Русия не променя позицията си за името на Република Македония

Русия не променя позицията си за името на Република Македония
Руското посолство в Република Македния обяви в Туитър, че Русия не променя позицията си по отношение на конституционното име на Република Македония, предаде агенция МИА.

 

Снимка: ЕРА

 

Русия призна Република Македония с конституционното й име преди повече от 26 г. и не променя позицията си, пише в официалния профил в Туитър на руското посолство в Скопие.

Македонският парламент гласува късно в петък решение за извършване на промени в Конституцията заради прилагане на Преспанския договор с Гърция. Една от тях е промяна на конституционното име на страната в Република Северна Македония.

(БТА)

 

 

Коментари

  • В. Николова

    22 Окт 2018 13:37ч.

    ...И Македония е на македонците от Вардар, Пирин и Егея , нали ? И македонците са македонци а не българи, сърби или гърци Нали Русия ?!-----------Обичам те Русия , безрезервно , всеотдайно , безгранично ...без раздвоение ..във всяка позиция .

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • !?@

    22 Окт 2018 14:30ч.

    И ромите са роми, обичам те америка ..... !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • баба мара

    22 Окт 2018 15:12ч.

    не подкрепям смяната на името на македония това са измишльотини на гьрция и защо ес се сьгласи на тази простотия незнам

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • СМЕРШ

    22 Окт 2018 15:21ч.

    В. Николова , само един въпрос , ако е удобно : Вие в коя държава живеете и респективно , коя социална , здравна и обществена ( най-общо казано ) система използвате по постояно местоживеене. Вашият отговор на този въпрос е много важен и ще даде обяснение на постояното Ви , как да го нарека по-меко , просташко поведение по отношение на България и българите . Надявам се да бъдете откровенна ( ако сте жена , според това , както се представяте ). Благодаря .

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • СМЕРШ

    22 Окт 2018 15:26ч.

    P. S: В. Николова , или пък НЕ Ви е УДОБНО да отговорите ???

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Sin

    22 Окт 2018 15:44ч.

    И ако Македония промени името си, трябва да пита Москва ли ? Що за безсмислица !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Сори, Ленгли

    22 Окт 2018 15:51ч.

    Не, защо изобщо да пита Москва, нали ултимативно трябва да бъде окупирана от НАТО?! Само че всичко се пише в един дебел тефтер. И един ден Македония ще я има, ала НАТО вече няма да го има, както и колективният Запад в днешния му вид.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Стефан Северин

    22 Окт 2018 16:08ч.

    АМЕРИКАНСКИЯТ ЧЕПИК СМАЧКА КЛЕТИТЕ МАКЕДОНЦИ! САЩ постигат целта си, техният верен слуга, премиера Заев, се подигра с народа си като не призна референдума. Събраха с подкупи крехко мнозинство и парламентът им прие конституционни поправки, които позволяват на страната да промени името си на Република Северна Македония, както беше договорено с Гърция. За какво беше тогава циркът с референдума, на който гласуваха една трета от имащите право на глас? Естествено — за обществена заблуда! Виждате ли, всичко върви по демократичен начин. А демократичният начин са милионите на Сорос. А и децата вече знаят, че те всъщност са на ЦРУ. 25 милиона изсипа Сорос / ЦРУ/ в Гърция за подкупи на политици и медии, за да се подпише договорът с Македония в Преспа. Колко милиони са дадени за купуване на депутати в Скопие – и това ще стане ясно все някога. Ето, това е американският демократичен подход. САЩ изобщо не се интересуват и не им пука какво ще е името. За тях е важно набързо да набутат македонците в обора на НАТО, за да изградят там една от най-големите си бази срещу Русия. Освен базата – да изтрият всякакви русофилски настроения. С това ще се заеме тяхното протеже Заев. Стъпи ли американският чепик в Македония – край на техния курназлък. Край на влиянието на Белград и Москва. А влизането в ЕС е морков, с който ще залъгват македонците, докато албанците не станат болшинство. На нашите страхливи управници от посолството с три букви също им е казано да си траят и да не създават никакви пречки. Борисов точно това прави, иначе ще го изритат. Щото отдавна у нас има четири американски бази, които не плащат и един долар. За това никой не говори. Млъкнаха дори и така наречените патриоти, щом захапаха кокала на властта.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Sin

    22 Окт 2018 16:12ч.

    Разбира се. Ще има Сибир с огрени от щастие водко-пиещи наволя, ще има братя Турци, братя Иранци и туркмени със златни тюбетейки. И куп тюфлеци, тъдява, които се радват на собствената си скотщина. Щастливи че го няма Костов, че я няма Америка, НАТО, ЕС и пр. С по зъб и половина, но предоволни.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    22 Окт 2018 16:51ч.

    Интересно защо народите, които възприемаме нормално името Република Македония, защото само Гърция не го възприема, вместо да настояваме Гърция да преосмисли позицията си, която е исторически несъстоятелна, защото гърците нямат родство с етническите македонци, ние настояваме Македония да си променя името. Трябва ли цял свят да подкрепя грешната позиция само, защото гърците са по-влиятелни? Така че Русия нека да насочи упреците си към гърците, а същото да направи и международната общественост. Как може един народ да има претенции да бъде възприеман за наследник на напълно различен народ? По тази логика всички народи, които са приели език и вяра от България, все едно да ни забранят да се наричаме българи, защото и те са част от нашата култура и имат права над думата български?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Птомолей

    22 Окт 2018 18:17ч.

    Нито ние сме измежду народите, които възприемаме нормално името Република Македония (всъщност, що за безсмилица: "народите, които възприемаме ..." кой ти дава правото да говориш от името на всички? народът не е стадо овце) - нито е верно. че "гърците нямат родство с етническите македонци", защото Македонците са Елини, както и Македония е Елада - запишете си го на листче, си го препрочитайте вечер преди лягане ; и кои са тези народи дето ". . . са приели език и вяра от България" ? за последното мога само да се досещаМ - става въпрос за богомилството, нали така ? а Богомил от кого се е учил ? не бяха ли Мани и Арий ?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Жалка работа

    22 Окт 2018 19:42ч.

    Това с името беше гавра на гърците, но на Русия не и влиза в работата. Но нали покрай църковната независимост на Украйна и преговорите с Македония се поизостриха отношенията между православните братя, та така, напук нямало да наричат страната както сама си е избрала ами иначе. Много падна нивото напоследък.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Helleborus

    23 Окт 2018 12:50ч.

    Птомолей, доживях да чуя, че елините не са гърци, а македонците не са траки. Ти си прав донякъде, защото думата елини не е етническа, “Ели-нои” означава буквално “Бого-познати” на тракийски език, това са благородни орфически адепти измежду гръко-езичните племена, което по-късно става гордо и патриотично наименование на всички образовани гърци. Елините са обикновени гърци с висше образование, получено в Тракия. Докато Едоните са тракийско племе, което носи тази култура естествено, чрез родителите си. Няма никакво родство между племето на траките Едони и племето на образованите в тракийската култура гърци. В крайна сметка, когато руснаците са приели вяра и култура от България, те не са станали етнически българи. И нямат права над тази дума. Така и елините, които са приели тракийска култура, нямат права над родовите названия на траките, от които са се учили. Така ясно ли е?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Птомолей

    23 Окт 2018 15:27ч.

    Нито едно от твъренията ти не е верно

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи