.н след като ни облъчват куп продукции свързани с богати мафиоти живеещи в лукс, копуващи си яхти, имащи свободно време и средства да патуват кадето си искат, да правят каквото си искат, държеики закона под хартиен контрол и т.н. И всички тези привилегии за сметка на голяма група измамени, истровени ( от наркотици и т.н. ) ограбени, излъгани и т.н. подчертавам Бедни хора. Тази продукция ( както и голяма част от американските екшани и т.н.) в основата си е една от многото причини заради, които Световния мир, Демокрацията и т.н. няма да настъпят скоро в някои части от света, а в други да се развият. Докато показваме най - голямата измет на човечеството, облагодетелствана с голяма част от мечтите на обикновеения човек и то от така наречените творци ще е така. Колкото до измислицата във филма свързана с началника на ГДБОП, г-н Дачков да ме прощаване ако съм малко груб но това ваше разбиране, че филма трябва да е адекватен с реалноста е аболютна глупост. Предполагам, че бъркате качествата на вашата с качествата на творческата професия. Все си мисля, че дори и журналистите и медиите като цяло не следяте толкова реалните факти, които сте доста по задължени ( поне според моите скромни разбирания за професията ви ), а изисквате това от художествени проекти, което си е направо смешно :). Аз мисля, че надеждата на нашето спасение като народ се крие в представата ни за средата в която искаме да живеем, с която голяма част от народа още не се е здобил в представите си ( и каще е, като продалжават да ни заливат такива продукции) но докато ни се показва Помията - реалност няма как да си изградим положителени образи и да ги поставим за цел. Сигорен съм, че младите ще разберем това и ще се занимаем повече с проекти, които се занимават с хипотетични варянти на страна мечта за живеене. Следователно и ще продалжават да съществуват хора като ваз, които ( неосъзнавайки целта на занятието ) ще ни критикуват ( ако могат и ще пречат ). Знайте само, че... Идваме ! :)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Лъчезар

    14 Яну 2013 23:31ч.

    Уффффф, грамотността е малко дефицитна напоследък...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Brankow

    15 Яну 2013 4:46ч.

    Докато някои се учат да пишат правилно, други се учат да пишат със смисал пък било то и с грешки ( и всепак разбираемо от граматична гледна точка ). Нарича се Личен избор. ЯВну е Ч,е Съъм избраЛ Дъ съм Ут вториа тИп. И в двата случея се губи по нещо и се печели друго. \r\n Ако от целия ми коментар успяхте да извлечете само това, че пиша с много грешки, явно доказвате, че сте от първия тип.\r\n Още един случе, който доказва и друго твърдение. `` Какъвто народа, такива и оправниците ``. По просто - Човешка грамотност или Граматическа грамотност ?! А защо не и двете :)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Бойко

    15 Яну 2013 18:34ч.

    Brankow,ти изнесе програмата на гърба си.Твоите мъдри мисли съчетани с правописа са невероятни!Хвала!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Brankow

    15 Яну 2013 22:00ч.

    Бойко, ирония ??? Защо ? :) Не търся похвали за коментара си, а да разбера как въсприемате влиянието на изкуството върху народния начин на мислене ! Можеби сте от хората на който им е забавно да се заяждат пишейки по такива места. :) Явно от кометарите ми вадите само неща свързнани лично с мен. Явно съм по важен от темата :DDDD ?! Няма ли да прочете и коментира коментара ми някой, който има лично мнение по темата, а не по това дали пиша правилно или мъдро и сякакви глупости свързани лично с мен извън темата ?! Преди моя коментар има доста такива, а сега из невиделица се появиха проф. по граматика. Ейййй, човек неможе да напише един коментар без да го заловите :) Така ако работеше и полицията, щяхме да сме ехеее... Щтом ще го караме с ироня ок :) Лъчезар и Бойко - Методиеви ( под прикритие ). Радвам се, че общувам с вече далечни роднини на двамата солунски братя ! Моля да ме извините за възмутителното ми решение да пиша на публични места знаейки, че пиша с правописни грешки. От сега на татък няма да... спирам да го правя ! :D Много ми е любопитно дали някой като ваз или вие самите ако напишете коментар дълк колкото моя ще направите правописни грешки ? ( Ебати хората ) :D

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • и

    16 Яну 2013 1:51ч.

    Много прозрения много нещо що не хванеш да ми направиш една че.ия и да не пишеш повече такива тъпотии,а да си гледаш спокойно турски сериали,и да си целуваш снимката на с.станиш.и а.дог. ааааа

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Brankow

    16 Яну 2013 2:59ч.

    :DDDDDDDD Още една Маймуна на клона ! :DDDDDDDD \\r\\nУ...а...а...а...у...а...ууау - Пращам ти много поздрави от Кинконк ! Селяк !!! :DDDDDDD Явно готините хора са се отказали да пишат тука. Чао и от мен. Слабоумни недъзи, оставям ви на саме един с друиг да си гукате ! :DDDDDDDD

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • u

    16 Яну 2013 21:25ч.

    В четвъртата година, откакто пое властта, ГЕРБ физически и психически е отдаден на изпитанието, което ще е негова съдба - изграждайки европейското бъдеще на България, да ни отлепи невъзвратимо от Ориента и “братската” прегръдка на Москва. Всичко е на показ, затова нещата са ясни. И май вече започваме да се забавляваме с комичните прояви на реакцията. Която, тая наша червена и синя, жълта, морава и каква ли не още реакция, до такава степен се е паникьосала от изгледите да се маргинализира, че изпада в истерия. Там никой вече не слуша какво говори другият. Доган иска вот на недоверие заради “пълния провал на управлението” (иска, ама да го внесе не му стиска), Станишев намеква, че ако Бойко не си иде доброволно, можело да се наложи да си иде по друг начин (той пък забравя каквото дори Барак Обама напомни, че Бойко има черен колан), а Сидеров, за да не остане по-назад, той пък иска “вън от НАТО”. Ами да вземе да попрочете поне някоя и друга книжка, та да научи, че никоя държава, освен силно въоръжената, не става неутрална преди светът да я е признал за такава. В 1939 г. Белгия, Холандия, Дания, Норвегия се пишеха неутрални, ала танковете на Хитлер ги забърсаха за около седмица. Нали? Та и това, ако не е неадекватност поради политическо безсилие, здраве му кажи. Признавам обаче, че има важни неща, които не разбирам. А щом аз не ги разбирам, значи и други българи, сигурно стотици хиляди, също не ги разбират. Става въпрос за елементарна логика. Мразите и хулите Бойко и ГЕРБ. Добре, ваше право на мнение. Но кой да му вземе мястото? А, г-н Станишев? Предлагате ми себе си, така ли? Но аз, както и още стотици хиляди като мен, не ви искаме отново за премиер на България. И ще се уверите в това на изборите. Искаме тези с каузата, на която така предано са се посветили. Ама те изтегляли килимчето изпод краката ви. Да не би пък да очаквате съчувствие! Оглавявайте си там партията на европейските социалисти, много престижен пост, но не посягайте пак към “Дондуков 1” . БСП не е политическата сила, годна да замести днешното управление на България в цивилизационния ни прелом. Достатъчно сте интелигентен, за да го проумеете. За тази цел е нужен Бойко - или друг като него, - но такъв за проклетия няма. И ми се вижда невъзможно да не осъзнавате, че партията, на която вие и тия, като вас, се облягате, е в XXI век ретроградна, а не прогресивна политическа сила. Тъй че не лично срещу вас възразявам, вие сте културно момче и дори сте ми симпатичен. Казвате, че партията ви не е продължение на БКП, но знаете, че е. Защото броите конгресите си от времето на “дядо” Благоев. А покаяхте ли се за атентата в “Света Неделя” 1925 г.? Не сте. Покаяхте ли се за “Народния съд” 1944-1945? Не сте. Признахте ли, че два пъти сте искали СССР да ни анексира? Не сте. Ами че по едно време на студената война бяхме на косъм от нов световен конфликт, при това ядрен, ние е трябвало да ударим Гърция и Турция, нали? Такива са били плановете. Само шансът ни е спасил от нова национална катастрофа. Потулвате този факт с години, защото знаете, че вашата партия носи отговорността. Поехте ли отговорност за подлото убийство на Георги Марков. Поехте ли отговорност, че преди да стреля срещу папата турчинът Мехмет Али Агджа, търсен за убийство в родината му престъпник, е живял в Японския хотел в София, охраняван от вашата политическа милиция? Поехте ли отговорност за суперинфлацията във Виденовата зима, чрез която кредитните ви милионери изсмукаха валутните спестявания на корекомските гурбетчии? Времето вихрено се променя, вече живеем в друга България, интересно ми е, че вие там, на “Позитано” 20, и досега май не сте осъзнали какво ви се случи на изборите през 2009 г., когато ГЕРБ пое държавата. Ето на тази тема нека разменим още няколко думи. Имате нужда, защото в момента ми приличате досущ на Тодор Живков от известната снимка на пленума през 1989 г. Изборите през юли не можете да спечелите. То ще е абсурд дори за можещия всичко българин. Но затова пък е съвсем възможно да се насадите на такива пачи яйца, каквито не сте и сънували. Ето ви следния вариант на една интересна картина. ГЕРБ няма в парламента самостоятелно мнозинство и отива в опозиция (такава е думата на лидера пред народа), но по брой на депутатите е на първо място. Постига мнозинство със само още 5-6 независими, без да прави коалиции. На БСП пък не му стигат 20-25 гласа за мнозинство (ако му трябват повече, ще е катастрофа), затова е в коалиция с ДПС, а много вероятно с още някой. Е, що за Народно събрание? Що за власт? Само като си мръдне пръста и ГЕРБ ще може да бламира всяко гласуване. Съгласен ли сте, г-н Станишев, да поемете риска? Като се замисли човек, какво излиза? Излиза, че даже и да губи, Бойко пак печели. Защото уж той е в опозиция, а вие ще сте му в джоба. Бойко обаче не е от хората, които ще се съгласят да печелят, губейки. Момчето е спортист и винаги се състезава за чиста победа. Каквато ще спечели, ако БСП не покаже, че има конкурентна кауза. ПЕТКО БОЧАРОВ

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи