Костов клекна пред Борисов

Костов клекна пред Борисов
Синята коалиция ще подкрепи Йорданка Фандъкова за кмет на София, стана ясно от публикации в електронните издания, въпреки че все още няма официална позиция от страна на ръководството. Това е важен детайл, защото в последните години се нагледахме на отмятания в последния момент. Искам да кажа, че след оказания натиск и дълбокото разочарование у твърдите привърженици на ДСБ и СДС, в последната минута може да се случи и нещо друго, макар да е малко вероятно. Решението за подкрепа на Фандъкова е взето след среща между Иван Костов, Мартин Димитров и Бойко Борисов, на която то е било договорено срещу позиции на сините в ръководството на местната власт. Срещата не беше оповестена пред медиите, а в интервю за в. “24 часа” Костов обяви, че въпросът за кметските избори ще бъде решаван от местните структури и софийската организация. Той каза това, за да избяга от неудобството да обяви на практика фалита на сините. А за да бъде унижението им пълно, Цветан Цветанов, формалният лидер на ГЕРБ, съобщи, че неговата партия ще “запази традицията да участва самостоятелно на вота”. Бихме се радвали, каза той, на подкрепата и на другите сестрински партии от ЕНП, но ще регистрираме кандидатурата си от името на ГЕРБ.
<p>В този смисъл Синята коалиция ще бъде само декор на предстоящите избори в София, града синя крепост, от който в миналото започваха големите сини победи. Повтарям, че на практика това означава политически фалит за сините, защото отказът да участват на избори ги обезсмисля като самостоятелна политическа сила и допълнително ще демобилизира поддръжниците им, което в дългосрочен план означава изчезване от политическата сцена. Тази капитулация съвпадна по време с друг вид отстъпление, отнасящо се до идеологията, което Иван Костов наложи на сините и то дори беше гласувано в Народното събрание. Навръх девети септември, 65 години след комунистическия преврат, извършен под диктовката на Сталин, сините почетоха паметта на загиналите за комунистическия идеал. Това предложение беше внесено лично от Иван Костов и на практика беше отказ от последния рубеж, остатък от някаква, макар и слаба традиция в родната ни десница &ndash; антикомунизма.</p> <p>Така Костов и сините признаха комунизма за легитимна идеология, въпреки че от години се води борба за нейното приравняване с нацизма, а в този смисъл имаше решение от страна на Европейския съюз.</p> <p>Днешното решение на сините да избягат от политическата борба за София не е изненада, и то не само от гледна точка на последователно продаваните идеи и отказ от идентичност. Синята коалиция беше бизнес проект още от самото начало и това се знаеше от немалко хора, включително от медии като &ldquo;Дневник&rdquo;, &ldquo;Медиапул&rdquo; и в. &ldquo;Седем&rdquo;, които в миналото имаха претенции за гражданска мисия и журналистическа честност. Всички знаеха за какво става въпрос, но си затваряха очите и се държаха като &ldquo;Работническо дело&rdquo; от сталинистката епоха с единствената цел да манипулират и без това рехавите граждански редици, за да ги насочат към урните.</p> <p>Истината е, че синята коалиция беше мощно финансирана (най-скъпо платената кампания заедно с тази на социалистите), за да може да се превърне в парламентарен инструмент за рекет към Бойко Борисов и ГЕРБ. Повтарям, това не беше идеологически или граждански създадена формация, а изкуствено слепване с финансова цел на две несъбираеми части, каквито са ДСБ и СДС. Този порект не успя въпреки огромните суми, вкарани в него. Сините взеха плачевен резултат и не можаха да изпълнят предназначението си, а именно да бъдат новото ДПС &ndash; балансьор във властта и да осигурят на Иво Прокопиев позиции, които Стонишев му бе отказал. Спонсорите - не само собственика на Икономедия - ги изоставиха, а и самите политици загубиха тежестта си, защото се оказаха никому ненужни.</p> <p>Предизборната битка на Синята коалиция бе битка на една клиентела срещу друга клиентела. Тя нямаше дълбоки и принципни политически мотиви. След изборите се оказа се, че Борисов спокойно може да мине и без тях, че когато му трябва някакъв експерт, той го кани в лично качество, и че няма никакво намерение да легитимира сините в управлението, а напротив &ndash; систематично ще ги мачка, докато не изчезнат. Пропуснах да кажа, че бизнес проектът &ldquo;Синя коалиция&rdquo; намери идеални партньори в лицето на Иван Костов и Мартин Димитров, които имаха свои сметки за политическо оцеляване, и така общите цели събраха парчетата от остатъците вдясно за последен щурм, който в края на краищата вкара няколко изтъркани от употреба лица в парламента, а няколко души си пръснаха няколко милиона на вятъра....</p> <p>Мартин Димитров и Костов предадоха собствените си избиратели, че дори и собствения си партиен апарат, за да оцелеят политически. Днешното им сервилно отношение към безобразието ГЕРБ и още по-безобразното държание на министър-председателя Борисов, който все повече заприличва на съдържател на селска кръчма, е извратена подигравка, уродлива гримаса към всички онези българи, които с надежда и безкористно подкрепяха СДС от самото начало. Нещо повече &ndash; заради някакви сметки на един бизнесмен, които по лошо стечение на обстоятелствата съвпаднаха със сметките на Костов за персоналното му политическо оцеляване, бе блокирана възможността за политическа алтернатива вдясно от ГЕРБ. Сега опозиция на Борисов ще бъде Първанов, че дори и БСП, която все още шава и дори си позволява да издигне нелоша кандидатура в лицето на Кадиев.</p> <p>И когато последните наивници разберат, че Бойко Борисов не е нищо друго освен лошо издание на Тодор Живков, а хаотичното му управление, което минава за дясно, бъде провалено от милиционерски и леви по манталитет активисти, когато ще трябва пак да избираме между Борисов и Първанов или някакво оцеляло БСП плюс ДПС, пак между злото и по-малкото зло, ще бъде твърде, твърде късно. Упоритата ми публична медитация върху Костов от последните години се дължеше именно на това, което той в края на краищата направи, защото не срещна сериозна съпротива &ndash; забави развитието на алтернативен граждански политически проект и поднесе на тепсия на комунистите и мафията една безпомощна десница, която дълго няма да може да се съвземе. Видях с очите си как разби ДСБ, затова и не се чудя на безславния финал на Синята коалиция.</p> <p>Пак казвам, това нямаше да стане възможно без клакьорското поведение на някои медии като "Дневник", "Медиапул",&nbsp; "Седем" и персонално на хора, чиято суета или глупост ни докараха до днешната задънена улица. Костов сам по себе си нито е толкова силен, нито толкова голям злодей. Много хора обаче му помогнахме да извърши злото, което стори. Някои го осъзнахме по-рано, други още по-рано, трети го виждат едва сега. Няма нищо лошо в това да си признаем глупостта. Лошо е да си затваряме очите, защото така със сигурност не можем да гледаме напред. Бойко Борисов - премиер е скандал, а опитът му чрез подставени лица да управлява еднолично цялата страна трябва да бъде пресечен с решителен отпор.&nbsp; Щом хора, които до вчера уважавах като сериозни публицисти, анализатори или журналисти, си затварят очите за неговото просташко и недопустимо поведение, какво да очакваме от обичайните заподозрени в лицето на останалите медии.</p> <p>Фалитът на Синята коалиция за пореден път доказа необходимостта от нов политически проект. Всеки е правил грешки в този бездруго хаотичен политически живот, миналото не трябва да се забравя, но не бива и да бъде пречка за бъдещето. Не мога да си представя, че уличната реплика Бойко Борисов няма да получи адекватен градски десен отговор.</p>

Коментари

  • Roman Majewski

    18 Sep 2009 3:36ч.

    Провалът на СДС и другите десни беше ясно видим от много далече.За мен лично,още от средата на &#039;97, когато забелязах идейната и интелектуална импотенност на &quot;избраниците&quot; тогава. Опитите за промяна или въздействие върху тогавашната СДС върхушка се посрещаха с революционна ярост и пълен отпор.Структурираната по модел на БКП с желязна дисциплина, ръководена от Командира партия беше обречена още тогава.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • М.Кушев

    18 Sep 2009 3:36ч.

    Лошото е ,че не се вижда нищо дясно на хоризонта.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ххх

    18 Sep 2009 4:16ч.

    Прав си Яворе. Тъжното е, че ти и една камара пишман интелектуалци сте сред основните виновници за унищожението на СДС, най-вече с дългите си години клакьорстване на Костов. Сега освен да си посипвате косите с пепел няма какво друго да се направи. Те ви Боико, те ви кеф.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Л. Пушкаров

    18 Sep 2009 4:47ч.

    Е, и! Какво стана сега? &quot;Мартин Димитров и Костов предадоха собствените си избиратели, че дори и собствения си партиен апарат, за да оцелеят политически. Днешното им сервилно отношение към безобразието ГЕРБ и още по-безобразното държание на министър-председателя Борисов, който все повече заприличва на съдържател на селска кръчма, е извратена подигравка, уродлива гримаса към всички онези българи, които с надежда и безкористно подкрепяха СДС от самото начало&quot;. Излиза, че Пл. Юруков е единственият лидер, който защитавал идеята на синята кауза след реформата на СДС. Къде е предателството между политически философ Юруков и висшите занаятчии Гаргамел костовв,Смърфа марто Пиклюто?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Кр.Кабакчиев, дфн

    18 Sep 2009 4:51ч.

    Дачков е прав, но излишно драматизира. Какво друго да се очаква от един файтон, в който могат единствено да гледат в очите неотворилия досиетата писач в &quot;Работническо дело&quot;. Който вече години наред подава оставка и още не я е подал. И какво да се очаква от другия файтон, на един некомпетентен младеж, който дори не познава устава на партията, която оглавява (изключват с незаконни решения на болшевишки сборища)? Да, жалко, че това беше СИНИЯТ ГРАД, но този син град вече не съществува. Както вече стандартно се казва, просто .... таковаха таковата ..... на синята идея! С безпринципността, некадърността, търгашеството и безумието си!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Кр.Кабакчиев, дфн

    18 Sep 2009 5:03ч.

    Добавка. Аз не съм съгласен с оценката на Дачков за началото на управлението на Борисов. Намирам, че то дава сериозни надежди (поне засега е така) и че никога не е имало толкова голямо желание за радикална промяна, за разсичане на престъпните кръгове в самата държава, за незабавно ликвидиране криминалните последствия от непосредственото (а и по-далечното) минало. Но същевременно уважавам правото на Дачков да бъде критик, дори яростен, на новото управление. И даже това ми харесва. Журналистиката трябва да бъде опозиция на всяко управление! И да го преследва: и за всеки грях, и за всяко прегрешение - дори някое да изглежда дребно. Това е смисълът на журналистиката.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Алехин

    18 Sep 2009 5:07ч.

    Да,Гаргамел си свърши добре макиевелската задача. Време е за заслужена пенсия и разтягащи асани в с.Драгалевци. Така е може би по-добре, защото на мястото на тоя недъгав микс от полукомуняги и нелепи хомуноиди като Мартинчо сигурно ще се появи нещо по-качествено. Със сигурност ще е по-качествено. Няма да е скоро, щото след като Гербчета оцапат орталъка като ла..о на вентилатор, наистина ще дофтасат пак БСП. Но и това сигурно е изчислено...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Л. Пушкаров

    18 Sep 2009 5:56ч.

    Кабакчиев. Дачков излага темата за политически морал. Между ГЕРБ и СДС, ДСБ респективно между Борисов и Костов, Мартин не съществува политически диалог помежду си. Просто на тримата им липсват култура по политическа философия. И тримата имат висши образования, които могат да свършат всякаква работа, но не и в политиката. Но засега Борисов демонстрира с повече работа, и никаква политика или провежда каруцарска,кръчмарска политика(прави разлика между обществена политика и професионализъм). Борисов не е добър политик и администратор, но притежава добър екип. Това при Костов липсваше, тъй като беше специалист по всичко. Разликата между тях е очевадна. На този етап Борисов е над Костов в пъти. А това устройва на избирателите, и от тук политиката на СДС и ДСБ губят позиции. Какво може да се очаква от Костов в бъдеще?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Кр.Кабакчиев, дфн

    18 Sep 2009 6:00ч.

    Съгласен с Пушкаров. Вижте нещо много интересно според мен. Едно направо СЕНЗАЦИОННО съобщение в &quot;Дневник&quot;: &quot;Всички атестации на магистратите да се публикуват в интернет, реши вчера Висшият съдебен съвет&quot;!!!!!!!!!! Статия &quot;Пълните оценки на магистратите ще се публикуват в интернет&quot;, тук: http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2009/09/17/786479_pulnite_ocenki_na_magistratite_shte_se_publikuvat_v/ Почти не мога да повярвам! Там съм изказал мнението си по въпроса. Ето! Когато се прояви воля във властта и се натиска яко, може да се пропука даже и там, където най-малко очакваш! БРАВО!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Sin

    18 Sep 2009 6:03ч.

    Ама верно много е изгладнял Лайнодачков. Даже учителят му Кобалт се изчерви. Но пък една радостна новина - газ ще има !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Л. Пушкаров

    18 Sep 2009 6:43ч.

    Кабакчиев, неприятно ми е в това, че на Борисов се падна късметът да прилага(или краде) 24-те точки от програмата на СДС. Затова много не се вълнувам по „успехите” на Бойко за управлението ГЕРБ. Преди избирателите очакваха от Бай Симо2 хляб, а той се интересуваше от царските имоти. В настояще избирателите очакват от Борисов – Кои хора ще вкара в затвора? т.е избирателите очакват от него римски спектакъл – хляб и зрелища.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Нико

    18 Sep 2009 7:24ч.

    Съгласен съм с г-н Дачков. Написаното е истина. Нещо повече ръководството на ДСБ излъга за желанието на своите членове и симпатизанти. Те не желаят да подкрепят друга кандидатура освен на кандидат излъчен от ДСБ. Това го видях лично на събранията на столичните организации. За нещастие на тези нито един от лидерите на „старото дясно” не става за кандидат. И решението на „лидерите” е „Щом не можем да сме ние тогава не даваме на никой друг да е пък ако ще да ни е за последно”. По лошото от нефелните лидери е, че не сме в състояние да си сменим лидерите, само ги плюем и пак ги оставяме начело т.е.сме калпав „матреал” по Б.М.Б. настоящ премиер-министър на РБ. избран припознат и избран същия този „матреал”.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • КРЪЧМАРКАТА

    18 Sep 2009 7:50ч.

    Дачкооов,Дачков,когато Кеворкян те наричаше &quot; пачавра&quot; от екрана,аз го мразех.Но явно той те е познавал добре.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Капитанът

    18 Sep 2009 14:39ч.

    Старшина, за Дачков - една студена шкембе чорба, подсещане демек, кредитът му свърши! За Кебапчията - само филийки от вчерашния хляб! Бегом да сервираш, старшина, изгладнели са пущиняците!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Кр.Кабакчиев, дфн

    18 Sep 2009 15:39ч.

    Почнаха пак простотиите - ето ги тия двамата последни. Няма капка логически построена фраза. &quot;Пачаври, кръчми.&quot; Това аз наричам костозомбомалоумие!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Кр.Кабакчиев, дфн

    18 Sep 2009 15:44ч.

    Пушкаров, политическият дневен ред е общ и никой не може сериозно да бъде обвинен в кражба, ако повтаря предишни намерения. Разликата между сините и днешните е, че сините дойдоха на власт с хубави лозунги, след което се заеха най-вече да оправят себе си материално. И повечето го направиха. Тези не вдигнаха големи лозунги, но вече виждаме реални действия в правилна посока. Дано да не бъдат толкова некадърни и корумпирани, колкото се оказаха сините. А това, че жълтите, червените и ДПС-ченгесарите са много по-корумпирани, не оправдава сините &quot;по-малко корумпирани&quot;!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Алехин

    18 Sep 2009 17:30ч.

    За Фандъкова,въпреки че изглежда свястна, едно е сигурното:ще слушка БиБи. Подкрепяйки кандидатурата й, се подкрепя едноличното управление на банкевския пожарникар, както и на тези които стоят зад него. Това е елементарната логика.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Райков

    18 Sep 2009 17:37ч.

    Фалитът на Синята коалиция за пореден път доказа необходимостта от нов политически проект. Господа, не &quot;нов политически проект&quot;, а нов народ е необходим на България. След двадесетина години, когато турци и роми станат мнозинство, може би, ще дойдат нови хора, които ще отстояват по-добре правата си. Г-н Дачков, не могат да Ви разберат! Няма да Ви разберат... Този народ си заслужаваше тройната коалиция. На него и Бойко, заедно с цветето Цветанов, са му много... Мъка!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Roman Majewski

    18 Sep 2009 18:01ч.

    действително ГЕРБ взима някои правилни решения и ББ е взел някои качествени хора в екипа си.например екипът в МОСиВ е много професионален.МРРБ и МинФин също дават надежди.Но не си правете илюзии.Таванът на ББ и ГЕРБ стига до идеята да опитат да пооправят нещата в рамките на съществуващата система.Те не виждат нейната изначална порочност и им липсва силата на дълбоките идейни убеждения.На една среща с предприемачи,малко преди изборите, Р.Желева с ентусиазъм обясняваше, че ГЕРБ щели да строят &quot;капитализъм обърнат към Човека..&quot;(!!!). На моят въпрос, дали има предвид някакъв &quot;народен капитализъм&quot;, тя смутено се завърна към обичайните нищо не значещи &quot;социално правилни&quot; послания. Високият рейтинг на ГЕРБ е рейтинг на надеждата и очакванията а не рейтинг на убеденост.Той е по дефиниция нестабилен и при първите сигнали за спад,ще принуди ББ да прави това, което той единствено може-популистки действия. Българските проблеми са системни.Вече никой не спори с това. Те изискват ситемни решения а за такива не се говори и се съмнявам,че се мисли.Това гарантира поредното разочарование.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • левски

    18 Sep 2009 18:52ч.

    само левски

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • lordcris

    18 Sep 2009 20:13ч.

    Съгласен съм с много неща в статията но г-н Дачков трябва да проумее, че проблемът не е Костов. Не бива човек да очаква един политик да се оттегли че да дойде друг. Другият може да се кандидатира и да спечели без никой да се оттегли предварително. Проблемът ма България е че няма алтернатива на Костов, ако имаше щях да я подкрепя с две ръце, но няма. Ми създайте истинска дясна партия и ще гласувам за вас...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Мунчо

    18 Sep 2009 20:32ч.

    Не мога да си представя, че уличната реплика Бойко Борисов няма да получи адекватен градски десен отговор. Освен да гласуваме за Кадиев, какво ни остава

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • @@@

    18 Sep 2009 20:48ч.

    Прав си,Мунчо! И аз мисля така.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Кр.Кабакчиев, дфн

    18 Sep 2009 21:21ч.

    &quot;България [...] няма алтернатива на Костов&quot; Ха-ха-ха! Ха-ха-ха! Скоро не бях се развеселявал толкова много от политкоментар. За политмагаретата.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Sin

    18 Sep 2009 23:37ч.

    &quot;Проблемът на България е че няма алтернатива на Костов, ако имаше щях да я подкрепя с две ръце, но няма. Ми създайте истинска дясна партия и ще гласувам за вас...&quot;.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • bvehnjw5k4

    19 Sep 2009 0:21ч.

    Костов клекна, за да ... се изходи

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • водач на МПС

    19 Sep 2009 0:35ч.

    Аз го разбрах Костов още в края на лятото на миналата година.Тогава той започна да прави завой! Никой или почти никой не усети това негово извъртане! Тук има хора които могат да потвърдят това което пиша. Луденс,така ли беше? Норман Бейтс,така ли беше? Ама не,всички бяхте луднали по Костов... Костов,та Костов! Те ви Костов сега! А и оня тулумбаджия-Мартин Димитров! Ние,вика,сме златното ключе! Егати! Той не знае на кой свет се намира,приказки от 1001 нощ взел да разправя! Аз за какво да подкрепям такива лаладжии? Дето мислят само за себе си и за собственото си оцеляване! В политиката. Отде накъде ще им давам доверие! Ей го сега и господин Дачков донякъде е прав. Не изцяло ,а само донякъде. Щото някои от заключенията не са му верни!А приблизителни. Ама ей го на-не се карам с него,не му противореча. Откъде накъде? Има си мнение човекът ,пише си го!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • gara

    19 Sep 2009 0:49ч.

    da, taka e

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • щерю

    19 Sep 2009 0:59ч.

    Дачков клекна пред Сиришника и той Сиришника се възползва

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • водач на МПС

    19 Sep 2009 1:18ч.

    А Дачков не е прав в този откъс в който пише че ще трябва да се избира между Борисов и Първанов,докато аз смятам че за поста президент ще бъде издигната кандидатурата на Сергей Игнатов. Но това предстои да става в бъдеще!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Издигнат от кого?

    19 Sep 2009 4:00ч.

    Пак ли от тотално компрометираните ВМРО? Никакъв шанс тогава. Имам и лични впечатления, че на Сергей И. не му е присърце това занимание.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • М.Кушев

    19 Sep 2009 4:28ч.

    Четейки коментарите до тук забелязвам,че всичко се вкарва в старата рамка ЗА ИЛИ ПРОТИВ КОСТОВ .Само на тъпаците не им е ясно,че Костов е политически труп,дори скелет вече. Проблемът е,че няма никаква дясна партия или дори проект.Тези които днес ги смятат за десни са си БКП едно към едно.Откъде може да дойде някъкъв десен политически проект?От гражданското общество.В световната история не е имало случай гражданското общество да излъчи &quot;леваци&quot;.Проблем е ,че в България няма тякова и няма да има скоро,просто поради липса на някъква средна класа.Това което у нас минава за средна класа, е форма на номенклатурата,плюс простащина и парвенющина.Проблемът не е само материален но и духовен и интелектуален.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Blubul

    19 Sep 2009 16:59ч.

    Страхът ражда чудовища Крайно време е в България да се направи обективен психологически анализ на посткомунистическите &quot;инструменти&quot; за въздействие върху масите. По същество те са тоталитарни - медиите създават идоли, олигархията - мафия, а политиците - клишета. Да, дами и господа, сянката на КОМУНИЗМА не е шарена - тя е зловеща и грозна.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Кр.Кабакчиев, дфн

    19 Sep 2009 17:26ч.

    Г-н Кушев, не съм напълно съгласен, че Костов е политически труп и дори скелет. Първо, Костов е в парламента, и дори не е сам, а е част от немалка група депутати - те имат влияние. Второ, костозомбизмът не е мъртъв. Костозомбизмът е неблагоприятно явление (не казвам чак опасно), защото насочва обществената мисъл по линията на това, че, видите ли, хора като Костов и други подобни фалшиви антикомунисти са допринесли за разчистването на комунистическото минало. Трето, във връзка с горното, комунистическото минало изобщо не е разчистено. И причина за това са Костов и костозомбистите. Всъщност Костов и костозомбизмът нанесоха огромни морални щети с НЕОСЪЩЕСТВЯВАНЕТО НА ДЕКОМУНИЗАЦИЯ - ПОД МАСКАТА НА ЛЪЖАТА, ЧЕ БИЛИ &quot;СПАСИЛИ МАТЕРИАЛНО СТРАНАТА&quot;. Материално - страната я спаси Западът. Морално - костозомбизмът натика страната в незавидно положение с непотърсването на реална отговорност от дотогавашните престъпници. Днес виждаме, че властта на ГЕРБ много по-добре търси отговорност от предишните!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • logo

    19 Sep 2009 18:57ч.

    Напълно съм съгласен, отлична статия. Време е за нов дясна партия. Само с писане на статии обаче няма да стане. Нужен е инициатилен комитет и реални организационни действия.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • fredi

    20 Sep 2009 1:15ч.

    Отлично Iogo!Тръгваме след твоята инициатива.Само така ще ги оправим комунягите и костозомбизтите.Напред със Дачков и Кабакчиев до пълна победа!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • водач на МПС

    20 Sep 2009 1:25ч.

    Само че сега намирам някаква закачка в статията на Дачков.Където става дума за стар кръчмар. Един стар кръчмар много по-лесно би се оправил в тази джунгла наречена интернет!Най-вече заради натренираното си око! Най-вече заради обиграността която притежава! Един стар кръчмар много лесно ще разпознае кой кой е в интернет пространството!И ще прецени шапката на всеки колко му струва! Има и още нещо. Именно един стар кръчмар разпознава най-добре всеки посетител ,влязъл в заведението му!Както и всеки с каква цел влиза!Дали е зяпач,дали е сериозен клиент или е скрита слушалка... Същото е и във интренетмрежата! Надявам се да не съм те отегчил с това отклонение от статията.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • водач на МПС

    20 Sep 2009 1:41ч.

    И вместо епилог. Никога не съм харесвал муфтаджиите! Толкоз от мен.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • шишо

    20 Sep 2009 5:07ч.

    ДЕЛЯН ПЕЕВСКИ ИЗНАСИЛВА АЛЕКСЕЙ ПЕТРОВ-ТРАКТОРА-И ДАЧКОВ НАМАЗАЛ, КОСТОВ В ИСТЕРИЯ ЗАРАДИ ИНТЕРВЮ В „УИКЕНД,А Плевен се готви за тежка зима!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • водач на МПС

    20 Sep 2009 22:17ч.

    Лого,онази статия в аферата май беше твое дело.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Kleopatra

    21 Sep 2009 1:59ч.

    Ние, Клеопатрите, едва издържаме на глупостите. Имайте го впредвид! Няма ли най-сетне да си седнете на задниците и да поработите? Все тройната коалиция ви е виновна - Веселиново, Сирищник, Долно Уйно... Ами учете се от тези трудолюбиви селянчета - откъде са тръгнали и докъде са стигнали. А вие? Кандидати на науките. Кандидати за партия. Кандидати за мъже... Стига сте кандидатствали - станете най-сетне!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Карина

    21 Sep 2009 5:34ч.

    Хайде раждайте си новия проект да го видим най-после, то иначе, че Костов все ви пречи е всеизвестно, на неговия гръб мераци вного се упражняват.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Yellow Submarine

    21 Sep 2009 13:14ч.

    Браво Яворе! Следя журналистическите ти изяви още от богословското ти предаване по радио Христо Ботев. ТВ ти период след това считах за крачка назад и дори две, но сега се радвам за теб и за това, че отново си същия Явор Дачков от студентските ми години. Простено да ти е това, което правеше (пишеше), във времената командирски и малко след това, във времената десебейски. Бил си заблуден, човешко е. Днес приветствам непримиримата ти гражданска позиция по отношение на популистко-милиционерската инвазия от последните 3-4 години. Приветствам позицията ти и споделям мъката ти за разпада в дясното политическо пространство, което отдавна е изпразнено от &quot;политики&quot; и е отровено от междуличностни ежби и интриги. Аз също се надявам този нов десен проект, за който пишеш да се състои и той ще се състои... като му дойде времето. Просто тази милиционерско-популистка вълна трябва да се оттече и тогава ще стане ясно кой, какво и защо е правил през последните 20 г. в България. Защото не може 20 г. &quot;някои&quot; да саботира подмолно демокрацията в страната, да ограбва националните й богатства, да да работи за чужди (основно руски) национални интереси, да манипулира общественото мнение и накрая да ни докара до калпав &quot;римейк на Бай Тошо&quot; и няколко дузини (вместо едно) &quot;Работническо дело&quot;, които да го лаксаят от сутрин до вечер. Няма как да стане. Нека този някой да знае, че след &quot;валутния борд&quot; днес България се намира и в &quot;политическия борд&quot; наречен ЕС и всякакви имитации и игра с демокрацията ще бъде сурово санкциониран от партньорите ни от ЕС и НАТО, а европейските пари, към които този &quot;някой&quot; изпитва огромен апетит ще продължат да бъдат много, много строго контролирани от Брюксел. Големият проблем е как да предпазим парите от републиканския ни бюджет и от резерва, които с голяма мъка натрупахме от 2001 до 2008 г. Но всеки народ заслужава управниците си. Добре е, че българския народ сега да получи горчив урок и ще разбере на що за хора е поверил съдбата си за следващите 4 години.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • kopito

    21 Sep 2009 21:29ч.

    BB er tipichen komunist poprikril se leko s chalgata. Vsichki dejstvia do sega potvarjdavat tova. Njama da osadi nito edin komunist! Krajbite shte prodaljat! Da mu se protivopostavim energichno! Balgarskia narod se nujdae ot novo djasno predstavitelstvo!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • звездоброец

    21 Sep 2009 22:19ч.

    Седя и си мисля... Размишлявам какво предстои да се случва... Може да дам прогноза както в близко бъдеще ,така и далеч напред във времето... И всяко едно предсказано събитие да се сбъдне в една или в друга степен...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Дон Корлеоне

    22 Sep 2009 0:39ч.

    Браво, г-н Дачков! Препоръка за напред: забравете за Синята бизнес структура. Те са храна за некрофили. Лека им пръст...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Събудете се, бе хора!

    22 Sep 2009 5:05ч.

    Писано в Коритаров онлайн от viagra 21.09.2009 в 21:05 Какви завистливи колеги имате, Г-н Дачков. То не е завист, то не е злоба…То не повяхналата Фреезия, то не лютия Люцканов, то не малее…. Думи нямат срещу вас, а с думи трябва хляба си да изкарват. С Думи услужливи, приятни за господарите и големците, думи благи и мазни, думи облъчващи и обвеящи, галещи слуха на висшия чин, приятни за него, полезни за него, приспиващи сладко простия народ, думи, зад които Прокопиев да си върти далаверата и никой, амо никой да се не събужда. Думи за сладък галещ мъртвешки сън за народа, думи за спокойствие за веломожата да краде, да гази закона. А защо не пробват като вас да кажат истината. Фрезке, фрезистке…давай сестро, мале, тате, люцко, пробвайте…с истината. Аз се събудих.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • дачков клекна пред доган /отдавна/

    23 Sep 2009 0:19ч.

    ама това дебилите червени не коментират.радват се.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • МУЗИКОЛОГ

    23 Sep 2009 23:15ч.

    . Руският в. „Комерсант” описа дори сценка с обратен знак – когато Бойко Борисов се появил за срещата с Владимир Путин в Гданск внезапно се отклонил и вместо да продължи за ръкостискането започнал да се прегръща с някакъв непознат за удивление на присъстващите… Поучително е това закъснялото признание на бившия министър Димитров. Той ще се запомни с едно от бомбастичните си изказвания за „сталинградска битка” в преговорите с Путин на 18 януари 2008 г. ( която била спечелена при това от българския преговарящ екип!). Още тогава той беше светкавично опроверган в руските медии за някакви руски отстъпки от колегата му в руското правителство Виктор Христенко. Сега самият Димитров косвено признава абсурда на предишните си твърдения – с руснаците, които са го мачкали, не е постигал никакви победи. Няма съмнение, че Москва внимателно следи нюансите и реагира според интересите си и според нрава на обектите, чиято податливост на мачкане преценяване. Така например , ден след статията на Г.Първанов в интернет, в която той се опита да уязви премиера Борисов, че не е защитил българския интерес на преговорите с Путин в Гданск, Дмитрий Песков, прессекретаря на Путин даде интервю за радио „Ехото на Москва”. В него смачка фасона на българския президент за пореден път, като на практика отхвърли написаното от него с думите : няма напрежение в отношенията ни с България „ , а има „прагматичен подход”.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Tanya

    24 Sep 2009 11:41ч.

    http://www.youtube.com/watch?v=1YXvNuzqkfw&amp;feature=player_embedded#t=87

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Tanya

    24 Sep 2009 11:42ч.

    А нещо за смиренито и излекуването на света да ти бях казвала?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Tanya

    24 Sep 2009 11:59ч.

    Нищо не са предали избирателите, ако за София става въпрос. Моля да не тормозите софийските избиратели, те си знаят!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Emil

    24 Sep 2009 20:22ч.

    Георги Лозанов сравни ББ с Хелмут Кол, Дачков - с Тодов Живков ;) Не знам на кого да рярвам ;) Не че това може да е някакво оправдание, обаче ББ е направо един префинен джентълмен в сравнение с Берлускони. А един Лех Валенса с какво примерно е по-високо интелектуален? Че даже и Буш - той направо в световен мащаб се превърна в олицетворение на ограниченост и тъпотия, ами Елцин и т.н. И това все в страни с далеч по-голям човешки и културен потенциал. Примерите са много, но ние все трябва да сме най-зле, няма как ;)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Син

    27 Окт 2009 18:57ч.

    Да, Синята коалиция реши да подкрепи кандидатурата на ГЕРБ за кмет на София. И това е при сегашната ситуация е най-правилното решение. Защото сега не е време отделните десни партии да доказват своята автентичност ! Време е за възможно по-бързи и по-категорични действия ! И естественият инстинкт на всеки честен човек е да се стреми към консолидация под знамето на онзи, който му гарантира триумфална победа, дори да не е неговият точен идеал ! Българският народ има нужда да се отърве по-бързо от задушавалото го 8 години най-голямо зло !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи