Бойко Ноев: Безумец е този, който си мисли, че може да победи Путин на украинска земя

Бойко Ноев: Безумец е този, който си мисли, че може да победи Путин на украинска земя
Задълбочаването на военната конфронтация може да доведе единствено до нови стотици и хиляди жертви, до десетилетия дестабилизация и размирици. Безумец е този, който си мисли, че може да удържи военна победа над Путин на украинска земя. Това казва в интервю за Агенция „Фокус” Бойко Ноев, министър на отбраната в служебното правителство на Ренета Инджова и в правителството на Иван Костов, зам.-министър на отбраната в правителството на Любен Беров и бивш посланик на България в НАТО, Белгия и Люксембург.
<p><img alt="" src="http://glasove.com/img/news/47931_wDu5ph5mtD8MTOBnTcbWM1GOO7VDO3.jpg" style="height:299px; width:530px" /></p> <p>&nbsp;</p> <p><span style="font-size:14px"><span style="color:rgb(0, 0, 0); font-family:arial,verdana,tahoma">&bdquo;От самото начало на конфликта съм твърдял, че преследването на политически цели в Украйна с военни средства е най-лошото възможно развитие, включително за държави като България&quot;, казва Бойко Ноев. Според него не е необходимо допълнително въоръжаване на Украйна.</span></span></p> <p><span style="font-size:14px"><span style="color:rgb(0, 0, 0); font-family:arial,verdana,tahoma">&bdquo;Уви, този конфликт е далеч извън възможностите на България да влияе, той не е по силите и на Германия и на САЩ, апропо&quot;, допълва бившият военен министър. Той смята, че бъдещето на Украйна е предрешено много преди да започнат военните действия и поради това въпросът за нейната принадлежност - към Европа, или към Евразия, е трябвало да бъде решаван по съвсем друг, мирен начин. </span></span></p> <p><span style="font-size:14px"><span style="color:rgb(0, 0, 0); font-family:arial,verdana,tahoma">&bdquo;При разразилото се непримиримо противоречие, на проевропейската, от една страна и от друга на проруската тенденции трябваше да бъде дадена възможност за мирен избор. Или по-точно, трябваше да се потърси такава възможност. Давал съм, макар и не съвсем аналогичния пример с мирното разделяне на Чехия и Словакия, от една страна, и силовото разделяне на бивша Югославия, от друга. Но връщане назад вече няма&rdquo;, казва Бойко Ноев.</span></span></p> <p><span style="font-size:14px"><span style="color:rgb(0, 0, 0); font-family:arial,verdana,tahoma">Битката на Европа и Америка с имперския реваншизъм не е с оръжия и на избраното от Путин бойно поле, в каквото той превърна Украйна. Битката на демократичния свят срещу имперския реваншизъм е на широкия фронт на идеите, благосъстоянието и свободата на избора, коментира бившият ни посланик в НАТО.</span></span></p> <p><span style="font-size:14px"><span style="color:rgb(0, 0, 0); font-family:arial,verdana,tahoma">Според Ноев очакваните преговори в Минск не могат да доведат до трайно решение на конфликта. </span></span></p> <p><span style="font-size:14px"><span style="color:rgb(0, 0, 0); font-family:arial,verdana,tahoma">&bdquo;Първо, по чисто практически причини, Кремъл ще иска да свърже по суша Крим с Русия. Това означава, че съдбата на Мариупол и други територии в кридора покрай Азовско море са предрешени. Не вярвам също, че днешните територии на т.нар. &ldquo;републики&rdquo; ще бъдат достатъчни за жизнеспособно обособяване, дори като някакви части от Русия, в перспектива&rdquo;, коментира Бойко Ноев. По думите му това не са фундаменталните движещи сили. </span></span></p> <p><span style="font-size:14px"><span style="color:rgb(0, 0, 0); font-family:arial,verdana,tahoma">&bdquo;Анексията на Крим, агресията в Донбас не са просто етапи на един конфликт, ограничен на територията на Украйна. Речите на Путин в последните месеци, на Лавров от Мюнхенската конференция, цялостното поведение на Кремъл ясно разкриват, че въпросът въобще не е до Украйна и до раздвоението на тази страна между Европа и Русия&rdquo;, заяви Ноев. Той посочи, че на Европа все още предстои да изживее най-тежкия кошмар от възраждането на имперския реваншизъм на най-ретроградните сили в Русия, за които разпадането на съветската империя е &ldquo;най-голямата геополитическа катастрофа на 20 век&rdquo; (по думите на Путин). </span></span></p> <p><span style="font-size:14px"><span style="color:rgb(0, 0, 0); font-family:arial,verdana,tahoma">Според него България трябва много трезво да гледа на тези неща, не просто през призмата на русофили-русофоби, &bdquo;както и не трябва да гледа през актуалната газова призма като на игра на &ldquo;хъбчета&rdquo; и &ldquo;дай си ми тръбата&rdquo;.&nbsp;</span></span></p> <p><span style="font-size:14px"><span style="color:rgb(0, 0, 0); font-family:arial,verdana,tahoma">Самото допускане от висш български държавник, че България може да бъде &ldquo;използвана&rdquo; за едно или друго, е меко казано притеснително, коментира още Бойко Ноев. Според него експрезидентът Първанов не печели от тези думи. </span></span></p> <p><span style="font-size:14px"><span style="color:rgb(0, 0, 0); font-family:arial,verdana,tahoma">Дори някой да иска, България не може да бъде &ldquo;използвана&rdquo; за каквото и да е било предмостие в украинското направление, камо ли за военни удари и не е необходимо да си военен специалист, за да разбереш това, казва Ноев. </span></span></p> <p><span style="font-size:14px"><span style="color:rgb(0, 0, 0); font-family:arial,verdana,tahoma">&bdquo;Ако някой наистина внесе декларация с такъв текст, то той просто ще създаде впечатлението, че играе заедно с прокремълската партия и с други кръгове в играта за клатене на геополитическата ориентация на България, заедно с онези, които размахват плашилото с &bdquo;повиквателните&rdquo;, с &bdquo;мобилизацията&rdquo; и които отново подеха атаката срещу членството на България в НАТО и ЕС. Същите, които искат България да стане част от Евразия на Путин. Аз мисля, че Първанов е от българските политици, които извървяха важен път на еволюция от антинатовските протести през 1999 г. до държавен глава при приемането на България в НАТО и не би трябвало да се хваща отново на популисткото хоро&rdquo;, коментира Ноев. </span></span></p> <p><span style="font-size:14px"><span style="color:rgb(0, 0, 0); font-family:arial,verdana,tahoma">Той заяви, че ако все пак днешните управляващи искат по някаква причина да препотвърдят европейската позиция на България по украинската криза, могат да заявят, че България е против търсенето на каквото и да било военно решение, независимо от коя страна идва. В същото време, една такава позиция би трябвало да подчертае и необходимостта от укрепване на солидарността в НАТО и ЕС, от което България е жизнено заинтересована. </span></span></p> <p><span style="font-size:14px"><span style="color:rgb(0, 0, 0); font-family:arial,verdana,tahoma">И особено важно, България трябва да заяви, че всякакви усилия за засилване на отбранителния ни потенциал са от първостепенна важност в момента, коментира Ноев.</span></span></p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

Коментари

  • observer

    10 Фев 2015 21:58ч.

    Щеше да е доста смислен коментар, ако беше признал, че събитията в Украйна бяха подкрепени сериозно отвън и една от стратегическите цели беше приемането и в НАТО и замяната на руската военноморска база в Крим с американска. Анексията на Крим беше предизвикана от това, не от някаква алчност за още територии или загриженост за руското население там.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • първи

    10 Фев 2015 22:03ч.

    ами ноев отдавна е обезумял .....няма да му припомням какви ги е говорил през годините

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Знаещ

    11 Фев 2015 0:53ч.

    Бъркаш Ноев, макар и Бойко.Това го могат двама души - Монката Паси и Роската Асенчов.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Хан Крум

    11 Фев 2015 0:59ч.

    Прблемът е, че украинците си имат свое мнение. Та хич не върви да прави геополитическо сметководство. Виж, украинците могат да победят руснаците на територията на Украина и го правят ефикасно, само още малко да се затопли.. А страхът на децата на активните борци, учили в Москва е, да не би Европа да въоръжи украинската армия с адекватно джепане..

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • не е въпроса Путин да бъде победен на украинска земя!Въпроса е да остави Украйна на мира!

    11 Фев 2015 0:59ч.

    което той НЕ може да направи поради Представата си(конфронтационна)за света!!............затова Конфронтацията ще продължава ,върху земята на Украйна,до изчерпването и краха на Путинизма в самата Русия!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ...........

    11 Фев 2015 1:10ч.

    Не го мислете Путин, ами вижте на какво дередже са ни докарали управниците от прехода, Най-бедната и корумпирана държава в Европа, това ни достижение е всепризнато

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Поморийски

    11 Фев 2015 1:35ч.

    Преобръщенец долен мерзък. Преди промените правил кариера с \&quot;Да живее комунизма и СССР!\&quot;, после с \&quot;Долу комунизма и СССР!\&quot;. Де да беше само той!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • гражданин

    11 Фев 2015 1:36ч.

    България - територията на кирякстефчовците, долни продажни измелкяри! няма по продажно племе от нашто! че и с \&quot;хан крум\&quot; се кръстил. абе еврейски измекярчета за колко стотинки пишете глупости бе изродчета миризливи

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Homer Simpson

    11 Фев 2015 1:38ч.

    В историята украинците не са известни с военните си победи, а с пълното си пренебрежение на закона и с жестокостта си. Както и с украинките. Вярно е също, че историята са я писали руснаците, та може и да не е съвсем справедлива, но пък украинците си имат държава само от двадесетина години.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • гражданин

    11 Фев 2015 1:41ч.

    НОЕВ ноев, да беше научил нещо по школите на ЦРУ дето се влачиш 20г. добре си разбрал, че путин не може да бъде победен на украинска земя, защото тя си е предимно руска, с изключение на западна галиция, всичко друго е коренно руска земя и население. второто обаче което не си разбрал или съзнателно премълчаваш, коя е причината з аконфликта: отказа на русия да живее по правилата на ционисткия световен ред установен след 89г! това е всичко друго са бла бла за тъпи наивници

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Хан Крум до гражданина

    11 Фев 2015 2:14ч.

    Ей, мръсен комунистически цървул,знаеш ли колко години затвор ти се полагат за национална измяна в полза на руските ти господари?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До:Хан Крум до гражданина

    11 Фев 2015 2:59ч.

    Дръжте се възпитано и отстоявайте тезите си с аргументи, а на с просташка лексика. Аман от агресивна посредственост!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Моника

    11 Фев 2015 3:16ч.

    На този бивш,а може би и настоящ слуга на НАТО, добре са му промили мозъка и изгладили гънките в него,ако въобще е имало такива.Сложли са му амеркански очла с голям американски диоптър и той вижда и чува само онова,което господарите му повтарят.Мантрата за \&quot;анексията\&quot;на Крим и \&quot;агресията\&quot;в Домбас.Щом е такъв голям \&quot;политик\&quot;би трябвало да знае,че Хрущов в нарушение на Конституцията на СССР, подарява\&quot;Кримския полуостров на Украинската ССР.Този такъв голям апологет на американската терористична,милитаристична политика, следва да отговори на няколко въпроса.Първият от тях е. Попитаха ли населението на Крим къде иска да бъде?Питаха го.И 82 или 83 процент от него казаха,че искат да се присъединят към Руската федерация.Този факт известен ли е на Ноев или американското му \&quot;възпитание\&quot;вече не му позволява да вижда дори очевидни и всеизвестни факти.Това,че държавното ръководство на РФ не позволи на САЩ и НАТО,което по същество е едно и също и се препокрива, да настани американския флот на полуостров Крим,който между впрочем е исконно руски,това ли е анексия.За човек претендиращ за компетентност поне в международните понятия,трябва да е ясно,че твърденето му е юридически нонсенс.Вторият въпрос,на който Ноев трябва да отговори е Кой е агресорът в Донбас–Кой организира и плати киевския Майдан/по признания на Нюланд/?Кой изпраща и сега забранени от международни конвенции оръжия/касетъчни,фофорни бомби/ в Донбас? И още,кога на българска територия е имало чужди военни бази с чуждо въоръжение?Отговорът,който той очевидно не знае, е.На първия въпрос е Америка,а на втория никога в историята на българската държава не е имало чужди войски,освен по време на втората световна война,когато България беше съюзник на Германия.\&quot;Миротворците\&quot;,които разнасят \&quot;универсалните си морални ценности с \&quot;кръстоносни походи\&quot;по света,попитаха ли суверена на България какво мисли той за поредното настаняване на американски/НАТО–вски/бази на територията му?Не.Защо да го питат,когато имат такива \&quot;верни слуги\&quot;в лицето на управляващите го.Българските управляващи при условията на продължавано престъпление,извършват престъпления срещу мира,позволявайки на лешадите от Вашингтон да шетат из страната,както им е удобно и да настанявт бзите си,където им е удобно, за водене на война срещу Русия,защото нейното ръководство разбра,че предателството на Горбачов и Елцин води към гибел тази държава и не пожела да върви във фарватера на американската \&quot;демокрация\&quot;.Българските управляващи със зъби и нокти бранят\&quot;жизненоважните интереси\&quot;на САЩ,за което най–вероятно получават тлъсти суми във валута,депозирани в чужди банки.Откого се отбранява България,когато никой с нищо не я заплашва?Връх на цинизма е да се говори,че внасянето на декларация,осъждаща действията на управляващата върхушка е някакво кремълско внушение.Не само декларация ще се внесе,а не е много далече времето,когато народът отново ще излезе на улицата и ще помете онези,които слугуват на негов гръб,бранейки чужди интереси.Факт е,че са налице всички признаци на престъпления срещу държавата,за които се носи наказателна отговорност.Никой от досега осъществяващите т.нар.американска \&quot;демокрация\&quot; не е попитал народът какво мисли той.Време е да се зададе въпрос:иска ли българския народ да воюва срещу Русия в защита на американските интереси?Ако Ноев не си е свалил американските очила и наушници, ще му кажа аз.БЪЛГАРСКИЯТ НАРОД НИКОГА НЯМА ДА ТРЪГНЕ СРЕЩУ РУСКИЯ,само защото това е угодно лешадите от Вашингтон.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • МАРИНА

    11 Фев 2015 3:22ч.

    ДО ХАН КРУМ. ЩЕ СЕ БИЕТЕ ЛИ СРЕЩУ РУСИЯ,НА ТЕРИТОРИЯТА НА УКРАЙНА,СЛЕД КАТО СМЕЛО ЗАЩИТАВАТЕ \&quot;ПРАВАТА НА УКРАИНЦИТЕ\&quot;,ФАШИЗУИДНИТЕ ЯЦЕНЮК И ПОРОШЕНКО! ИЗБИВАНЕТО НА НЕВИННИ ХОРА ЗА ВАС Е СМЪРТ НА КОМУНИЗМА!НЕ ВИ ЛИ МИНАВА ПРЕЗ УМЪТ,ЧЕ ТАЗИ ФИНАНСОВА\&quot;ДОБРИНА\&quot;КОЯТО ЗАПАДНИТЕ СИЛИ И АМЕРИКА ПРОЯВЯВАТ КЪМ УКРАЙНА, НЕ Е САМО НАСОЧЕНА СРЕЩУ РУСИЯ,А ДА БЪДЕ СМАЧКАНО ПРАВОСЛАВИЕТО, ДЪРЖАВАТА УКРАЙНА,ДА ПОСЛЕДВА СЪДБАТА НА БИВША ЮГОСЛАВИЯ!ДАЛИ ДНЕС СЪРБИТЕ СА ЗАБРАВИЛИ НАШАТА\&quot;ДЕМОКРАТИЧНА\&quot;ПОМОЩ,ПРОПУСНАТИТЕ ВОЕННИ НАТОВСКИ САМОЛЕТИ БОМБАРДИРАЛИ ДЪРЖАВАТА ИМ???СРАМУВАМ СЕ ОТ ТАКИВА КАТО ВАС,КОИТО ИНЕРТНО ГОВОРЯТ И НЕ МИСЛЯТ ЗА ДЪРЖАВАТА СИ!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • до Хан КЛЮН

    11 Фев 2015 3:53ч.

    Клюнчо, ти отново войнствено тракаш с калпавия си клюн. Избери си къде да го счупиш! Може би тук: https://www.youtube.com/watch?v=OzCGTYcLAtU А може би тук ще ти хареса повече: https://www.youtube.com/watch?v=icVhJ7opENE Или направо да отидем тук за да не си губим времето: https://www.youtube.com/watch?v=AxZxAwHpqC0

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Хан Крум

    11 Фев 2015 4:13ч.

    Ето ви два аргумента, товарищчи. До скоро, няма и пет секунди в световното битие, само някой от вас да беше казал през 1982 година, че жителите на Украинската ССР, украинците, са укри, фашисти, бандеровци, кръволоци, престъпници и какви ли не още носители на изродски определения, другарите от ДС и КГБ тук щяха да ви обезкосмят и да ви пречукат по лагери чак в Сибирск и на майнск. Второ, на ул. Хан Крум в далечната за вас София стои табелка: Тук бе консулството на Република Украина през 1924 г., свободна държава със собствено правителство. Всичко останало, червени устатници, си го дръжте в папката с опорни точки.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Хан Крум

    11 Фев 2015 4:17ч.

    Ако същите тези укри, бандеровци, фашисти, убийци,кръволоци се бяха присъезинили към Евразийския съюз, сега Волен щеше да припка до Киев и оттаз да плюу по НАТО и ЕС, а вие щяхте да милеете до сълзи за БРАТСКИЯ СЛАВЯНСКИ УКРАИНСКИ НАРОД. Ама сега вече май не са ви братя, славяни и пр. Ей това е вашето гадно комунистическо лицемерие и естествено, трябва да млъкнете тутакси.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Garibaldi

    11 Фев 2015 4:23ч.

    С първата половина съм почти 100% съгласен .Аз съм казал много преди Ноев.Не съм съгласен с втората половина на коментара му. Само като членка на Нато ние ще сме мишена на антинатовските сили. А наличието на бази,неличието на натовска техника на наша земя или каквито и да са командни или други мозъчни тръстове ни правят още пове4е мишена. Смята ли Ноев ,че при пълномащабна война в Украйна в която се забърка и Нато, то от наша територия няма да излитат натовски самолети със задача да изсипят бомбите си върху руските позиции? Наивник или лъжец. И кораби натовски ще потеглят от Бургас за мисии срещу руския флот. Затова трябва да се търси корена.Каво ни носи Нато ?Сигурност или по-голяма несигурност. Нато отдавна не е отбранителен военнен съюз. Нато е инструмент на глобалната политика на САЩ. И да не се лъжем 4е Нато ще ни защити при мащабна руска офанзива.Преди всичко ще спасяват себе си. Бягайки през глава няма да им е грижа България.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Кр

    11 Фев 2015 5:06ч.

    Хан ли си, Крум ли си не знам, но виждам, че си пълен идиот на хранилка в американското посолство.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • !

    11 Фев 2015 5:08ч.

    Ех Бойко, чак да не вярва човек как те е преобразила натовската ясла. Как може така нагло да гледаш, след като много добре знаеш защо уволниха дисциплинарно зам.директора на служба Военна информация, който изнесе някои нелицеприятни истини за твоето минало. След това той осъди службата, но не пожела да се върне на работа при такива подлизурковци и чуждопоклонници. Ти също много добре знаеш защо агенция Фокус дава гласност на това твое интервю. Ако си доблестен признай си открито.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Боже, прибери си вересиите!

    11 Фев 2015 8:10ч.

    Путин имал конфронтационна представа за света?!?! А Обама с Маккейн и Нюланд - какви миролюбиви гълъбчета са! ...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • моето

    11 Фев 2015 15:27ч.

    По повод бля,бля на Бойко Ноев, Радой Ралин щеше да каже:\&quot;Много ми идва от нищо\&quot;.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • до Хан КЛЮН

    11 Фев 2015 16:19ч.

    Клюнчо, през същата тази 1982 г., на едно студентско парти, бил съм се бил напил и в спор с колегите си съм казал, че \&quot;социалистическия начин на живот всъщност е капиталистически начин на живот, но облечен в едно комбинизонче, защото при капитализма те експлоатира частника, а при социализма - държавата\&quot;. Честно казано не съм забелязал някакви вредни последствия върху мен, но съм сигурен, че по същото това време ти си близал задниците на управляващите, така както ги ближеш и сега. Просто, роденият да пълзи, не може да лети, а досегашните ти коментари показват, че ти можеш само да пълзиш. Злобата в тях, често придружена с псувни, достойни за кюшетата на Филиповци, Столипиново и други подобни средища на българската интелектуална мисъл, показва огромните ти комплекси за малоценност. Така е, когато искаш да надскочиш природните си дадености, а коментарите ти показват, че твоите дадености не са в областта на мисълта. Не се мъчи да полетиш! Крилата не поникват по желание. Тях или ги има, или ги няма - по рождение. Затова продължавай да пълзиш и може би ще успееш да се облекчиш.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • българофил....

    11 Фев 2015 18:17ч.

    то хубав анализ...., ама нещо не ти виждам националната позиция! p.s.бивш либерас...ха-ха

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 007

    11 Фев 2015 20:30ч.

    Альоооо, доларджиите!!!! Закършвте го.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Родолюбец до хан крум

    11 Фев 2015 20:51ч.

    Пий си редовно хапчетата, измет еврогейска! Щеш не щеш, Виликата Руска Мечка идва и носи шамари, за такива краваропочитатели като теб - големи, православни, славянски шамари. Така, че започвай да се мажеш с лайна, подлого на еврогейските педали и педофили.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Калпака на Гената

    11 Фев 2015 20:51ч.

    Има един син цървул, който не може да върже две думи на кръст, ако не са съпътствани от просташки твърдения, но традиционно ръси седесарските глупости, без да вижда гредата в очите си, а лонгури за някаква прашинка в някакво око, което нито е виждал, нито знае къде е? Но да чакаш акъл от син цървул е все едно на чакаш тиквата и глупаците около него да диверсифицират доставките на природен газ с тръба от Луната. Дето се казва за сините цървули, те са шашави по целите глави, така са се родили, така ще си и умрат!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Леле

    11 Фев 2015 21:46ч.

    Колко червени задници...и всички ориентирани на изток...изчезвам да не се оцапам!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • .

    11 Фев 2015 22:34ч.

    По-добре червени задници ориентирани на изток, отколкото курвенски задници ориентирани за е.ане от Запад и югоизток.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Хан Крум

    11 Фев 2015 23:41ч.

    Копелета, май са ви правили русняците през 1944-та. Всъщност тук пише един и същ руски путняр под различни шизофренични имена.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мих

    12 Фев 2015 0:56ч.

    @...такава позиция би трябвало да подчертае и необходимостта от укрепване на солидарността в НАТО и ЕС, от което България е жизнено заинтересована. И особено важно, България трябва да заяви, че всякакви усилия за засилване на отбранителния ни потенциал са от първостепенна важност в момента, коментира Ноев.@- дори той не иска да бъде на една страна с Путин...а тук коментиращи слепи или платени...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • кавхан

    12 Фев 2015 1:15ч.

    Хан говньо, тъп и прост както всички герберасти

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Реалист

    12 Фев 2015 2:03ч.

    Както и да завърши кризата в Украйна, американците вече спечелиха една стратегическа победа. Русия се осигури с още една гранична държава, чието население ще я мрази до смърт поне още сто години така както я мразят естонци, поляци, литовци, финладнци и латвийци. Спокойно можем да добавим и грузинците. Каква гениална външна политика - да се заобиколиш с врагове. При това развитие на събитията ако Украйна бъде разцепена, тя НЕИЗБЕЖНО ще бъде приета и в НАТО. За Путин в най-добрия случай ще остне да храни Крим и опустошените земи от бойните действия в пълна изолация от Европа и Китай, който вече му е в задния двор. Този мач вече е завършил 5:1 за САЩ, но оше не сте го разбрали.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ..

    12 Фев 2015 4:09ч.

    Реалист, не се ограничавай само с враговете на Русия, ами изброи приятелите на САЩ, като например Ислямска държава ИСИЛ, целия арабски свят, роднините му от Африка, Латинска Америка. Май са повече от враговете на Русия. Не плачи на чужд гроб, а ако можеш изброй приятелите на България, ако има такива, включително в ЕС и НАТО и се обоснови с какво са си го заслужили.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Реалист

    12 Фев 2015 4:33ч.

    С брътвежите си двете точки ме подсети за най-важното. Украинската криза развързва ръцете на САЩ да подкрепи борбата на чеченците за независимост. По неведоми пътища към тях ще потекат пари и оръжие. Идил е враг и на САЩ и на Русия, и най-вече на Русия защото тези фанатици истински мразят неверниците чекисти като Путин, нищо че сега се правят на православни. На всички е ясно колко са вярващи чекистите. Така че Идил ще влязат на територията на Русия ако вече не са там. Това също е добре дошло за САЩ. Но най-голиямата пробойна Русия ще получи от Китай. Не стига, че ще го захрани с евтин газ, но и тръбите за заз ще бъдат произведени от Китай с руда от Русия. Евтините стоки, които ще се произведат в Китай с руско гориво, ще са за американските и европейски мултинационали. Китай дефакто вече е заселил далечния изток на Русия. След двадесетина години ще си го прибере и де юре. Който Крим вади от Крим умира. Да не споменавам и Турция, че и тя е стар враг на Русия, когото Путин ще захрани с евтини ресурси. Един ден турците могат също да предявят претенции за Крим. И те ще извадят \&quot;исторически\&quot; претенции за това. А за войната в Украйна Путин ще отиде направо в ада за най-тежкия грях, който извърши - братоубийство, защото украинците са наистина кръвни братя на руснаците.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ..

    12 Фев 2015 6:12ч.

    Прав си Реалист, че нашето мнение по отношение на другите е брътвежи и никой не го зачита. Ама защо пропускаш въпроса за \&quot;приятелите\&quot; на България, защото той най-много ни касае и интересува. А иначе от жалкото ни положение можем да съдим за това какви са ни приятелите и доколко те са истински и искрени с нас.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Реалист

    12 Фев 2015 7:04ч.

    .., Курвите нямат приятели, тях просто ги чукат и си ги менкат според обстоятелствата.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Абе, така е - курвите немат приятели,

    12 Фев 2015 7:25ч.

    но всеки път, когато некой им го вкара, е за една-две минути най-големия приятел на курвата. И за какво са им на курвите вечни приятелства, когато за тех секунда, прекарана с хуй в путката, е равна на цела една блажена вечност.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Реалист

    12 Фев 2015 7:47ч.

    По-правилно е да се каже, че на курвата и разиграват театъра с приятелството докато и го вкарат.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • .

    12 Фев 2015 8:58ч.

    Реалист = наречения Хан = простотия = Боко = мафиотска сган тероризираща Българите

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Хан Крум

    12 Фев 2015 11:10ч.

    Аааа, нема да ме радвоявате и разтроявате, еле пък да ме туряте до помпиер-питека, родов, милиционерски, комунистически, дс, пазвант на диктатора.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • въпросче

    12 Фев 2015 16:06ч.

    Дали лакеят ще се казва Клюнчо, Плюнчо, Реалист или Кретенист, няма никакво значение! Той действа по същия начин както действаха някогашните комунистически лакеи - злобно храчене, клишета и най-много някакви псевдоаргументи от които съвсем не следват предлаганите изводи. Ето и един елементарен пример. В първия си коментар \&quot;Реалист\&quot; твърди, че Русия е виновна за това, че САЩ с огромни усилия (официално беше признато за ПЕТ МИЛИАРДА ДОЛАРА САМО В УКРАЙНА!) се опитват да наложат в съседните й страни свои протежета, които да са срещу нея. Все едно да обвиниш ограбения, че някой е влязъл в дома му да го ограби! Във втория си коментар, без да се усети, същият кретен признава, че САЩ не се свенят брутално да се намесват във вътрешните работи на другите суверенни страни (\&quot;По неведоми пътища към тях ще потекат пари и оръжие\&quot;) и стига до изводи в бъдеще време, които са досущ като някогашните комунистически клишета - колко прекрасно ще живеем, когато дойде комунизма, ама той все не идваше. Всичко това показва, че нашите лакеи постъпват така, както са постъпвали някогашните софисти, предизвикали Аристотел да създаде науката логика. В нейните основи той е положил три закона, първият от които гласи, че \&quot;А\&quot; е тъждествено на \&quot;А\&quot;, т.е. ако кажеш, че едно нещо е правилно, то при всичките си следващи разсъждения си длъжен да го приемаш за правилно. С други думи, ако кажеш, че е правилно САЩ по неведоми пътища да финансират и въоръжават цветни революции, преврати и граждански войни в други суверенни страни, то следва да признаеш, че Русия, Китай, Индия, Бразилия и всяка друга страна също има право по неведоми пътища да финансира и въоръжава склонните към цветна революция, преврат или гражданска война в САЩ. Сами преценете каква \&quot;красота\&quot; ще настане тогава!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • tgant

    12 Фев 2015 21:44ч.

    \\\&quot;Битката на Европа и Америка с имперския реваншизъм не е с оръжия и на избраното от Путин бойно поле, в каквото той превърна Украйна\\\&quot;??? Чини ми си тоя човек не е у ред! Кой и как започна тази война - ние помним. А за причината за тази война, нека повторя думите на чешката еврейка, тов. Маделен Албрайт: \\\&quot;Природните богатства на Русия принадлежат на свътовната демократична общност\\\&quot;. Нали тъй? хаха

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • GGZ - Putin

    13 Фев 2015 0:02ч.

    Vaprosa e ideologicheski, takav kakavto e bil 0t 1917 g. nasam. Nito Putin, nito Rusia, nito komunistite imat polezen hod. Te trjabva samo da se razhirjavat s gresia kam ostanalite. Zatova he iskat da podpishat segashnoto sporasumenie i se garchat. Ako go podpishat shte iztrae den do pladne! Imalo e mnogo po - seriozni sporazumenia, no te sa bili prosto skasani ot Imperiata na zloto. Prochetete \&quot;Poslednata republika\&quot; na Viktor Suvorov i mnogo neshta shte vi stanat jasni!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • GGZ - Putin

    13 Фев 2015 0:02ч.

    Vaprosa e ideologicheski, takav kakavto e bil 0t 1917 g. nasam. Nito Putin, nito Rusia, nito komunistite imat polezen hod. Te trjabva samo da se razhirjavat s gresia kam ostanalite. Zatova he iskat da podpishat segashnoto sporasumenie i se garchat. Ako go podpishat shte iztrae den do pladne! Imalo e mnogo po - seriozni sporazumenia, no te sa bili prosto skasani ot Imperiata na zloto. Prochetete \&quot;Poslednata republika\&quot; na Viktor Suvorov i mnogo neshta shte vi stanat jasni!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Реалист

    13 Фев 2015 2:37ч.

    Скъпо Бъпросче, да се придържаме към фактите, не към фантасмагориите и опорните точки: 1. Режимът на Янукович тотално дестабилизира Украйна и предизвика кризата и Майдана. Самият Путин заяви това и нарече Янукович пълен нещастник. Ако Украйна не беше управлявана от този идиот, каквито пари и да наливаха САЩ нищо нямаше да се получи. 2. Украйна е суверенна държава. Гарант по нейния суверенитет и териториална цялост е и Русия по съответните споразумения, с които Украйна се отказа от ядрените си оръжия. Ако си ги беше запазила, Русия нямаше да си и помисли да анексира Крим. 3. С анексирането на Крим, Русия извърши несъмнена анексия на територия на суверенна държава, на която Русия е и гарант на всичко отгоре 4. Военните действия в момента се водят на територията на Украйна с прякото участие на Русия. Путин си призна за зелените човечета в Крим, призна си за руските военни, които предпочитат да си карат уиикенда в Донбас, а току-що подписаните споразумения признават за наличието на тежка военна техника от Русия в размирните части на Украйна - т.е. Русия продължава агресията на чужда територия. Това са фактите и никакви опорни точки не могат да ги отменят. Руснаците са агресор, а не жертва на агресия. Колкото до Чечня, досега САЩ подкрепяха Русия за Чечня, но след като Крим може да се отцепи с контролиран референдум, то и на Чечня трябва да и се даде възможността да реши с референдум дали да остане в Руската Федерация. Излишно е да обяснявам какъв ще е резултата от един такъв реферндум. Путин естествено няма да допусне такъв и ще стане \&quot;каквото повикало такова се обадило\&quot;. Както той подкрепя размирниците в Украйна, така и чеченските борци за независимост ще получат международна подкрепа - и от САЩ и от мюсюлмански организации и държави. Ще стане мазало. Путин тепърва ще разбере какъв таралеж си вкара в гащите с украинската авантюра. ******** И не забравяйте най-важното. Янукович беше руска марионетка, която усра всичко и предизвика Майдана и бунта. Това го твърди и Путин. Ами той си е виновен, че не си е контролирал марионетката и се стигна дотук. Кукловода е пряко отговорен за пълния провал на марионетката. Путин правилно прецени, че украинците носят много на корупция, но не прецени че Янукович прескочи всички граници. Ако някой е виновен за случилото се, това е самият Путин, че не може да си управлява процесите. Американците просто се възползваха от гафовете на марионетката и го начукаха на Путин в движение, и не ми дрънкайте глупости, че с пет милиарда долара са отцепили тази огромна държава от орбитата на Русия. Истината е, че марионетката прецака всичко и то когато цялата опозиция се беше разпаднала и Тимошенко беше в пандиза за реални престъпления. Явно и Путин и тъпия му аватар бяха наивно решили, че всичко им е позволено. Тъпичко. Сега САЩ ще му го нафърфорят отпред, а Китай отзад. Европа също няма да пропусне да участва в ритуалното изчукване на Русия. И тук не става дума за природните богатства. Тях джуджето така или иначе е принудено да продава за жълти стотинки. За какво им е да му контролират териториите и да се занимават с добив на полезни изкопаеми, след като чекистите така добре експлоатират руските скотове.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Га га!

    13 Фев 2015 3:00ч.

    Реалист, ти си един глупак със сексуална обсесия.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ...

    13 Фев 2015 4:22ч.

    \&quot;Реалист\&quot; нещо много се нервиш когато те питат за реалностите в България и се опитваш отново да плачеш на чужди гробища и с обиди и нецензурни думи искаш да направиш впечатление, но само показваш ниската си култура. Реалността е тази, че САЩ и ЕС ни сведоха до нула като международен фактор и суверенна страна и не виждаш ли, че станахме за смях на целия свят. Да не пренебрегваме мизерията и бедността на преобладаващата част от народа, за който управляващите хич не ги е еня.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Реалист

    13 Фев 2015 5:17ч.

    България винаги е била кръгла нула като международен фактор от времето когато българските комунисти я предложиха на тепсия за съветска република на московските си господари. Задавате ли си въпроса какво щеше да стане с България ако я бяха приели? В най-добрия случай сега щеше да е в положението на Украйна - спорно независима, но разкъсана на парчета, а в най-лошия - неделима част от Руската Федерация. Така че по-кротко кой докъде ни е свел. Истинско чудо е, че българската комунистическа мафия не унищожи страната напълно.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • въпросче

    13 Фев 2015 5:29ч.

    Уважаеми Га га, в дългия коментар на Реалист има и едно реално изречение: \&quot;Кукловода е пряко отговорен за пълния провал на марионетката\&quot;. Наистина кукловодът САЩ е пряко отговорен за пълния провал на марионетката Посеренко! А че Посеренко тотално се посра се доказва и с това, че десетки хиляди украински младежи избягаха от Украйна за да не участват в тази мръсна война. Вече са заведени десетки хиляди съдебни дела, предвижда се приемането на драконовски закони срещу избягалите, а онези, които тръгнат да се предават на опълченците направо ги застрелват в гърба. Но, разбира се, за всичко това е виновен Путин, Русия и въртенето на Земята около Слънцето. И уважаеми Га га, да не си помислиш, че прогнозите на Реалист (\&quot;какъв ще е резултата\&quot;, \&quot;ще стане\&quot;, \&quot;ще получат\&quot;, \&quot;Ще стане мазало\&quot;, \&quot;ще му го нафърфорят\&quot; и т.н.) са издялани по старата комунистическа щампа? Те са силно аргументирани, но аргументите са скрити, защото ние не сме дорасли да ги проумеем. Ние дори си мислим, че ЦРУ не трябваше да изпраща снайперисти на майдана за да убиват хора и да провалят току-що сключеното споразумение за предсрочни президентски избори (това се твърди от американски експерти!). Ние си мислим, че въпреки стрелбата на снайперистите, тримата западноевропейски министри, гарантирали споразумението, не трябваше да мълчат като пукали, а да го наложат. Така е, ние не разбираме \&quot;голямата\&quot; политика и не можем да проумеем, че ако споразумението беше спазено, момченцето на Байдън нямаше да стъпи на украинската тръба. А за хилядите невинни жертви (според германското разузнаване убитите са над 50 000) въобще няма смисъл да говорим.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Илия

    13 Фев 2015 15:14ч.

    Истината е съвсем друга , цру изби протестиращите на майдан , уби и полицай за да ескалира напрежението и да обвини украйнския про-руски президент , който си беше корумпиран престъпник отвсякъде , сложи марионетки който да са невероятно крайни спрямо руско-говорящото население в украйна , като целите на сащ бяха няколко , спиране на енергийните ресурси от страна на русия към ес , и запълване на този енергиен глад от американски компании от африка и близкия изток , другата цел бе да влоши максимално отношенията между русия - ес , трето да забави плануваните валутни промени от Брикс , четвърто да контролира страна близка до русия с над 40 мил население , пето да махне вниманието от престъпленията на израел.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Хан Крум

    13 Фев 2015 16:48ч.

    Пременил се Илия пак в тия ...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ....

    13 Фев 2015 17:37ч.

    Тази басня за 16-та съветска република е много изтъркана и не е актуална. Факт е, че не сме станали, а като членки на СИВ се превърнахме в икономически фактор, а като членки на ЕС вървим надолу и все повече надолу във всички сфери на живота. Имаме една уж свобода да си плямпаме, ей така за удоволствие и никой да не ни обръща внимание. Виж са свободата на словото в медиите сме на едно от последните места по класацията на Репортери без граница, която не е от бивши на ДС и комунисти.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Реалист

    14 Фев 2015 0:36ч.

    Въпросната \&quot;басня\&quot; за решението на БКП да присъедини България към СССР е исторически факт, който се повтаря два пъти и не може да се отрече. Просто е факт и никакви опорни точки не могат да го отменят. Колкото до това какъв икономически фактор е била България в СИВ препоръчвам на интересуващите се да отидат в УНСС и да потърсят изследване от 1985 година, което беше направено от катедра Международни Икономически Отношения. Изследването доказва, че България систематично е ощетявана с така наречената \&quot;ножица на цените\&quot; в търговията си в СИВ. Повечето от вас не знаят, че в рамките на СИВ нямаше пазарно образуване на цените, тъй като това изобщо не беше пазар и се използваха цени от международния капиталистически пазар. Една доста тъпа и изкуствена система на ценообразуване. Тъпа като всичко комунистическо. Та използвайки международните капиталистически цени се стигна до систематично ограбване не България с нейната предимно селскостопанска специализация, при която страната продаваше по занижени международни цени и купуваше индустриална продукция (включително и от СССР)по завишени международни цени. Толкова и по въпроса са икономическата значимост на България - нулева също както и политическата и значимост при социализАма. ********* Един съвет - пишете само по теми по които сте компетентни. Иначе ставате смешни.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • въпросче

    14 Фев 2015 4:03ч.

    По-горе някой стана смешен, но кой ли беше той? Ако някой наистина иска да покаже колко зле сме били преди и колко добре се развиваме сега нека да вземе статистическите данни от 1945 до 1970 г. и от 1990 до 2015 г. (селскостопанско и промишлено производство, БВП и т.н.), и да построи една диаграма за да сравним темповете на развитие. А ако се окаже, че темповете на развитие от 1945 до 1970 г. са по-високи в сравнение с тези от 1990 до 2015 г., би следвало да признаем, че комунизма (или социализма, както искате го наречете) е бил много по-продуктивен от сегашния капитализъм, защото хем са ни ограбвали от СССР, хем сме се развивали по-бързо, въпреки великата помощ, която сега получаваме от ЕС.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Реалист

    14 Фев 2015 6:23ч.

    Това сега не е капитализъм, а продължение на комунизма с други средства. Просто комунистите продължават започнатото на 9.9.1944. Тогава ограбиха богатите след 10 ноември, ограбиха всички останали и държавата. Грабежът още не е свършил. Само за сведение - през 45-годишното си съществуване комунистическият режим в България е фалирал два пъти - през 1960 и 1987 г., и още един път е бил на крачка от фалита през 1978 г. За да скрие първата катастрофа и да изплати част от натрупания необслужваем дълг към Съветския съюз, генералният секретар на Българската комунистическа партия (БКП) Тодор Живков еднолично и без да уведоми нито правителството, нито партийното ръководство, е продал на Москва стратегическия златен резерв на страната, натрупан до 9.ІХ.1944 г. Чесито.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Безумец е този, който си мисли, че може да победи Путин на ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ!

    14 Фев 2015 21:07ч.

    !!!!!!!!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ....

    14 Фев 2015 21:16ч.

    Само един пример в подкрепа на реализма - внасяхме много по-големи количества нефт от СССР, отколкото ни бяха нуждите, на смешно ниски цени и го реекспортирахме на международни. Е може би наистина сме били съветска република, та никой не ни спираше и си затваряха очите.Искате ли още РЕАЛНОСТИ?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ВАЛЕНТИНА

    14 Фев 2015 23:06ч.

    Браво! \&quot;РЕАЛИСТ\&quot;!Сценарият на Путин е наистина абсурден, но и самоубийствен за Русия.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи