Десница с каскет*

Десница с каскет*
Казват, че веднага след 9 септември 1944 година Тодор Живков с каскет на главата разстрелвал фашистките гадове в мазето на днешното читалище „Славянска беседа”. Въздавал справедливост. Не знам дали по това време или малко след това той е оглавявал милицията, а по-късно, както всички знаем, става несменяем диктатор на комунистическа България. Месеци след акциите на Живков са започнали първите заседания на Народния съд. Ако слушате документални записи оттогава, ще чуете масови скандирания, аплодиращи тържеството на справедливостта.
И наистина, извън пропагандната страна на въпроса за това, което се е случило на 9 септември и което комунистическата идеология втълпяваше на моето и на по-старите поколения в продължение на десетилетия, тогава е имало хора, които са вярвали, че справедливостта тържествува и че гадовете си заслужават това, което ги сполетява. <p>Сещам се за това, защото България така и не успя в най-новата си история да намери разумния баланс на поведение по отношение на вечния въпрос за престъплението и наказанието. Тук никога не сме успявали да достигнем цивилизованата мяра и сме готови на крайности, които непременно уязвяват някаква част от населението. Жалко е, че пиша тези думи по повод на неща, които се случват през 2010 година, когато България е член на Европейския съюз и е управлявана от самоназоваващо се дясно правителство. Още по-жалко е, че тодорживковският начин, по който Бойко Борисов и Цветанов Цветанов упражняват своето разбиране за справедливост, се подкрепя от Иван Костов и остатъците от така наречената &bdquo;традиционна десница&rdquo;, която, забележете, се появи в България в името на свободата.</p> <p>Тези дни Иван Костов каза, че би жертвал свободата за сметка на сигурността, и подкрепи с гласа си скандални промени в Наказателния кодекс, които могат да върнат българското правораздаване в най-мрачните времена, в които младият Тодор Живков е разстрелвал с бодряшко чувство за хумор хора по донос &ndash; някой съсед е казал за тях, че са лоши, а друг от новосформираните милиционерски служби е потвърдил, че е така. Лесен и прост начин за правораздаване. Това е без преувеличение ситуацията и днес. Пак повтарям, че тя е подкрепена от демократа Иван Костов и сини десни гласове. Цялата енергия на десницата в България мина в това да убеди мнозинството от българите, че демокрацията е система от правила, които трябва да се спазват, за да бъде запазена максимално ценността на човешкия живот.</p> <p>Днес лидерите на дясното, или по-точно казано, клакьорите на Бойко Борисов, публично се отметнаха от основния принцип на демокрацията и на собственото си политическо верую. Да не мислите, че е било трудно на американското правителство да тръшне Ал Капоне по очи и да го набута в затвора заради показанията на Бъгси Сийгъл и Дъч Шулц? Пипнали са го заради неплатени данъци и този случай е останал в историята на демократичното правосъдие не заради дребнавостта на правораздавателния процес, а заради принципа на невинността до доказване на противното. Хванали са Капоне заради неплатените данъци и са го осъдили заради тях. Не са били по-глупави от Иван Костов или Бойко Борисов и са знаели, че субективното приложение на правото е най-висшето беззаконие. По парадокс Костов и Борисов са по-близо до крайната левица, която раздава правосъдие с оръжие в ръка, отколкото до модерни десни демократи, които знаят силата на правилата и процедурите и могат да ги спазват.</p> <p>Това са хора с каскети, които могат да наложат волята си само чрез сила, но не и чрез правото. &bdquo;Гениалният реформатор&rdquo; Костов се срина до примитивната фелдфебелска представа за ред на Бойко Борисов и Цветан Цветанов. Имам много основания да не харесвам Костов, но заради тази му позиция и заявените симпатии към мутренските арести с насочени заредени оръжия към деца го презирам. Знам, че сега си прави сметки за завръщане във властта след провала на Борисов и ГЕРБ и затова сервилно им клакьорства, но готовността му да приеме комунистическата представа за раздаване на справедливост не може да извини никакви политически сметки. Той се провали на много елементарен изпит за демократичен светоглед и си остана в 80-те, когато кандидатстваше за членство в БКП, а по-късно от страниците на в. &bdquo;Работническо дело&rdquo;съветваше комунистическата партия как да удържи властта. Иван Костов е с комунистически убеждения, които доказа с гласуването си в Народното събрание, а всички, които го следват и днес, са по-големи болшевики от Стефан Продев, Велислава Дърева, Андрей Луканов, Александър Лилов и Велко Вълканов.</p> <em>*С гласовете на ГЕРБ, ДСБ и Атака Народното събрание препотвърди приетите скандални поправки в Наказателно процесуалния кодекс. Според приетите промени косвените доказателствени средства събрани единствено със СРС и разпит на свидетел с тайна самоличност, могат да бъдат единствено основание за осъдителна присъда.&nbsp; Така приетите промени позволяват самоличността на служителя под прикритие да остане неизвестна дори за прокурора и съда, а данни от СРС могат да се използват и когато са събрани преди образуването на наказателно производство. Дава се възможност за назначаване на резервен защитник, въпреки несъгласието на обвиняемия и независимо, че той е упълномощил друго лице за свой защитник. Това противоречи на Европейската конвенция за защита правата на човека, прокламираща, че всяко лице, обвинено в извършването на престъпление, има право да се защитава лично и да ползва адвокат по свой избор. Този текст нарушава сериозно правото на защита на обвиняемия и равенството на страните.</em>

Коментари

  • sIN

    23 Апр 2010 17:43ч.

    Айде сега - комуноидните клакьори се загрижили за правораздаването. &quot;„Гениалният реформатор” Костов се срина до примитивната фелдфебелска представа за ред на Бойко Борисов и Цветан Цветанов. &quot;. Все едно че чета вестници като &quot;Българобран&quot;, който неуморно пишел за г-н Мишеморов. Г-н Мишеморов ..., г-н Мишеморов, г-н Мишеморов .... ( Иван Вазов ) ! Жалки и елементарни комуноидни подлоги !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • хамалин

    23 Апр 2010 17:45ч.

    знам,че ще ми наскочат много,но винаги съм го смятал костов за един голям посредственик(тази му позиция не ме изненадва,напротив:хайде за досиетат все някак се измъкваше пред простите българе,ама тук вече няма къде да избяга:всяка аргументация ще увисва във въздуха)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • .

    23 Апр 2010 17:53ч.

    Костов е посредственик, но за сметка на това Бойко е от такава класа..., наистина е на ниво. А пък Станишев, Доган и Сидеров колко ми харесват.. нямам думи.. :)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Яворе,

    23 Апр 2010 18:30ч.

    да бе поставил &quot;фашистките гадове&quot; в кавички. Сега излиза, че наистина са били такива. Понеже съм потомък на &quot;фашистки гадове&quot;, да ти река: Никога не е имало хора, които са вярвали, че справедливостта тържествува и че гадовете си заслужават това, което ги сполетява&quot;. Масата от народа е била закарвана пред съдилищата с тояга, като стадо. Нищожната част, която &quot;е вярвала&quot;, не е била съставена от представители на Homo sapiens. Конформизмът и опортюнизмът на т. нар. българи е прословут и също е допринесъл за престъпленията. Забележете, Яворе, на 9 септември 1944 г. БРП (к) е наброявала едва около 4500 члена. Година по-късно те са били около 700 000! По същия начин нараства и членската маса на БЗНС. А &quot;героят&quot; Никола Петков - пияница и развратник, докаран от шантаните на Париж, в качеството си на министър в отечественофронтовското правителство пръв слага подписа си под Наредмата-закон за т. нар. народен, а всъщност антинароден съд, както и под документа за създаването на концентрационните лагери, наречени &quot;трудово-възпитателни общежития&quot;. Какво бъдеще може да има население, което е извършило и съучаствало на подобни престъпления? Нима допускате, че Бог забравя? Не, само отлага. Неотдавна гръцкият премиер Папандреу справедливо отсъди: &quot;И ще видите, че след 50 години, ние все още ще сме тука, а за българите ще се носят само легенди. Аз много се смях, когато разбрах, че управляващите в България плашат народа си, че щели да стигнат до нашето положение ако не вземат мерки! Та те нашето ниво могат само да го сънуват! Жалко за българите, че се оставят така лесно да ги манипулират, за да могат да ги грабят безпрепятствено! Но това си е техен проблем.&quot; Намериха се болшевишки тъпанари, момчета и момичета с петолъчки, сърпове и чукове вместо мозъци, които &quot;доказаха&quot;, че това е фалшификат. Дори и да е, е вярно. Ще го отречете ли? БКП изпълни по почти перфектен начин плана на Интернационала за ликвидация на българите и на България. В доклад на ЦРУ от януари т.г. се прогнозира, че между 2040 и 2050 година България ще престане да съществува. Местните добичета обаче вярват на политици и вечно очакват спасител! Като в пиесата за Годо... Само че краткото късче живот, предоставено ни на тази прекрасна Божия земя, приключва в мъките на комунизма и постболшевизма. Горко на малцината българи, т.е. хора.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • внук на Капитан Петко войвода- първият борец за човешки права в България

    23 Апр 2010 19:27ч.

    Поканете някой студент - първокурсник по право набързо да Ви обясни за какво иде реч.А журналистите клакьори само ще обикалят около съдебната зала , защото тези дела ще се гледат при закрити врата !!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • четящ

    23 Апр 2010 19:30ч.

    Бенджамин Франклин - &quot;Който жертва свободата за сигурност, не заслужава и двете&quot;.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Tanya

    23 Апр 2010 19:36ч.

    И какво сега, пак Костов виновен. Яворе, ако искаш да го забравим, престани да пишеш за него, няма ли други теми?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • BigT

    23 Апр 2010 19:40ч.

    Толкова му е прехваленият интелектуален багаж на Костов!Точно толкова! Колкото е късоглед например Станишев:))))))))

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Андриян Георгиев

    23 Апр 2010 20:08ч.

    Морализаторстващото лице Явор Дачков, този тъй отявлен антикомунист по реторика, този тъй ярко разобличаващ недъзите на съвременна България, сам работи на висок пост във вестник, издаван от лице, което е написало книга за живота и делото на другаря Любен Гоцев, книга, която едва ли има друга цел, освен избелване имиджа на този виден комуняга. Същото това лице беше до скоро говорител на ДАНС, а от такава милиционерска позиция следващата ти стъпка да е издател на вестник е съвсем прозрачно, че тук имаме работа с някаква ченгеджийска история, или поредния вестник, създаден от ченгета. Въпросът е как тъй един силно морализаторстващ в публичността журналист си позволява да пристане на такъв прозрачен ченгеджийски проект? Същият този морализторстващ Явор Дачков станал член на някакъв кръг от помияри - комунисти и ченгета повечето, които щели да подкрепят футболен клуб, създаден от БКП през 1948 г., създаден с цел да доказва предимствата на комунистическия морал пред морала на &quot;буржоазно-фашистките отрепки&quot; от ФК Левски. Същият този клуб има за емблема червена петолъчка - този най-ярък символ на съветския комунизъм. Как този иначе отявлен антикомунист Явор Дачков съчетава своя антикомунизъм с пристрастията си към едно от най-свидните отрочета на БКП трудно може човек да си обясни. Ето и имената на другите членове в този кръг: Иван Гарелов Ники Кънчев Николай Ишков Димитър (Джими) Найденов Светла Петрова Станимир Илчев Явор Дачков Андрей Райчев Пенчо Ковачев Ефрем Ефремов Кристина Патрашкова Валери Запрянов Стефан Данаилов Петър Курубмашев Валери Тодоров доц. д-р Кламен Плочев доц. Данаил Петров Юри Велев Бойко Василев Тончо Токмакчиев Мария Илиева Ваня Щерева Дони Георги Георгиев Рангел Вълчанов Георги Коритаров Елена Бозова До гуша ми е дошло от помияри, правещи се на големи праведници. За да си автентичен критик и разобличител на трагедията българска, ти самият трябва да си изряден в морално и ценностно отношение. Другото е помиярлък.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До Андриян

    23 Апр 2010 20:48ч.

    Да беше прочел книгата за Гоцев преди да пишеш глупости. Самият Гоцев реагира доста остро на нея, селяко! И ти си от болшевиките на Костов. Името Андриян, като анцунг - издава пролетарска фамилна среда. Не пиши тук, а медияпул или в дневник. Галфон!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Андриян Георгиев

    23 Апр 2010 21:02ч.

    Нали, много е удобно да съм костовист, или гербер, ала ударихте на камък. А да съдиш за някого по името, което даже не си е избрал сам той, е жалка история. Но ето за костовизма: http://anivge.wordpress.com/2010/03/19/нищетата-на-костовизма/

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Георги Крумов

    23 Апр 2010 21:47ч.

    Жалко за прекрасната ни държава и миролюбивия ни народ, които ги командват само и единствено атеисти и родоотстъпници. Като православен християнин се надявам на Господ да ни помогне като ни спаси от тези продажни и безкруполни типове, за да просъществува Отечеството и народа български във вековете. Както се казва &quot;Господ ЗАБАВЯ, но НЕЗАБРАВЯ&quot;.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • yuyofyo

    23 Апр 2010 21:55ч.

    стефане какво правиш тука.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • хо-хо-хо

    23 Апр 2010 22:30ч.

    Абе странно защо френския посланик господин Етиен...не мисли така правилно като дачков, не можем точно да го цитирам, но човека каза, че промените ъв НПК правят България по-европейска страна, и че настоящия НПК е писан от престъпници! Тц-тц-тц, сигурно не е имало кой да предложи стотинки на посланика, за да бръщолеви и плаши народа както дачков-квачков прави тука. И то за дребни стотинки. Виж за циган костов е напълно прав, обаче как ще обясни на читателите си с какво е бил запленен ъв орбитата на циган толкова години фанатична отдаденост на ореола и лимбата циганкостова, как стават тия метаморфози после!? Но то вече е ясно- за пари, за манджи зарзават, дачков съвестния пролетариат - може да довлече отвсекъде плодоносни наноси и да заработи колосални глупости под мотото &quot;Истината ъв Лъжата&quot;

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Sin

    23 Апр 2010 23:00ч.

    Не търсете от Дачков някакви морални оправдания. Даже статията тук не би следвало да се идентифицира с него. Това е Ал.Петров. Той е бесен на Костов. И сигурно има много основания. Което пък радва нас, обикновените. Господ здраве да му дава на Костов ! А Дачков се опитва да се присламчи към групата на &quot;избраните&quot; - Андрей Райчев, Ники Кънчев, Гарелов, и пр. все от обслужващата на Политбюро &quot;гилдия&quot;.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Алехин

    24 Апр 2010 3:36ч.

    Не само с каскет, но и с тожурка. Добре, че има такива като Дачков, които по прекрасен начин да ни разкриват болшевишката същност на Гаргамел и сие. Не всички са подобни на овцете от &quot;Фермата&quot;, които с блеенето си заглушават здравия разум.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • БЕЗПАРТИЕН

    24 Апр 2010 3:46ч.

    Защо ли наистина и френският посланик, и американският не мислят като Дачков ? И те ли са с каскети, &quot;аристократе&quot; ? Смях в залата, всички мутри в държавата реват че България ставала полицейска държава ! Е, по-добре да сме &quot;полицейска&quot;, отколкото бандитска - без кавички ! А най-големият цирк е че Дачков и Гоце са на една позиция ! Значи правилната позиция е точно противоположната !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • !

    24 Апр 2010 3:47ч.

    Хей другарю ти к&quot;во решил си чука? Аз ли? Син дворец ще се строи &quot;друже&quot;.Син дроце/палат/ в тези канари. ................................... В канали незнам, аямаидете да видите палата на демократа др.Бонев в Банско.Страхотия.Ми само той ли? Има ли изобщо син вожд на &quot;демокрацията&quot; да няма такъв палат, хайде дворец да не се обидят, щото и те вече заразени от Доган с чинии в космоса летят.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Алехин

    24 Апр 2010 3:57ч.

    Американският посланик, френският посланик. На някой другари все още им трябва чужд посланик, за да им казва кое е хубаво и кое не.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Амчи, кой

    24 Апр 2010 4:02ч.

    виждаш друг бедругарю Алехин. Ми кажи н&quot;во те притесняв...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Петър Георгиев

    24 Апр 2010 4:30ч.

    Браво на Дачков!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Иван Кожухаров

    24 Апр 2010 6:43ч.

    Всяко изявление,започващо с&quot;казват,че...&quot;веднага трябва да бъде изхвърлено в кошчето за боклук.Това,между впрочем,беше наредено от гореупоменатия Тодор Живков по повод на анонимките...За каскета:пред Финландската гара в Санкт-Петербург/бивш Ленинград/има чудесен паметник на Ленин,нито гърмян,нито взривяван до дупка,до пълното тържество на простотията и комплексарщината - на който Ленин,също като Елцин,може би,качен на танк се държи с лявата ръка за ревера на палтото,а с дясната,в която държи каскета си,сочи някъде напред.Текстът към паметника е:Владимир Илич,от къде си купихте това палто?Това ли,подръпва с лявата ръка ревера си вождът - е-е-е-й от там - сочи с каскета си Финландия...Трябва да си безнадежден ръб,за да не се възхитиш от отношението на руснаците към собствената история,независимо кой се е опитвал да я възседне за собствена употреба!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Имам същия въпрос

    24 Апр 2010 7:05ч.

    Отдавна съм престанал да се информирам на български - и още по отдавна съм се научил да формирам мнението си след като прочета задължително и чуждите източници - задължително НЕ в превод - За сведение на г-н Д. се солидаризирам с посланиците на ЕС и правителството. Г-н Д. ако уважава читателите си - ще се опита все пак да отговори защо той мисли като Първанов, а не като ЕС. Сравненията, които се правят тук са толкова несериозни и не на място, че как да им отговаря човек. Защо изобщо Д. ме занимава с Т.Ж. Има толкова много други плоскости на които може да се говори за действията на правителството - и изобщо за неотложните въпроси пред нас. Любопитно ми е - докато посланика на Франция обикаля съдилищата в страната ни - г-н Д. бълнува нещо си за Живков - това е просто нелепо -

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • fredi

    24 Апр 2010 7:17ч.

    Много плоска статия написана за малоумници!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • осведомен

    24 Апр 2010 18:25ч.

    Позоваването на позиция на чужди посланници е повече от наивно. Глупаво е да мислите, че те говорят от гледна точка на приципи, а не от конкретни политически интереси. Освен това не се интересуват какво става в България и ако правителството им уреди безпрепятствена подкрепа за по-глобални интереси те ще приказват, каквото Борисов иска да чуе. Впрочем от самото начало на прехода чуждите посолства и особено американското играха основна роля във вземането на вътрешно политически решения - те подкрепяха Луканов, те оттеглиха подкрепата си за Костов, за да я дадат безрезервно на царя, после работиха много добре и с тройната коалиция. Да се позовавате на мнението на посланици е проява на инфантилно мислене, което няма нищо общо със същността на нещата.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Алехин

    24 Апр 2010 18:32ч.

    Френският посланик защитава политическите и бизнес интереси на Франция, не на гражданите в България. Защо да го слушаме? Утре ако арестуват някой французин ,ще видим как ще говори обратното.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • хо-хо-хо

    24 Апр 2010 19:24ч.

    Какво ви бърка сега посланика на Франция, нали благодарение на неговата намеса и настояването на Френската държава, след десетилетия битки и борби на чужда държава с нашата съдебна власт случая &quot;Борилски&quot; най-после и ъв България беше осъдителен за убийците на студента. Благодарение на техните активни позиции за въздаване не справедливо наказание над едни убийци това стана факт.А не благодарение на Дачков или адвокат Васиелв дето требва да ми плаща хонорар за да му четем дългите жълти интервютата тука. И не ме поучавайте как да мислим и кой да слушам тъпанари такива. Вие на където сте тръгнали Ноам Чомски оттам се връща и ни предупреждава, за изтърканите ви номера от селските ви вечерники от осемдесетте години на миналия век. Щото интелектуално методологическите ви похвати са точно оттогава. А дачков понеже ъв момента претърпява физиологическа мутация, е загубил способността да различава добро и зло и си се отдал на шопарска мизнтропия. Същото прави и изтрещелото костово лапацало иво беров.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • хо-хо-хо

    24 Апр 2010 19:33ч.

    Френския посланик е по-голем авторитет за мене от 120 литровия бойлер Дачков. Защото господин Етиен идва от страна с утвърдена от столетия демокрация, не е бил подлаган на трайно деформиращите психиката мъчения да слуша лили иванова ъв детството си, нито после ъв младежките си години е требвало да има любовна връзка с баба си, некаква клозетна кинаджийка, настояща изпаднала бигбрадърджийка. И най-вече посланика има моето уважение, че никога не го срещам с пълен търбух и торби пълни с още всевъзможни манджи и посуди да крачи като гладен хипопотам застрашително срещу хората по тортоара.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • хо-хо-хо

    24 Апр 2010 19:38ч.

    И още можем да кажем, че ...Позоваването на позиция на треторазредни журналисти като бойлера дачков е повече от наивно. Глупаво е да мислите, че те говорят от гледна точка на приципи, а не от конкретни продажни интереси...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Карина

    24 Апр 2010 19:45ч.

    Дачков много те е подгонил кошмарът Костов и си преиначаваш нещата, както ти изнася. Първо не е кандидатствал за БКП, а ДС доносници обсъждат евентуално негово членство, кой искал и как щели да му се противопоставят. Второ статия в Раб.дело си е актуална и днес, независимо, коя партия управлява и си е в прав текст ясно изразени позиции, какво е нужно да направи управляващата партия за излизане на страната от кризата, което пък ако беше сторено хич нямаше да е лошо за страната. Кой разбрал, разбрал, другите ще продължават да рият под вола по най-различни свои си причини.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ужасен

    24 Апр 2010 19:46ч.

    Не съм фен на Дачков по принцип,но в случая е прав. Такава партизанщина не е имало в най-новата ни история.И на 9.09.1944 никой не е вярвал, че портиерите ще управляват фабриките дълго-пък какво стана?затова е добре да разчитаме знаците в зародиш.Иначе ни чакат нови мракобесни времена.На ЕС им пука за интересите и парите,които могат да изкарат тук.На такава ценабиха подкрепили и дявола,както се вижда.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Не наивен

    24 Апр 2010 19:55ч.

    Абе,хора!Вие луди ли сте?Как може да подкрепяте съд без доказателства,които категорично сочат вина2Скалъпено СРС или анонимка и ако ченгето иска-си в кауша.Докато засяга Масларова,викайте&quot;ура&quot;, ама ако утре някой от вас попадне в тази ситуация? За милионите и кокошката приказката е стара като света,не е от нашия &quot;демократичен&quot; преход...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • хо-хо-хо

    24 Апр 2010 20:08ч.

    Ми питайте оная глава чесън адв.Василев защо 20 години си трае, а не казва на обществеността, че СРСредства са скалъпени и че не требва изобщо да се допускат ъв съда. И че тия служби само трошат пари и бюджета охарчват напразно. Амам нали самия той има интерес да му цакат престъпниците по-големи кинти, даже и образователни статии е прописал, щото после алексей -трактора като излезе, ще пита - василев, ти защо не си пуснал никаква статия ъв моя защита, виж бойлера дачков, как чинно си каканиже, насажда, настройва, промива мозъка на обществото и аха, аха, ъв всеки момент обществото вече е готово с цело гърло да викне - Искаме Варава, не искаме Иисус. Некаква такава библейска картина им се привижда на всекаква гад - журналисти, адвокати, политоложки, и всекакви кибици и стотинкари, които бранят интересите на престъпниците срещу заплащане.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • до Карина

    24 Апр 2010 20:55ч.

    Дачков публикува статията на Костов преди няколко месеца, можете да я извадите от архива. В нея се предлагат мерки, които БКП да предприеме, за да управлява страната. Писана е в края на 1989 или началото на1990г., когато всеки нормален човек искаше БКП НИКОГА ПОВЕЧЕ ДА УПРАВЛЯВА. Не извъртайте нещата, че Костов е писал за управлението по принцип - пише изрично за управленето на БКП. Освен това мерките, които предлага нямат нищо общо с развитието на ситуацията след това, а от статията личи, че този човек въобще не си е представял, че само след година в България няма да има хегемония на компартията и ще се говори за свободна пазарна икономика, частна собственост и западна ориентация. От статията личат комунистическите убеждения на Костов. Не сте права и за &quot;легендата&quot;, която в ДСБ изграждат, за да замажат кандидатстването му в БКП - хора, които са били негови състуденти и приятели като Ренета Инджова, Боян Славенко, Венци Коня, Румен Аврамов са свидетели на кандидатурата му, която впрочем с прави във втората половина на 80-те. Всички нормални хора тогава говореха за Перестройка и ненавиждаха членуването в БКП. Не забравяйте, че и Елена Костова е партиен секретар - факт, който самата тя не отрича. Представяте ли си Костов с демократичните убеждения да търпи жена му да е партиен секретар? Аз не. Мисля, че и двамата са били убедени комунисти, което в края на 80-те означава, че са страшни задръстеняци.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • хо-хо-хо

    24 Апр 2010 21:15ч.

    Тия пък, тия пък молци костовлюбците, веднага налетеха миризливия овчи ямурлук на дачков. Стига с тоя ваш циган костов бе, сложете си го ъв мавзолей като ви е толкова скъп, а пък е недооценен от хората и късайте билетчета за вход, на всеки, който иска да види тая &quot;демократична&quot; мумия на циган. Може и ъв клетка скоро да го гледате, болни и психясали костоваци гнусни.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Алехин

    24 Апр 2010 23:12ч.

    Хо-хо-хо, не ми пука дали Етиенчо е капицитет, важното е какви интереси защитава. На него му плащат да ни учи на справедлив съд.процес, а за нещо съвсем друго. Колкото до случай Борилски там Франция се намеси/под натиска на гр.общество/ съдът да преодолее шуробаджанашката милиционерщина в съд.система в провинцията. Сегашните промените в НПК само ще затвърдят този произвол.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • economist

    24 Апр 2010 23:33ч.

    Яворе,напълно споделям позициите ти ясно заявени и днес в горната статия.Обичайно се чувствам като пътник от ТИТАНИК, който е гледал филма, но отдавна си мисля, че и ти си го гледал.Но тия от трета класа в трюмовете не са и жизнерадостно подскачат.Нито им се връзвай, нито ги съжалявай.И не спирай да пишеш- истинско удоволствие ми е да те чета.Поздрави!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Si

    25 Апр 2010 1:25ч.

    &quot;Имам много основания да не харесвам Костов, но заради тази му позиция и заявените симпатии към мутренските арести с насочени заредени оръжия към деца го презирам. Знам, че сега си прави сметки за завръщане във властта след провала на Борисов и ГЕРБ и затова сервилно им клакьорства, но готовността му да приеме комунистическата представа за раздаване на справедливост не може да извини никакви политически сметки&quot;. Ей, тоя Продажков много знае бе. Аз пък знам, че Костов не си прави сметки да се върне във властта след провала на ББ, а искрено му желае успех. Може би информацията на Продажков стига до него направо от килията на Трактора. Костов е критик на неправеното на реформи от ББ и му дава много навременни и уместни съвети. Проблем на ББ е , че не ги приема. Според Костов успехите на новто правителство са единствено в борбата с престъпността. Проблем на Продажков е, че в тая борба даде фира и неговия началник - Трактора. Повечето, ако не и всичките злокобни прокоби на Продажков относно Костов не са се сбъднали и тези няма да се сбъднат. Вижте само заглавията на бълвочите му и сами преценете кои от дивотиите, които е плещел за Костов са се сбъднали. И тук Продажков лъже като долна курва. Не е имало насочено оръжие към деца, а на другаря Гуцанов са му разбили вратата, защото не е искал да отвори.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • конспиратор

    25 Апр 2010 2:44ч.

    &#039;чадърът&#039; над ББ прилага ашладисан според BG-терена вариант на политтехнологичните хватки, с които Путин се прослави, но тук заради субективния (ББ &amp; Co.) фактор ситуацията ще излезе от контрол по-рано.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Mickey

    25 Апр 2010 4:35ч.

    Aбе, я дайте линкове да видим, какво TOЧНO били &quot;подкрепили европейците и американците&quot;!!!!!! Да не е като &quot;речта на гръцкия премиер&quot; :))))))))))

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ето уважаеми Mickey

    25 Апр 2010 5:35ч.

    Нима искате да сте бедни като българите? Четвъртък, 15 Април 2010, автор: Frognews.bg http://frognews.bg/news_22295/Nima_iskate_da_ste_bedni_kato_balgarite/ Гръцкият премиер Георгиос Папандреу заплаши сънародниците си, че ако не стегнат коланите и не подкрепят предложените от ПАСОК реформи, ще стигнат нивото на България. Папaндреу предупреди своите сънародници, че ако не са съгласни с антикризисните мерки на правителството ги чака съдбата на България: „Нима – каза той – вие искате да получавате български заплати, където въобще не са чували за великденски и коледни премии, а какво остава за 14-та заплата? Нима- обърна се той към пенсионерите – вие искате да получавате пенсии от по 50 – 100 евро вместо сегашните 6-700 ? Нима искате да си плащате изцяло цената на лекарствата, а не както досега само 25%? Нима искате да живеете като в лунно бунище – защото точно на това прилича България с нейните дупки и боклуци, разхвърляни навсякъде – от претендиращите за по-висока интелигентност българи? Нима искате децата ви да пушат, пият и вземат наркотици под зоркия поглед на полицията? Това ли искате? Аз знам, че ние винаги сме били по-цивилизована нация от нашите северни съседи и винаги сме успявали да се обединим в трудни моменти. Затова и сега съм убеден, че в този труден момент ще застанем един до друг, ще прежалим трийсетте процента от допълнителните възнаграждения, които получаваме и след няколко години, ще можем отново да се наредим сред страните с най-добър жизнен стандарт, докато българите ще си останат на положението в което са и сега. Защото нашата нация е изградена на основите на православната вяра и християнските добродетели, а българите са учени атеисти, сменящи на всеки четири години политическото си верую. Но намират ли там там спасение? Нека да се стегнем и да не позволим нашата младеж да напусне страната, така както българите напускат своята? И ще видите, че след 50 години, ние все още ще сме тука, а за българите ще се носят само легенди. Аз много се смях, когато разбрах, че управляващите в България плашат народа си, че щели да стигнат до нашето положение ако не вземат мерки! Та те нашето ниво могат само да го сънуват! Жалко за българите, че се оставят така лесно да ги манипулират, за да могат да ги грабят безпрепятствено! Но това си е техен проблем. Нека ние да решим нашите, пък те да се утешават, че не са ни стигнали.” Кое е по-страшно – „Гръцката криза” или „Българската стабилност”?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Mpckey

    25 Апр 2010 6:11ч.

    До ДОЛНИЯ под мене! За това казах в прдния си пост че само с пасвили и манипулации се занимавате: http://www.dnes.bg/obshtestvo/2010/04/16/gryckiiat-premier-ne-e-kazval-che-bylgariia-e-lunno-bunishte.89501 P.S.: 24.04.2010 г. 21:35 ч. Mickey Aбе, я дайте линкове да видим, какво TOЧНO били &quot;подкрепили европейците и американците&quot;!!!!!! Да не е като &quot;речта на гръцкия премиер&quot; :))))))))))

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • хо-хо-хо

    25 Апр 2010 15:20ч.

    Ето за сплесканите каскети тука линк към интервю с посланик Понсен, Етиен. http://www.cross-bg.net/intervyuta/1119916-etien-dyoo-ponsen-svoboda-bez-sigurnost-ne-e-vazmozhna

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Има някои ник-ове като &quot;Mickey&quot; и др,

    25 Апр 2010 15:36ч.

    които не знаят какво искат и ходят като мухи без глави. Често ще го видите в най различни ел.сайтове. Вечно недоволни и правещи се на интересни.Интересно ми е, да ли знае и кой е казал &quot;Не спори с простаци, защото хората няма да разберат,кой е простия&quot; ?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • до economist

    25 Апр 2010 16:26ч.

    Благодаря! Надявам се, че си добре! Поздрави!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ФЕН НА ЯВОР ДАЧКОВ И СИЕ

    25 Апр 2010 20:30ч.

    А ДЕВИАНТЪТ ЯВОР ДАЧКОВ ПОЛУЧАВА ПАРИ ОТ ПРЕСТЪПНИКА ТРАКТОР, ЗА ДА ПЛЮЕ НАРЕД! НА ТАКИВА ХОРА КАТО ЯВОР ДАЧКОВ, КОИТО СА НАЙ- ДОЛНИ ПРОДАЖНИЦИ, ЧОВЕК НЕ МОЖЕ ДА ИМА ВЯРА, КАКВО И ДА КАЖА И ДА НАПИШАТ!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Mickey

    25 Апр 2010 22:00ч.

    До &quot;ха-хо-хо&quot; Както и си мислех за никакви СРС-та и тайни свидетели не става дума в линка дето си го пецнал:)))) Такива сте и &quot;десните&quot; и &quot;левите&quot; ченгета-комунета! Оперирани от морал и почтеност!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • синя

    25 Апр 2010 22:18ч.

    Престанете да лъготите -тайният свидетел е известен на съдията!Те всички от БСП сякаш са му плюли в устата на Дачков, НО ТОЙ Е БАШ ДЕМОКРАТЪТ. Боже, Боже...

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • хо-хо-хо

    25 Апр 2010 22:38ч.

    Аз не съм нито ченге, нито комуне бе, Мики, нито майка е. И добре, че не става дума за СРС и тайни свидетели ъв интервюто с фр.посланик, щото щехте да гракнете...- как той, ъв качеството си на какъв говори тия подробности, как не го е срам, той посланика на закуска си хапва бебета, а на обед -некое от децата на варненските свине гуцанови, за които 120 литровия бойлер дачков тука ги жали горко. Но пропуска подробността, че свинете от червената порода гуцанови, сами са заставали зад детските тела и нарочно са избутвали ошашавените си дечица. Ех, бойлере дачков, ще остане доволен от тебе трактора алексей и комунистите и те ще те възнаградят с нещо материално от сърце.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Mickey

    26 Апр 2010 1:28ч.

    &quot;... И добре, че не става дума за СРС и тайни свидетели ъв интервюто с фр.посланик, щото щехте да гракнете...&quot; Верно! Добре, че ви е послушал, та си е затраял!:))) Те ваште &quot;аргументи&quot; са само заклинания като в поста ти! Сега чакам за линк и на американския посланик, че и него гледам сте намесили по долу , КАТО &quot;АРГУМЕНТ&quot;! Не Дачков, ами дори вие комуно-ченгетата, ако кажете нещо вярно , ще ви кажа БРАВО! Ако пък Дачков изръси некоя глупост - гледай тогава! Тия неща на вас обаче, НЕ СА ВИ ЯСНИ! Щото сте ОБИКНОВЕНИ комунистически мръсници!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • хо-хо-хо

    26 Апр 2010 1:38ч.

    Виж какво Мики, аз съм малко примитивен и не особено тактичен, но наистина нема да влизам ъв спор с тебе, все пак не исакм да затруднявам хората да разберат кой е простия тука. Благодарим за вниманието, аз съм се изказал по темата за бойлера дачков. Не съм намесвал американците и немам отговорност да изяснявам техната позиция, щото не са ми я казали все още. Който си е говорил с американците, ако иска да сподели, но от това дачков нема да стане по-малко прост ъв бъдеще.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Mickey

    26 Апр 2010 6:08ч.

    Викаш , с френския посланик изчисти въпроса и сега оставаш на &quot;другите&quot; комуно-ченгета да се оправят с техните си манипулации????:))))) П.С.: Спама с &quot;гръцкия премиер&quot; ти ли го тропоса гордо тука??:)))))) Ako e &quot;друг&quot; да се обади!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • хо-хо-хо

    26 Апр 2010 16:14ч.

    Не съм го троснал аз това за &quot;гръцкия премиер&quot;. И не ме заговаряйте повече, молям, искам да си мълчим днеска и требва да косим беловласи глухарчета с тревокосачката.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Алехин

    26 Апр 2010 17:09ч.

    Относно причините френският посланик да подкрепя Цв.Цв.- справка днешната спецоперация във Варна.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Mickey

    27 Апр 2010 4:38ч.

    До &quot;ГЛАСОВЕ:! Защо в АНКЕТАТА която сте сложили, не прибавите отговор: &quot;БКП управлява САМОСТОЯТЕЛНО с креатурите си&quot; Което е ИСТИНСКИЯ отговор! Защо го избягвате??????????

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Иванов

    27 Апр 2010 13:50ч.

    Кокото, костов, Командиро, Циганина, както го наричат бълг. данъоплатци, никога не е бил ДЕМОКРАТ. Той е това което бил винаги и го доказва и този път. Какво може да се дочака полицаи на власт. Полицейски номера, които не водят на добро. Конституционния съд ще отхвърли тези глупости, защото отвараят възможности за злоупотреби и полицейски произвол.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • димитАр дИмУкрат

    28 Апр 2010 6:01ч.

    Когато царя свали от БНТ тоя боклук Дачков брат ми щеше да строши телевизора ,а сега като същият този боклук Дачков играе на червено,брат ми казва,че интернета е виновен.А аз му думам,че може и да си роден на 10 ноември 1989 и да си червиво копеле като Дачков.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Si

    29 Апр 2010 0:22ч.

    Костов пак опроверга Продажков, без изобщо да се интересува и да знае за неговите прокоби. http://www.dsb.bg/?page=press&amp;sub=interview&amp;id=1695 Другаря Подажков с пяна на уста тръби какви ли не измишльотини, че Костов иска да влезе във властаа на всяка цена и отново е опроверган за пореден път.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ма стига с твоя Костов $ &quot;Si&quot; $,

    29 Апр 2010 1:34ч.

    с него лягаш, с него ставаш. Ще ти припомня само факта че др.Костов бе начело на правителство произвело РМД-башибозука на Ал.Божков и СОС-черкезите на Антоан Николов приватизационно/значи крадене/ майката и..а на нрадо идържавица.Не хората, желязото проплака по онуй време от дивите им изстъпления на грабежи на хазната и държавата.Не случайно народа ко кръсти ПРАВИТЕЛСТВО на КОРУПЦИЯТА аписателят Ал.Томав нарекъл в книгата си &quot;Четвъртата власт&quot;, НОВИТЕ ВАРВАРИ.За твое сведение пияните и лудите дори, щом чуят за тях /НОВИТЕ ВАРВАРИ/ бягат как дявола бяга от тамяна.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • веселина

    29 Апр 2010 1:35ч.

    Е влезте му в положение на Дачков - това към Костов е любов, незараснала рана, както се казва. Не е ли очевидно - стане ли въпрос за Костов, Дачков го удря на чувства. Сега пък изпитвал презрение. Като че ли някой се интересува от интимните сфери на Дачков. Това неговото малко на ексхибиционизъм замяза.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Бе Веске хубава българко,

    29 Апр 2010 2:46ч.

    току що направих убийствен АНАЛИЗ за демократи за дебели глави като твоята по тема:&quot;Борисов нарече сините &quot;мошеници&quot;,линк: http://glasove.com/article-8150.php ................................... А,бе свършиха ли се мъжете в тая държава,че ся тая Веска хукнала да се занимава с материя която и е непонятна. То не като да вирнеш....и т.н. София ,28.04.2010г.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Яс

    29 Апр 2010 3:42ч.

    Е, как така стига? Кажете го на Продажков - на него все злият злодей Костов му е в устата.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Anallizatora

    29 Апр 2010 3:46ч.

    бил направил убийствен анализ?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • до Anallizatora

    29 Апр 2010 4:39ч.

    Ми направи го де? Какво чакаш,специална покана?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Si

    29 Апр 2010 6:11ч.

    Той вече го е &quot;направил&quot;.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • SI

    10 Май 2010 12:49ч.

    На младини хората имат кръгозор, повече или по-малко широк. С течение на времето кръгозорът се свива и в един момент неограничено клони към точка. Тогава индивидът казва “това е моята гледна точка”. При помиярът Продажков гледната точка е: “Костов е злодей”. И той с пяна на уста лъже, манипулира и клевети в т.н си “анализи” и “коментари”. Основната задача на сайта “Шепоти” е точно тази, но от време на време е прикрита и с други материали. За Продажков няма значение, че ДСБ, Костов и експертната общност имат най-верните, точни и навременни анализи на икономическата ситуация и предлагат адекватни мерки за продоляване на кризата. ББ и неговото правителство загубиха доста време и се люшкаха насам натам и най накрая стигаха до мерките, предлагани от Костов, макар и не напълно. Факт е, че поне двама от министрите на ББ имат правилно и сходно с това на Костов мислене, но нещо им пречи да тръгнат навреме по верния път. Тук някои Продажкоиди мрънкат, че Костов бил такъв, онакъв, че малък му бил процента на подкрепа и др. подобни глупости. Няма значение какъв му е процента(а и не е един процент), важно е какво казва и че идеите му са работещи в днешната ситуация. А и освен всичко останало подкрепата за ДСБ и Костов се покачва, но това не се признава в “Шепоти” и се игнорира. Странно е, че един индивид като Продажков, който има богословско образование и изглежда е вярващ християнин е до такава степен обсебен от ирационална злоба и омраза към един достоен човек, а оттам не e далече и това да е отношението му към всички хора. Къде е християнското смирение на Продажков и любовта към ближния и даже и към врага? Как може едновременно да служиш на мафията и нейния тартор Трактора и да се представяш за морален стажер и да търсиш сламката в очите на другите, а да не забелязваш гредата в собственото си око? Въпросите са риторични и няма да получат отговор от Продажков.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Si

    10 Май 2010 23:05ч.

    На младини хората имат кръгозор, повече или по-малко широк. С течение на времето кръгозорът се свива и в един момент неограничено клони към точка. Тогава индивидът казва “това е моята гледна точка”. При помиярът Продажков гледната точка е: “Костов е злодей”. И той с пяна на уста лъже, манипулира и клевети в т.н си “анализи” и “коментари”. Основната задача на сайта “Шепоти” е точно тази, но от време на време е прикрита и с други материали. За Продажков няма значение, че ДСБ, Костов и експертната общност имат най-верните, точни и навременни анализи на икономическата ситуация и предлагат адекватни мерки за прeодоляване на кризата. ББ и неговото правителство загубиха доста време и се люшкаха насам натам и най накрая стигаха до мерките, предлагани от Костов, макар и не напълно. Факт е, че поне двама от министрите на ББ имат правилно и сходно с това на Костов мислене, но нещо им пречи да тръгнат навреме по верния път. Тук някои Продажкоиди мрънкат, че Костов бил такъв, онакъв, че малък му бил процента на подкрепа и др. подобни глупости. Няма значение какъв му е процента(а и не е един процент), важно е какво казва и че идеите му са работещи в днешната ситуация. А и освен всичко останало подкрепата за ДСБ и Костов се покачва, но това не се признава в “Шепоти” и се игнорира. Странно е, че един индивид като Продажков, който има богословско образование и изглежда е вярващ християнин е до такава степен обсебен от ирационална злоба и омраза към един достоен човек, а оттам не e далече и това да е отношението му към всички хора. Къде е християнското смирение на Продажков и любовта към ближния и даже и към врага? Как може едновременно да служиш на мафията и нейния тартор Трактора и да се представяш за морален стажер и да търсиш сламката в очите на другите, а да не забелязваш гредата в собственото си око? Въпросите са риторични и няма да получат отговор от Продажков.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Тодор Живков

    23 Юни 2010 5:26ч.

    Не съм разстрелвал никого, нито с каскет на главата, нито по гола тиква.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи