Велизар Енчев: Моментът за радикална промяна настъпи! Нова партия ще има

Велизар Енчев: Моментът за радикална промяна настъпи! Нова партия ще има
„Предстои създаването на истински патриотична формация, независима от партокрацията и парите на олигархията. В обществото витае идеята, че след като всички партии на прехода донесоха огромни разочарования на повечето българи, дошъл е моментът за нещо ново.“ Това каза в специално интервю за „Гласове“ независимият депутат Велизар Енчев.
<p><em>По думите му, ако десните Танев и Лукарски са министерски &bdquo;калинки&ldquo;, &bdquo;повече разсмиващи, отколкото разплакващи, военният министър е природно бедствие&ldquo;. &bdquo;Николай Ненчев влиза в световната военна история като първия военен министър, ликвидирал военното си разузнаване&ldquo;, коментира Велизар Енчев.</em></p> <p><img alt="" src="http://glasove.com/img/news/47876_xAEYcwSiDPY5H6UHzLUXayCpHrsGS4.jpg" style="height:298px; width:530px" /></p> <p><em>Снимка: Личен архив</em></p> <p><strong>-</strong><strong> Малко след като напуснахте Патриотичния фронт и станахте независим депутат, заявихте в интервю, че нямате намерение да правите партия &ndash; Валери Симеонов и Красимир Каракачанов да са спокойни. Сега, преди няколко дни, на първа страница на в. &bdquo;Галерия&ldquo; се появи сензационно заглавие, според което вие сте човекът, който ще оглави българската СИРИЗА. Кога да чакаме това да се случи?</strong></p> <p>- Публикацията във вестник &bdquo;Галерия&ldquo; отразява настроенията на гражданите по време на моите срещи с избиратели както в София-област, така и в цялата страна. Искам да уточня нещо важно: след моето напускане на парламентарната група на Патриотичния фронт и на НФСБ аз правя събрания с избиратели само ако получа покана от тях. В досегашните ми разговори с хората те в един глас настояват да се създаде партия, изразяваща въжделенията на народа, а не на елита. Искат политическа формация, която стои далеч от парите на олигархията и близо до проблемите на ограбените от прехода.</p> <p>Очевидно в обществото витае идеята, че след като всички партии на прехода донесоха огромни разочарования&nbsp; на повечето българи, дошъл е моментът за нещо ново. Фактът, че стотици хора от цялата страна търсят контакт с мен (предимно във Фейсбук), говори, че е назряла необходимостта от истинска, радикална промяна в политическата система &ndash; такава, каквато стана в Гърция. Затова от един месец с група приятели и съмишленици се събираме и обсъждаме какво да се прави. Трябва да се направи нещо и то ще се направи.</p> <p><strong>- Наистина твърде много хора залагат надежди на вас, очакват от вас политически действия. Не се ли боите, че ако пропуснете този&nbsp; момент, ще ги разочаровате, а може би дори ще ги накарате да ви отхвърлят като своя депутат?</strong></p> <p>- &nbsp;Самият аз съм изненадан от голямата подкрепа, която получавам. Това ме принуждава не само да съм активен като депутат в своя избирателен район, което е мое задължение, но и да пристъпя към обединяване на тези хора, искащи коренна промяна. Изборът на момента за обявяване на нов политически проект наистина е много важен. Трябва да е нито много рано, нито много късно.</p> <p>До този момент има групи в десетина града, които са зародиш на структурите на новата партия. Те са в Плевен, Варна, Велико Търново, Смолян, Габрово, Силистра, Пазарджик, Свищов, Стамболийски, Летница и други по-малки населени места. С тези приятели разговаряме почти всеки ден във Фейсбук. Впрочем, ако влезете в моите страници в интернет, сами ще се уверите в това. В момента тече обсъждане за името на партията.</p> <p><strong>- Ясно е, че българското политическо пространство не може да запази стабилност в този си вид. Какви са вашите прогнози, свързани със създаването на нови формации и изпадането на някои от старите?</strong></p> <p>- Разочарованието от Патриотичния фронт е огромно. Това е видно както в интернет, така и от срещите ми с избирателите. В метрото често ме спират граждани, за да подкрепят моята позиция и за да изразят възмущението си от предателството не само на Валери Симеонов, но и на Реформаторския блок.</p> <p>Нали си спомняте какви ги говореха Радан Кънев, Атанас Атанасов, Меглена Кунева, Христо Иванов и Лукарски преди изборите? Какви тежки думи отправяха към ГЕРБ, Бойко Борисов и Цветан Цветанов. След което се прегърнаха с Борисов и Цветанов заради участието във властта. Даже Лукарски си призна, че говоренето против Борисов било &bdquo;предизборен трик&ldquo;, за да получат гласовете на десните. Това предателство на избирателите не може да се забрави. &nbsp;</p> <p>Да не говоря за измамата на НФСБ. Ако реформаторите все пак имат идеологическа близост с ГЕРБ, избирателите на НФСБ са изгубилите от криминалния преход и в по-голямата си част са с леви убеждения. А Валери Симеонов им предлага дясната политика на ГЕРБ и бившите сини.</p> <p>Освен това вътре в Патриотичния фронт има фундаментални различия &ndash; ВМРО подкрепя АЕЦ &bdquo;Белене&ldquo;, даже преди три години участва в референдум за строежа на централата, Симеонов е против. ВМРО е за &bdquo;Южен поток&ldquo;, НФСБ &ndash; против. Валери Симеонов е за шистовия газ, Каракачанов &ndash; против. Не е никаква тайна, че десетки организации на НФСБ са в разпад именно заради съюза с ГЕРБ и Реформаторите.</p> <p>Наблюдавайки вече трети месец братската прегръдка в НС между т.нар. Патриотичен фронт и т.нар. Реформаторски блок, нищо чудно да предстои вливане на ПФ в РБ. Впрочем нито ПФ са патриоти, нито РБ са реформатори. Първите опорочиха патриотичната идея, вторите деформириха демокрацията. Защото измамиха избирателите си и се прегърнаха с ГЕРБ - партията на едрата българска буржоазия, родена от масовия грабеж по време на масовата приватизация.</p> <p>Що се отнася до другите партии, смятам, че АБВ е с малки шансове за развитие заради участието в управлението, БСП мъчително излиза от кризата, ДПС е със стабилна подкрепа от верния си електорат, но с грешни послания към останалите избиратели.</p> <p>Говоря ли персонално, най-силно впечатление в Народното събрание ми прави ораторският талант на Мая Манолова, обективното водене на заседанията в пленарната зала на Цецка Цачева и лидерското поведение на Михаил Миков, излъчващо добронамереност. И да не пропусна изненадващо добрата работа на социалния министър Ивайло Калфин, опитващ се да провежда социална политика в едно дясно правителство.</p> <p><strong>- В момента българският парламент малко прилича на селски мегдан в пазарен ден &ndash; толкова е шумно и непредсказуемо. Един от много важните присъстващи там безспорно е ДПС. Ваши са думите, че днес то наподобява на изпаднал в абстиненция наркоман. Казахте също така, че Лютви Местан и ДПС от няколко години водят война на два фронта &ndash; на българския вътрешен и на външния фронт. Моля ви да поясните мисълта си.</strong></p> <p>- Тихата война на ДПС на вътрешния фронт се води чрез Главното мюфтийство, завело над 90 дела в 50 населени места за собствеността на т.нар. вакъфски имоти. Откритата война се води в политическото пространство, като основната цел на ДПС е да наложи турския език в изборната кампания. А искането за промени в Закона за гражданската регистрация и за административно връщане на имената на преименуваните граждани по време на т.нар. &bdquo;възродителен процес&ldquo;, включително и на починалите, е добре обмислена провокация.</p> <p>На външния фронт ДПС се обвързва с неоосманистите в Анкара и персонално с президента Ердоган и премиера Давутоглу, третиращи турските общности на Балканите като свой контингент. В Европейския съюз и в Европарламента ДПС води целенасочена кампания за постепенно налагане на турския език като втори официален.</p> <p>За съжаление ДПС може да постигне успех по този въпрос. В&nbsp; България използването на език, различен от българския, в предизборна кампания се третира като административно нарушение. Според чл. 133, ал. 2 от Изборния кодекс предизборната кампания трябва да се провежда на български език. В същото време Европейската комисия за демокрация чрез право (Венецианската комисия) и Организацията за сигурност и сътрудничество в Европа (ОССЕ) нееднократно препоръчват на българските власти да разрешат предизборната агитация на майчин език. Финалният доклад на ОССЕ относно парламентарните избори през 2013 г. отново засегна тази тема. &nbsp;Но това са само препоръки, те нямат императивна сила.</p> <p>За съжаление ситуацията у нас е такава, че все повече хора не владеят добре българския език и не могат да са пълноценни граждани и в политическия живот, и на трудовия пазар. Налице е и капсулиране на етнически принцип, което е първа стъпка към сепаратизма.</p> <p>-&nbsp; <strong>Напоследък често се правят паралели между България в момента и онова, което се случи в Косово и Босна, говори се за опасността онзи сценарий да се повтори и у нас. Вие предлагате да се намери помирение поне по темата &quot;възродителен процес&quot;. Как си представяте това? </strong></p> <p>- Повече от всякога ни е нужно национално помирение в етнически план, а защо не и в политически. &nbsp;Знаете ли, че ние сме единствената страна от бившите социалистически държави, в която вече четвърт век истерично дълбаем по темата &quot;комунизъм-антикомунизъм&quot;. Това отнема огромна обществена енергия, потребна за градивни неща.</p> <p>В етнически план помирението е задължително, иначе рискуваме да повторим косовския провал на сърбите. Заради сръбско-албанския конфликт около албанизираното Косово и заради сръбско-хърватските противоречия от времето на Кралство Югославия Слободан Милошевич и неговите политически близнаци сред радикалните албанци и хървати запалиха пожар, в който изгоря Социалистическа федеративна република Югославия. В СФРЮ войната бе между албанци, сърби и хървати, които под знамената на исляма, православието и католицизма се клаха като през Средновековието.</p> <p>Православните българи и българските мюсюлмани никога не трябва да застават един срещу друг. Не приобщим ли българските мюсюлмани към нас, позволим ли да се капсулират, един ден ще възпроизведем босненския вариант. Босненските мюсюлмани са като българските, но са почти 100 процента ислямизирани сърби през 17 и 18 век, повечето доброволно приели исляма по икономически причини. И когато през 1992 година сърбите почнаха да бомбардират техните селища, сръбски интелектуалци заявиха: Избиваме своите!</p> <p>Но кой да чуе гласа на разума. Сега в Босна мюсюлманите мразят до смърт своите кръвни братя - сърбите. Това никога не бива да се случи у нас. В книгата ми &quot;Югославската идея&quot; съм се спрял на този феномен в Босна. И когато в репортажите си от Сараево като военен кореспондент на БНТ защитавах жертвите на сръбската армия, всъщност защитавах сърбите в БиХ.</p> <p>Тогава вестник &quot;Дума&quot; ме обвиняваше, че съм се продал на Саудитска Арабия. И защо! Защото за мен хуманността стои над вярата и над политиката. В едно съм твърдо убеден: когато патриотизмът е вграден в хуманността, той е непоклатим.</p> <p>- <strong>Продължавате ли да смятате, че &bdquo;мръсната тайна на този парламент е коалицията ГЕРБ-ДПС&ldquo;?</strong></p> <p>- Това вече не е тайна. ДПС подкрепи не само Бюджет 2015, но и запазването на плоския данък. Вицепремиерът Румяна Бъчварова заяви, че ГЕРБ ще разчита на плаващи мнозинства в Народното събрание и посочи ДПС като неизбежен партньор. Лютви Местан отиде още по-далеч, като намекна, че движението е готово да подкрепи Борисов на президентските избори. При много гласувания по спорни законопроекти в пленарната зала ДПС изобщо не е опозиция.</p> <p><strong>- Вие сте един от най-големите противници на отварянето на досиетата на българските разузнавачи извън граница. Как смятате да противостоите на това оттук насетне?</strong></p> <p>- Преди седмица моя милост, Ангел Найденов и Волен Сидеров водихме истинска битка с военния министър Ненчев по време на парламентарния контрол, защото той желае да освети имената на чужди граждани &ndash; сътрудници на военното разузнаване.</p> <p>Ако десните Танев и Лукарски са министерски &bdquo;калинки&ldquo;, повече разсмиващи, отколкото разплакващи, военният министър е природно бедствие. Дошъл от нищото земеделец, с нулеви познания по военно дело, той отведнъж се прероди в армейски стратег. И първият изстрел на нашия Наполеончо бе в подчиненото му разузнаване. Така той влиза в световната военна история като първия военен министър, ликвидирал военното си разузнаване.</p> <p>Защо военен министър обявява война на военното си разузнаване? Какви комплекси избива Ненчев, та е сложил на мушката стогодишна институция, имаща безценен принос за победите на българската армия в две балкански и две световни войни през XX век? Та щеше ли да се покрие с бойна слава войската на Царство България при Дойран, Криволак и Завоя на Черна, ако не беше българското военно разузнаване? Щяха ли да изучават и днес във военни академии по света превземането на непревземаемата Одринска крепост през Балканската война, ако разузнаването не беше си свършило работата преди атаката срещу турските позиции?</p> <p>Тук трябва да посоча и другите ликвидатори на разузнаването. Десните депутати Методи Андреев и Атанас Атанасов са готови да унищожат агентурната ни мрежа на Балканите и в Близкия изток, само и само да докажат какви антикомунисти са. Всъщност те са огледален образ на сбърканата ни десница, която може само да руши, но не и да гради. Същите тези десни ликвидираха земеделието, нарязаха за скрап заводите, опростачиха културата и нарекоха това демократичен преход. Сега в дневния ред на бесните десни е разузнаването. &nbsp;&nbsp;</p> <p>- <strong>Друга ваша тема е пенсионната реформа. Кои са най-важните неща, които трябва да се случат там според вас? Кои са вашите опоненти по тази тема</strong>?</p> <p>- Като говорител на пенсионерските съюзи имам генерална цел: минималната пенсия за стаж и възраст да не е по-ниска от прага на бедността. Второ, вместо коледни и великденски добавки, зависещи от волята на този или онзи премиер, в Кодекса за социално осигуряване и в годишните бюджети да се въведе категорията &bdquo;13-а пенсия&ldquo;. Трето &ndash; да се увеличат пенсионните вноски на сега работещите, за да се осигурят повече средства за Националния осигурителен институт. Това е и идея на министър Калфин.</p> <p>И знаете ли какво се случи на редовните срещи на депутати, синдикати и работодатели при социалния министър Калфин? Аз критикувах съпротивата на работодателските организации срещу повишаване на осигурителните вноски за пенсии. Упрекнах ги, че с ниските заплати в частните фирми, с плащането на ръка и осигуряването на минимални прагове те обричат на бедност не само работещите, но и пенсионерите.</p> <p>Казах им, че се държат като капиталисти от началото на миналия век и че трябва да мислят повече за хората и по-малко за своята печалба. Също така заявих, че ще настоявам за получаване на заплатите в частните компании само по банков път, за да се осветли сивата икономика. Така в бюджета ще влязат поне още 2 милиарда лева, които сега се укриват.</p> <p>За моя изненада като адвокат на капитала се изяви депутатът от Патриотичния фронт Димитър Байрактаров. Той не само застана на страната на работодателите, но ме упрекна, че съм бил почитател на Маркс и читател на &bdquo;Капитала&ldquo;.</p> <p>И на следващи срещи имах подобни диалози с работодателите, след което един от тях заяви, че ще внесат официално оплакване, понеже се чувствали обидени от мои квалификации. Не разбирам с какво ги обидих, наричайки ги капиталисти с антисоциално мислене и поведение?</p> <p><strong>- Смятате ли, че разцеплението на българския патриотизъм вещае края на България, или това явление е характерно за народопсихологията на българина въобще? </strong></p> <p>- &nbsp;Разцеплението сред патриотичните сили е решим проблем. То ще се преодолее, ако се разделим с вкорененото в народопсихологията ни лековерие към фалшивите авторитети. Патриотичната идея ще е по-силна, когато хора с болно его и вождистки амбиции осъзнаят, че трябва да са диалогични, почтени и скромни.</p> <p>Не може да се държиш със съпартийците си като с подчинени във фирмата си и да гледаш на избирателите си като на стадо. Истинският лидер трябва да е първи между равните, да уважава и цени хората, а не да ги ползва като стълбичка към властта и парите.</p> <p>Добрият лидер &nbsp;дава път на способните и знаещите, а не на послушните и раболепните. Когато в собствената си партия се държиш като феодал, такова ще е поведението ти и като като министър, премиер и президент. Не мога да си представя европейски лидери като Меркел, Камерън и Оланд да крещят на колегите си, защото имат друго мнение.</p> <p>И най-важното &ndash; длъжен си да държиш да дадената дума, на обещанията пред избирателите, на програмата на своята партия. Може никога да не управляваш и винаги да си опозиция или извън парламента, но нямаш правото да се съюзяваш с хора, чиито идеи са отрицание на твоите принципи. &nbsp;&nbsp;</p> <p>Николо Макиавели е казал нещо, което днес е ужасно актуално: &bdquo;<em>Ако ви лъжат, за да получат парите ви, това е мошеничество. Ако ви лъжат, за да получат гласовете ви, това е политика&ldquo;.</em></p> <p>Точно тази цинична политика на новия елит ни докара дотук &ndash; да сме най-бедните и най-унизените граждани на Европейския съюз. А бедният и унизеният по презумпция е нихилист.</p> <p>&nbsp;&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

Коментари

  • ГОВОРЕШЕ ИФАНДИЕВ НА ГЛУХИТЕ

    09 Фев 2015 19:25ч.

    ЖИДА-банкер Игор ГОВНОмойски ЩЕ БЪДЕ ОБЕСЕН НА ПЪРВИЯ СТЪЛБ ,КОГАТО ХРАБРИТЕ ОПЪЛЧЕНЦИ ТРЪГНАТ КЪМ ЗМИЯРНИКА В КИЕВ ! СЛЕДВАТ - -Порошенко –(Вальцман )– еврей -алкохолик -Леонид Кравчук –(Блюм) – еврей - ЛЕЙБА Кучман – еврей- стар козел - Юлия Тимошенко –( Циля Капителман) – арм. еврейка - Виталий Кличко – (Этинзон )– еврей по баща - Олег Тягнибок -(Фротман) – еврей по майка - Дмитрий (Авдим) Ярош– еврей, хасид -Турчинов (Коган) – еврей -Арсений Яценюк (Бакай) – еврей -Министър на финансите – Александр Шлапак– еврей -Андрей Парубий – еврей -Владимир Гройсман– еврей -Арсен Авакян-Аваков – Арменски Еврей -Министър на Културата – Сергей Нищук - Еврей, масон -Директор на Нац.Банка – Степан Кубив – еврей - администрация на президента - Сергей Пашински– еврей НАВЪРЗАНИ КАТО СВИНСКИ ЧЕРВА - МРЪСНИЦИТЕ !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • За съжаление

    09 Фев 2015 19:33ч.

    \&quot;Добрият лидер дава път на способните и знаещите, а не на послушните и раболепните\&quot;. Това е прекрасно! Дано успеят да го реализират. А ето каква е била мениджърската философия на Бенджамин (Бен) Брадли, който е главен редактор на \&quot;Вашнгтон пост\&quot; от 1965 до 1991 г. \&quot;Назначи си хора по-умни от теб и им дай възможност да разцъфтят!\&quot;. В такава партия бих се включил без дори да се замисля!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Д-р Ох Боли

    09 Фев 2015 19:51ч.

    Великолепно. Никога не съм чел толкова умни и честни слова от политик. То на Велизар Енчев си му личи по цялостното поведение - че е читав човек, който не може да бъде купен. На такъв бих дал парите си на отговорно пазене.И ще гласувам с две ръце за такава партия с такъв лидер.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • савант

    09 Фев 2015 20:30ч.

    Въпреки, че се зарекох повече да не коментирам политиците и политическите мимикрии, не мога да се въздържа и да не кажа, че първо Енчев трябваше да почне по малко по-различен начин. От рода на : Не харесвам и никога не съм харесвал нагаждачите, лаладжиите и бояджиите !!! Ето с това трябваше да се започне ! За да влезе трайно в съзнанието на гласоподавателите. Разумните хора така биха постъпили.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Димитров

    09 Фев 2015 20:31ч.

    Категорично \&quot;ЗА\&quot; Велизар Енчев! Крайно време беше честен и ерудиран човек да поведе хората срещу безобразията в Бьлгария.Успех!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • кривата краставица

    09 Фев 2015 20:54ч.

    Не мога да си кривя душата, затова ще призная, че съм съгласна принципно с много от твърденията на Енчев. В същото време съм сигурна, че и той е нечий проект, нов месия на тепсия, съответно ще бъде поредното разочарование. При наличието на такава рекламна кампания в медиите и толкова еднотипни положителни коментари, за мен не може да има съмнения в тази насока. Ако беше читав, за него никой нямаше да говори. Освен това е много смешно да правят герой от един човек, само защото е казал истината за Б.Б., когато много други са я казали преди него и дори са били съдени за това.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Капитан Петко!

    09 Фев 2015 21:06ч.

    Гн-Енчев,ако този ваш проект не се осъществи,както със скатаджиите,то запомнете,че на нас ни писна от...П.С-няма да се палим,парламента ще подпалим!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • син пролетарски

    09 Фев 2015 21:10ч.

    СИРИЗА като пример за \&quot;нова\&quot; партия е поредният номер на капитала, за да отклони вниманието на масите от капитализма, като основна причина за всичко негативно в общественото развитие днес!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ревизор

    09 Фев 2015 21:15ч.

    До Кривата краставица: Хубавото при Енчев, че е на светло, цялата му биография е ясна, действията му са прозрачни. Все пак става дума за 25-28 години работа, която е пред очите. Интересно ми е обаче какво му е имущественото състояние - ще видя в сметната палата, а и той трябва да каже. Иначе му вярвам.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 7889

    09 Фев 2015 21:43ч.

    Айдеее,задкулисието си намери нов кон ,на гърба на който да си стои в парламента.Велизарррр, сигурен другаррр, работил за ДС , мрази всичко демократично,европейско, не се свени от лъжи и манипулации.Абе наше момче отвсякъде, Волен изперка с русофилството,Валери стана компромисен , ВМРО е смешно с македонския си водач от Русе, тоже ДСар.Време е озлобените и нискочелите да поверват в нов месия и ето иде Енчев на бял кон, по точно той е коня яхнат от мрачните сенки , които искат статуквото да продължи вечно, БГ да е размирна и в хаоса да не плащат данъци, да фалират банки, да си купуват съдии.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Вервайте ми ...............и ще ви Оправя!!

    09 Фев 2015 21:50ч.

    .

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • КРАСИМИР КОСТАДИНОВ

    09 Фев 2015 21:52ч.

    ДАВАЙ ЕНЧЕВ НИЕ ЗАД ТЕБ

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • бай Коста

    09 Фев 2015 22:24ч.

    Айдеее новия Бареков се задава...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Цар

    09 Фев 2015 23:17ч.

    Още един цар проститутка ...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Добрева

    09 Фев 2015 23:28ч.

    Много сме манипулирани и лъгани през тези години на \&quot;демокрация\&quot;и сме загубили инстинкта си да разпознаем вярното и истинското.Нуждаем се от нова формация с решителен, умен, умерен лидер, с овладени реакции и проникновеност. Дано!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • екзекутор

    09 Фев 2015 23:41ч.

    Седерастите не пропускат да изпълзят от канала и да поцвърчат злобно под новините, свързани с единствения светъл лъч в българската политика. Плитки са ви лъжите, хамелеонстващи комсомолци с десни лозунги и лява сексуалност, няма кой да ви повярва вече. Задкулисието си има ГРОБ, Деформатори, ДуПиСе, букварчето на Гоце, Паричен Фонд, не му трябва разбивач на статуквото. Има си и безмозъчни фашизоидни демократчета, които бълнуват с пяна на уста за любимата си ДС.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • д димитров

    10 Фев 2015 0:10ч.

    отдавна в бг е нямало такъв оратор и политик,нека оглави една партия ,но там веднага на топло ще се присъединят хора от други партий,и тогава ще се почувства уважението на народа и ще го изберем само него а мястото на останалите е в белене и да върнат парите на народа..

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Д.Рачев

    10 Фев 2015 0:34ч.

    Моля, не сравнявайте г-нЕнчев с Бареков !Заставам изцяло зад думите и идеите му,вярвам му на 100%. Многократно съм слушал неговите предавания по СКАТ \\сега изобщо не отварям този канал\\, и съм се уверил - той е последователен в принципите си и идеите си.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • За съжаление

    10 Фев 2015 0:46ч.

    НА ВСИЧКИ КОМЕНТИРАЩИ НЕ-ТРОЛОВЕ бих препоръчал статията \&quot;Тържество на престъпни типове\&quot;. Тя се намира в рубриката \&quot;Светът от вчера\&quot; преди статията \&quot;Трамвай без релси. Първата тролейбусна линия...\&quot; Със сигурност ще стигнете до извода, че \&quot;От миналото трябва да се поучим. Статията показва, че проблемите които имаме и днес не са идеологически, а технологически. Вместо да се обявяваме за сини, червени, зелени, бембени и да плюем срещу останалите, би трябвало да се замислим какво трябва да се направи за да избираме кадърни представители и да можем да ги контролираме. Сега формално се признава, че всеки има право да избира и да бъде избиран, но реално не е така. Считам, че парите, които сега се дават като субсидии на партиите, трябва да се използват за осигуряване на равнопоставеност между кандидатите по време на предизборната кампания. А необходимостта, избраните кандидати да може да се отзовават от избирателите, просто не подлежи на съмнение. Едва когато се осъществят тези две неща ще можем да говорим за издигане на кадърни хора и за системните проблеми на обществото ни\&quot;. В интервюто си Енчев заявява, че ще се търсят способните и знаещите, т.е. кадърните в самата партия. Ако това нещо се реализира както трябва, то наистина ще гарантира драстично намаляване на шуробаджанащината и в страната. Явно троловете и техните господари са усетили тази опасност и затова започнаха да вият на умряло. А ние, обикновените избиратели, дали ще проспим и тази възможност или ще се опитаме да помогнем с каквото можем?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • иван стоянов

    10 Фев 2015 1:10ч.

    При това ченге доностник

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Фагот

    10 Фев 2015 1:33ч.

    Гледал съм често телевизионното предаване на Велизар Енчев и с изключение на някои малки националистически изцепки, винаги е изразявал такива позиции, каквито и в това интервю. Това е голям плюс - политик да говори и да върши едно и също по време на предизборна кампания и после в парламента. Тогава се чудех доста какво търси в НФСБ. Сега нещата си дойдоха по местата.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Милен

    10 Фев 2015 2:31ч.

    Г-н Енчев да внимава, какви хора ще се завъртят около него ??? Ако успее да неутрализира властогонците и се довери на компетентни и немеркантилни хора ще успее. България силно може да успява, ако сложи нещата на тяхното място. Мноооого е трудно

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • jhb

    10 Фев 2015 2:57ч.

    Подкрепям г-н Енчев.Има надежда за България!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Mihail Ivanov

    10 Фев 2015 4:21ч.

    Очакваше се. Изявите му напоследък говореха точно за това.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • кривата краставица

    10 Фев 2015 4:42ч.

    До Ревизор: Може ли разузнавач да е на светло с ясна биография?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Хан Крум

    10 Фев 2015 5:43ч.

    По делата им l архива на ДС ще ги познаете.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • patriot

    10 Фев 2015 6:12ч.

    SAMO TAKA G.EN4EV. POTKREPATA 6TE VI E S MNOZINSTVO.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ники

    10 Фев 2015 6:29ч.

    Може да е на светло всеки независимо от миналото си.Лошото е това,че повечето все се показват в такава светлина каквато в момента е на мода,а най-вече непрекъснатите критикари.Какво му е лошото,че е бил разузнавач?Важното е какво е разузнавал и за кого?А,сега крива краставице отговори на този въпрос понеже знаеш всичко.Такива са всезнаеците и всеплюещите.Те са и всепродаващите се.Хубаво е да има повече хора като г-н Енчев па били те и разузнавачи.У нас такива хора трудно се откриват защото простаците с инициатива са много, а това е най-страшното бедствие за народа ни.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • савант

    10 Фев 2015 11:07ч.

    Колкото до това, дали ще има предсрочни избори през тази година - не, не се очертават предсрочни избори през тази година, обаче месеците ноември и декември ще бъдат богати от към събития. Събития от най-различно естество. Както във вътрешнополитически план, така и във външнополитически.Но ще се въздържа да ги посочвам в подробности. Пък и не всичко може да се пише. Дори от мен.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Monica

    10 Фев 2015 13:45ч.

    На Велизар Енчев това му бе детската мечта - да стане депутат и да управлява. Невероятно се очен и отмъстителен прикрит зад кразиви фрази. Лесно се лъжете. Той е доста ерудиран и тъкмо това е опасното. Цялата тази школовка е получил в мазетата на ДС. Перфектното че ГЕ школовани зад граница. Той винаги ще бъде против отварянето на досиетата

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • КСД

    10 Фев 2015 14:35ч.

    Моника, много добре чук оня ден в парламента, когато се караше с Методи Андреев за досиетата, че в неговия югославски отдел в ПГУ им било забрането да ходят на школи на КГБ в СССР, зашщото по югославия НРБи Москва имали различия.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • водач на МПС

    10 Фев 2015 15:52ч.

    Е, да, но именно такива хора са необходими. Които не се прикриват, нямат двойно лице, не мимикрират, не се представят за един, а всъщност са друг тип хора. Освен това познават в тънкости методите на старата Държавна Сигурност !!! И това е от особенно голямо значение. Защото такива именно хора са особенно много ценени- не само в България, но и в света.Защото този типаж хора не се поддават на инсценировки, а смело назовават нещата с истинските им имена!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • За съжаление

    10 Фев 2015 16:01ч.

    Колкото повече сила набира Енчев, толкова по-яростна ще е съпротивата срещу него и толкова по-пагубни ще са грешките, които той и неговите хора евентуално ще допуснат. Ето защо си позволявам да кажа, че преди да се създаде каквато и да било партия, трябва да се предложи за обсъждане проектоустав в който ясно и еднозначно да бъдат регламентирани поне следните две неща: 1 - Механизъм за издигане САМО НА КАДЪРНИ хора. Може би това би могло да стане, ако издигането е само отдолу нагоре, т.е. оттам, където най-добре се забелязват истинските качества на издигнатия. При постъпили възражения, ръководството да може да поиска прегласуване, но не и отмяна на гласуването и налагане на свой човек. Ако възраженията са достатъчно сериозни, а прегласуването е довело до същия резултат, ръководството да може да поиска от по-горната инстанция гласуване за изключване на цялата по-низша структура, но не и отмяна на резултата от нейното гласуване; 2 - Колкото и кадърен, и съвестен да е един човек, винаги има опасност той да се промени и да започне да вреди. Това особено важи за онези, които са по високите структурни етажи на партията, а вредата им се забелязва най-вече долу, в низините. Затова, низовите структури би трябвало да имат възможност за изразяване на своите съмнения относно дейността на всяка по-висша личност и дори да могат да наложат (а не само да поискат!) гласуване за нейното отзоваване. Смея да твърдя, че е необходима не някаква лъскава програма (на такива вече се нагледахме достатъчно!), а устав, който да регламентира приблизително такъв вътрешен ред в партията, какъвто бихме искали да видим и в страната ни. Не може да претендираш, че ще почистиш цялата къща, ако преди това не пометеш собствената си стаичка в същата тази къща!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Сиризов

    10 Фев 2015 16:01ч.

    Калфин не прави социална политика. Това, което прави, е благотворителност - типично за дясната политика.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • работещ

    10 Фев 2015 16:54ч.

    Мафията отдавна е постигнала целта си-в обществото е заличена разликата между истина и лъжа.И когато някой говори с факти,веднага се намират хора, които са готови да скочат срещу него, защото не му изнасят.Вижте,че държавата ни се е превърнала в кочина:няма идея за просперитет,за повишаване качеството на живот,здравеопазване,образование,икономика.назначенията на шуробаджанашки принцип продължават с пълна сила.Политиците гледат как да се облагодетелстват и не им пука за страна.Некадърността е обхванала всички етажи на властта.Вижте само кметовете и общинските съветници-богатеят,а градовете стават все по-неугледни.Прав е В.Енчев,но за пореден път ще се изсипе кал върху истината вместо да се опитат хората да прозрат това,което казва.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • независимо Честен ли е Енчев или Не - НЕ споделям гледната му точка и ценностите му!!

    10 Фев 2015 17:04ч.

    и смятам че България понася ВРЕДА от такива политици!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • кривата краставица

    10 Фев 2015 21:05ч.

    Всеки път, когато ни сервират нов медиен продукт за бъдещ политически лидер, се намират достатъчно наивници да повярват, че в него е надеждата. Защо се хващате на тази въдица? Да не би българската журналистика да е преживяла катарзис, да не би да са се сменили собствениците на медиите или (о, чудо)последните да са отхвърлили \&quot;помощите\&quot; от американски фондации? Основната задача на медиите е да изтикват нагоре правилните хора и съответно да омаскаряват неправилните. Естествено, спонсорите казват кои са правилните. В момента предишният медиен продукт Б.Б. вече е изконсумиран, изхабен, и затова му търсят заместник. В. Е. е подходящ за тази цел, понеже е интелигентен и възпитан, т.е. привидно е различен и така ще задоволи една потребност на възмутените от простащината на Б.Б. Професията му на разузнавач смятам , че е негов плюс. Обаче мисля, че с нищо не е заслужил масово тиражираните адмирации, особено пък що се отнася до скучните му предавания по СКАТ.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Димитър Димитров

    10 Фев 2015 21:10ч.

    Енчев, помниш ми думата! Всички са се спъвали в разузнаването, не само десните. Защото ТЕ защитават банковите сметки и службичките си, докато разузнаването защитава Родината!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • vanelia asterstad

    10 Фев 2015 21:39ч.

    Dragi ni Velizare, ne moje da ne si usetil ot predi vreme nakade otiva PF i koga chte izmeni na izbiratelite. Tova ne samo az no i drugi si zadavat tozi vapros. Poneje ti stoja dalgo na edna masa s tjah i ni obechta tche te a na prav pat. Ne moja li da se otcepich s dostojnstvo i da se razdelich s tjah po-rano? Izliza tche si se spotajval dokraj za da mojech da vlezech v parlamenta. Az te opravdavam ,no naroda moje bi iska konkretno obesnjenie. Dano si namerich dostojni i verni samichlenici (tozi pat). Na tvoja strana sme, no Kolko sme na broj?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • до кривата краставица

    10 Фев 2015 23:50ч.

    Крива краставичке, от коментарите ти под другите статии става ясно, че си атакистка и най-вероятно пишеш срещу заплащане. Хайде се опитай да разбереш, че едно е да изкажеш мнение, друго е да критикуваш, а трето е да плюеш срещу онзи, който смяташ за съперник. Плюенето едва ли ще увеличи привържениците на вашата партия, но със сигурност ще отблъсне много хора от периферията й. А може би за вас това няма значение?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Norman Granz

    11 Фев 2015 0:04ч.

    Водя се десен избирател, но след пълното предателство на РБ, за който гласувах съм напълно и безусловно отвратен от бг партокрацията начело с най-голямото бедствие на България - простащината ГЕРБ и прислугата и от РБ,ПФ. Не ме вълнува дали Велизар е ченге,менге, комуне и прочее номенклатура,ще гласувам за него,защото е доблестен и честен в позициите си. Радан Кънев и Петър Москов, като не са били агенти на ДС са не по малко бедствие и не по малки национални предатели и изроди от всички други ояли се питомци на БКП. Велизар поне е праволинеен, за разлика от боклуците от РБ,ГЕРБ и ПФ.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Балчиклийски

    11 Фев 2015 2:31ч.

    съгласен съм с Г-н \\\&quot;за съжаление\\\&quot;, всичко трябва да се подреди, безредието го има и сега, аз почти не съм пропускал предаванията на Г-н Велизар Енчев, и тогава и сега той е същия, гласувах за НФСБ заради него, нека да има още такива Българи за да си подредим и Родината вече, а и да добруваме като съграждани, а не да се дебнем и да се обиждаме, да дадем шанс на доброто в хората да излезе наяве, да им се осигури работа, актуално заплащане на труда им, спокойствие и самочувствие, без лъжи, всеки трябва да помага на другия, бих постъпил в такава партия, до ден днешен не съм членувал в никаква, не са ми допадали досегашните лидери, Велизар е друг и бих го следвал, бих помагал чистосърдечно и лоялно за една нова изправена България, няма да е лесно, но май това е последния ни шанс да си върнем Родината.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • кривата краставица

    11 Фев 2015 2:39ч.

    Нали вече изтрихте дописката за В. С. заедно с коментарите под нея, защо се притеснявате? Може би искате под всички материали да има само правилни мнения. Бихте ли публикували списък с личностите подлежащи на критика, за Б. Б. вече знаем че може, ама айде поне още двама-трима, да закачим и ние малко от героизма на Енчев.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • irina

    11 Фев 2015 3:01ч.

    Още в началото казах че този военен министър е ПЪЛЕН ИДИОТ. Всяко негово изказване хвърля в шок тези които са го чули, всяко негово решение е предателство към народа и Родината. Чудното все пак е ,че е пределно ясно щото това не е лична негова позиция, а заповед от НЯКОГО, спусната от НЯКЪДЕ, с добре обмислена ЦЕЛ и организирани РЕЗУЛТАТИ! В задачата се пита КОЙ и ЗАЩО го прави !!!!!!!!!!!!!!! Може би ключовият отговор е в назначението на ТУРЧИН за заместник министър н отбраната ??????? И още нещо - http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=4418124

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • георги жеков

    11 Фев 2015 3:18ч.

    И за тор не ставате, презрени нищожества! Как е възможно щом се появи някое комунистическо нищожество и вие-лумпените да хукнете след него? Тоя, потомствен болшевишки изрод Енчев, плаче за затвора заедно с останалата престъпна комунистическа измет. Колко предавания посветих на това червено изчадие на сатаната, ами Георги Ифандив, но вие зяпате техните парцали за манипулация. Мрете в болшевишко комунистическата кочина!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Гошо Нафталина

    11 Фев 2015 3:44ч.

    Адаш, хората вече знаят, че ние сме по-големи идиоти и от накогашните комунисти, но в интернет няма как да ни наденат усмирителните ризи. Давай напред! Почни ги с рибения дроб и попръжките пък аз ще ги довърша.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • do georgi zekov

    11 Фев 2015 5:52ч.

    ne ti li se struva,che govorich samo gluposti.dobre te izgoniha ot vsyakade no prestani i da pichech po serioznite saitove.znaech , che za nichto ne stavach i za tova sa ti vinovni ostanalite.vsichki koito te prevazhozdat sa komunisti.spri nai- nakraya.malko li te biha

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Йоло

    11 Фев 2015 16:45ч.

    Поредния спасителен пояс за тодорживковиската паплач продала България.Всички който се хващат на въдицата или са прости или искат да продълдъжи шибаното статукво довело България до последните места в света.Народеее !!!!!!!!.За мен Енчев е компроментиран тарикат политик.Не се лъжете от това което говори.Говори това което искате да чуете с патос и се прави на наивен уж че си вярва.Същия като Сидеров но още не е започнал да играе казачьок в НС По делата ще ги познаете.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Филип Лазаров

    11 Фев 2015 17:23ч.

    Г-н Енчев,идеята ви е интересна за мен. Кажете,моля, къде мога да намеря повече информация. Благодаря. Ф. Л.u

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • до г-н георги жеков

    11 Фев 2015 17:33ч.

    Господин Жеков, не си хабете нервите да спорите с тези отрепки. Това, което казвате е самата истина. Но поредните блюдолизци около съмнителния водач на 400 -ната партия трябва да се хранят. Идва нова ясла с пресно сенце, затова са навсякъде и надуват фанфарите в чест на този самозванец с благовидна физиономия.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • обективен

    11 Фев 2015 21:13ч.

    Като си спомня по сайтове и други медии какви дитирамби се лееха кога Барека се гласеше за поредния спасител..... Да не обиждам Велизар, сравнявайки го с Дудука, Капута и прочие прякори на предишния месия, ама първосигналната еуфория гледам е същата. Ако сте умни избиратели, феновете е хубаво да му зададете няколко въпроса като: Защо чак сега се усети какви мишоци са от НФСБойко, нали все пак е бил разузнавач...? Какво мисли за шистовия фракинг в Добруджа при положение, че доскорошния му работодател Валерката Балевски активно лобира за него още от миналата година и Енчев много добре го знае, но дума не обелваше докато бе в СКАТ? Какво мисли за събитията в Украйна, след като работодателят му от СКАТ заклейми рефрендума в Крим и застана на проамериканска и хунтаджийска позиция? Каква му я ясната позиция за АЕЦ Белене, Южен поток, шистовия фракинг...? Какво смята за доскорошните си колеги, например, Слави Бинев, когото самият Енчев разхождаше по партийните мероприятия на НФСБ и ПФ и го представяше за най-големият патриот. Този \&quot;патриот\&quot; участва в предните национални избори в коалиция с партия \&quot;Помак\&quot; на Ефрем Моллов /лесно проверимо в нета/и Енчев е бил още тогава много наясно с това. Какво мисли за разцеплението на АТАКА, в което той активно участваше и помогна на отцепниците да докарат на власт тези, заради които /уж/ разцепиха патриотичния вот? Сега се прави на ни лук, ни лук мирисъл и изведнъж прогледнал за предателската същност на бившите си колеги и работодатели. Какво смята за отцепниците от групата на АТАКА през 2011-2012, които изразиха още тогава принадлежност към ГЕРБ, а после минаха към НФСБ. Тоест още тогава беше видима връзката СКАТ-ГЕРБ. Къде беше тогава Енчев и защо си е мълчал за това? И последно: Не ме разбирайте погрешно, не плюя по Велизар, неговите тези от последните месеци са правилни, но такива тези развиват от години последователно много патриоти,но не получават трибуна. АТАКА пъкс всичките им кусури имат трибуна, ясна програма и неизменни тези от години, но кукловодите пръкват различни ментета през годините, които разцепват патриотичния и радикален вот - Янето, Барека, СКАТ, дали сега и Велизар не е активиран.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Субективен

    11 Фев 2015 23:21ч.

    Обективен, би трябвало да знаеш, че Слави Бинев влезе в политиката и дори стана евродепутат благодарение на Сидеров. Би трябвало да знаеш и че разцеплението в редиците на АТАКА дойде след безумната грешка на Сидеров да играе с ГЕРБ. А връзката СКАТ-ГЕРБ може и да е била ясна на Сидеров, който беше доста близък със Симеонов и сигурно го познава добре, но не беше известна на обществото, а очевидно и на Енчев, който никога не е имал някакво лично приятелство с шефа на СКАТ. За неволите на АТАКА Волен трябва да се сърди на собствените си грешки официално да гласува доверие на негодници. Идеята, че Велизар Енчев е бил \\\\\\\&quot;активиран\\\\\\\&quot;, за да пречи на АТАКА, е чиста параноя. Не Енчев, а НИЕ, изстрадалите, честни и мислещи българи, чиито интереси и възгледи досега не са били представени в политиката, искаме от него нова партия. Енчев доказа, че е верен на принципите си. И единственото, което ни дължи е да продължава да се бори за тях – заедно с всички нас, които ги споделяме.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • кривата краставица

    12 Фев 2015 3:51ч.

    Вафли \&quot;Бойко\&quot; са изтеглени от пазара поради намалено потребителско търсене и ще бъдат рециклирани. Очаквайте скоро новите луксозно опаковани продукти: боза \&quot;Енчев\&quot;, патриотични кренвирши \&quot;Велизар\&quot;, кайма простонародна \&quot;Българска Сириза\&quot; (от партийни отпадъци),тоалетна хартия \&quot;Геройски напън\&quot; и вазелин \&quot;Наивник\&quot;.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Моля уточнете най-после кои са принципите на Енчев, дето им е толкова верен!!!

    12 Фев 2015 4:07ч.

    Да не се окаже, че са като евроатлантическите ценности - всички ги превъзнасят до небесата, но никой не ги знае какви са!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Plamen

    12 Фев 2015 4:48ч.

    Никаква промяна няма в Гърция, просто византийси номера за да им опростят дълговете и да започнат да ядат и пият пак на нова сметка.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Пламен

    12 Фев 2015 4:54ч.

    Месии, месии, месии...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • plamen

    12 Фев 2015 4:57ч.

    Копейките на кремълският фашизоид играят здраво.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ДC-PaзKoнcпиpaтop

    12 Фев 2015 5:36ч.

    Много комунистически фобии и мании витаят в главата на екс-ДС-офицерът Велизар Енчев, който не е \&quot;разузнавач\&quot;, а платен пропаганден функционер на българската идеологическа етно-шовинистична доктрина на БКП, БЗНС и ДС именувана \&quot;нова българска единна социалистическа нация\&quot; (т.е. БЪЛГАРЩИНИЗЪМ) и свързаните с нея пропагандно-манипулационни и насилническо-мародерски ксенофобски методи от арсенала на шпионажа: измама, грабеж, насилие, меркантилизъм, доносничеството, предателството, ....! Виж след 27-та минута http://www.skat.bg/videos/weeks/fr_14-09-28.wmv Девизът му е \&quot;Чрез меркантилен българщинизъм към потиснически комунизъм\&quot;!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • комунист

    12 Фев 2015 7:54ч.

    Абе хора не разбирате ли, че вече никой не ви се връзва на брътвежите. Като види човек в постовете едни и същи сигнални думи и ги пропуска. То е пределно ясно: комунист - трол; доносник -трол; рубладжия/Путин - трол; задкулисие/статукво -трол, напоследък най-напредничавото е за мързеливите гърци. Няма що. Хайде постарайте се малко де, размърдайте ги тия мозъци, все пак хората пари са ви дали, трябва да се заработят. И тоя номер с три поредни поста почти еднакви, но с различно заглавие не минава. Трите поста трябва да са през различен интервал от време и да се различават един от друг. В противен случай хонорарът няма да бъде изплатен. Амаха...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • WC-кeнeфa

    12 Фев 2015 13:38ч.

    Енчев, гъзът си с български червени рози накичи, ДС-насраното да не личи! Но то пак продължава да си смърди!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • За съжаление

    12 Фев 2015 19:58ч.

    Атаката срещу Енчев става все по-яростна и злобна. Явно в нея участват не само атакисти, но и ръбели, гербери и въобще, цялата политическа пасмина. Мнозина ще кажат, че това не е добре, но аз виждам и добра страна. 1 - Злобата показва, че наистина е необходима партия, която да изразява и защитава интересите на обикновените хора в страната ни; 2 - Злобата ще принуди основателите на тази партия да бъдат много по-взискателни към себе си, т.е. да създадат много по-ясни и точни механизми за разграничаване на кадърните от некадърните и за елиминиране на некадърните, за което говорех в предишния си коментар. За сега имам само една забележка: защо трябваше да се обявява, че бъдещата партия ще бъде лява? Лявото и дясното са отживелици от миналото. Те ни представят някакви модели за бъдещето (комунистическо равенство или абсолютно свободен пазар), които може би някога евентуално ще се реализират, но истинската им цел е да ни зомбират. Смея да твърдя, че бъдещето принадлежи на обществено-прагматичното, което ще ни позволи да видим плодовете днес, сега, веднага. Казано с думите на Волтер, цитиран в една от поместените тук статии, \&quot;ние живеем в общество, така че единственото истинско добро е това, което е добро за обществото\&quot;. Ако нещо е добро за обществото днес, съвсем не следва, че то ще бъде добро и утре. Затова не би трябвало да се втренчваме в бъдещи химери, а да създадем механизми чрез които ефективно да решаваме днешните проблеми на обществото. И понеже много се говори за социално подпомагане, ще си позволя да цитирам по памет един американски учен от втората половина на миналия век: \&quot;На некадърника е по-добре да му плащаш за да НЕ работи, защото, когато му плащаш да работи, ти му даваш повече пари, а работейки той сътворява золуми с които те ощетява още повече. В същото време, не може да не му осигуриш минимално необходимото за да преживее, защото тогава той ще бъде принуден да краде, а това ще увеличи разходите за полиция, съд и затвори\&quot;.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • до За съжаление

    13 Фев 2015 2:34ч.

    Грубите нападки са предимно от ръбели и герберасти. Атакистите обикновено просто повтарят, че няма нужда от нова партия, защото си имали \&quot;Атака\&quot;, без да кажат кой знае какво срещу Енчев – то няма и какво лошо да се каже, ако човек говори по същество... Има нужда от икономическа политика в полза ба обяеството като цяло, защото общото благо е смисълът на държавността, а днес мнозинството българи живее в бедност заради една шепа грабители и съсипници, самообявили се за елит. Ето това определя необходимостта от истинска социално отговорна (\&quot;лява\&quot;) партия. Колкото до социалната политика, да плащаш на някого, за да НЕ работи, е лошо за всички – както за обществото като цяло, така и за самия него. Всеки що-годе здрав човек в трудоспособна възраст може да бъде полезен в някаква дейност, а и така ще се чувства по-пълноценен, отколкото ако живее от социални помощи.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • За съжаление

    13 Фев 2015 3:52ч.

    С формулировката \&quot;да плащаш на някого, за да НЕ работи\&quot;, цитираният автор имаше предвид да се осигури минимално необходимото за физическото оцеляване на некадърниците, а не просто да им се дават пари на ръка. Вярно е, че у нас има хора, които и 10 лева да получат, ще отидат да си купят алкохол, а не хляб. За такива може да се организират (предполагам от църквата, но платени от държавата) социални кухни, раздаване на залежали дрехи от магазините за втора употреба и т.н. Така никой няма да може да се оправдава, че краде, защото няма какво да яде, а ако иска нещо повече от боб и хляб ще трябва да се научи да прави нещо полезно за обществото. Що се отнася до разликата между бедни и богати, която в последните десетилетия се увеличава главоломно, би трябвало да се прецени до каква степен тя е полезна за обществото и да се създадат механизми, които да я ограничават в тези рамки. Лично аз смятам, че една държава ще бъде истинска държава едва тогава, когато създаде такива условия, че слабият да може да се защити от посегателствата на силния.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • кривата краставица

    13 Фев 2015 20:40ч.

    До За съжаление. Здравословната разлика е от 5 до 10 пъти. Примерно: ако най-бедният има 100 лева месечен доход, най-богатият получава от 500 до 1 000. Така обществото не се разпокъсва и богатите(по-точно заможните) не забогатяват толкова, че да корумпират цялата държава. При сегашните разлики от милиарди пъти някои хора направо озверяват, искат да купят цялата планета и считат себе си за нещо повече от Хомо сапиенс.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Г.Димитров

    23 Фев 2015 3:15ч.

    Наблюдавам , Г-н Енчев още от предаванията му в СКАТ . Колкото и рядко да съм ги гледал, това което разбрах ,че това е човек с доста елементарно мислене и умозаключения. Имам даже подозрение , че е слабоумен.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Петата колона

    07 Апр 2015 0:53ч.

    Поредният руски еничар: http://petatakolona.com/balgarskata-siriza-na-enchev-ili-poredniat-ruski-podriven-pro/

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Чапаев и Петка

    07 Апр 2015 17:14ч.

    Българската ПОПУЛИЗА! Българската ПОПУЛИЗА!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • PonchikDap

    18 Sep 2015 14:50ч.

    Здравствуйте! бинарные опционы живой график стратегия грин для бинарных опционов бинарные опционы линии сопротивления и поддержки рынок бинарных опционов отзывы http://msucareerfest.ru/kak-vybrat-brokera-binarnyh-opcionov.php http://appliedbiosystems.ru/binarnye-opciony-sekret-1.php http://fppp.ru/sovetnik-mt4-dlya-binarnyh-opcionov.php

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи