Д-р Николай Михайлов: Румен Радев дебютира като победител срещу победени

Д-р Николай Михайлов: Румен Радев дебютира като победител срещу победени
"Радев излъчва независимост. Най-„неприятната“ особеност на този президент е тъкмо неговата независимост, той няма характерното партийно-корпоративно излъчване на „опитен политик“. Реалните или предполагаеми несъвършенства на неговата реч нямат никакво значение. Гербаджийската „елитарна“ ирония по повод на речта издава само едно: мащаба на нарцистично нараняване и болката от отнетия властен монопол. Чувстват се избутани от власт, която им принадлежи по балканско и международно право". Това казва в интервю за "Гласове" д-р Николай Михайлов.

 

 

- Встъпителната реч на президента Румен Радев предизвика противоречиви реакции. Основните упреци към него са, че е неподготвен, речта му скучна и зле прочетена. Какъв е вашият коментар?

 

- Тези квалификации щяха да се чуят и ако речта беше съвършена, което пък означава, че са предвидими и следователно банални. Няма прошка за победителя, бих добавил... Ако не прощават дефектите, как биха простили съвършенството? Не биха го простили, разбира се. Съвсем биха се вбесили. А сега, малограмотни придирят за говорни грешки, разтревожени „по съдържанието“.

 

Мутрите са развълнувани, униват за България... Един от „десните“, който не казва „отпред“, както е редно, а „отпреде“, изглежда напълно възбуден, мести се от студио в студио, като лидер на всяка конюнктурна крамола, защото е решил, че така се става лидер... На това се дължи нищожеството на техните проценти. На бездарието.

 

Мисля си, че Радев продължава да ги „рути“, защото не могат да се успокоят, а това е вредно. Влязла е в душите им възбудата на поражението и ги кара да жестикулират като яли „лютеница“ с примес. Борисов, който е инстинктивно вменяем, знае, че играта предполага хладнокръвие и реторическо извисяване. Изразява се меко, съжалява, надява се. Гламавата „десница“ говори за импийчмънт, за да насъска „десния“ пролетариат. Но то е признак на голяма безпомощност, на упадък на опозиционния жанр...

 

- Румен Радев изглеждаше притеснен, а очакванията от него са да бъде силен. Фалстарт за него ли беше тази реч?

 

- Румен Радев дебютира в Народното събрание като победител срещу победени, това се видя. Радев излъчва независимост. Най-„неприятната“ особеност на този президент е тъкмо неговата независимост, той няма характерното партийно-корпоративно излъчване на „опитен политик“. Реалните или предполагаеми несъвършенства на неговата реч нямат никакво значение.

 

Гербаджийската „елитарна“ ирония по повод на речта издава само едно: мащаба на нарцистично нараняване и болката от отнетия властен монопол. Чувстват се избутани от власт, която им принадлежи по балканско и международно право. Българската цивилизация има само едно име – ГЕРБ. Радев отменя цивилизационния избор. Отиваме в Евразия...

Никакъв фалстарт няма тука, а позициониране срещу това, което нарекоха „Кой“. 

 

- Как ще коментирате репликата „Остава ви седмица“, която събуди възмущение у някои депутати.

 

- Не е „по протокола“, но има позитив. Гневът срещу него ги закопава. Огорченото „статукво“ не трогва никого, а развеселява всички. С тази реплика Радев е позициониран срещу тях, като „народ“ срещу класа. Но играта е тънка, а президентът Радев е обединител, това трябва да се помни. Но няма да му прилича и да се кае. Репликата обаче е предизвикана. Това е извън всякакво съмнение. 

 

- Речта на президента събуди спор и относно правомощията му. Според някои тя представлява по-скоро програма за управление.

 

- Един журналист от Варна е направил справка, според която встъпителната реч на Плевнелиев през 2011 г. е с 10 минути по-дълга, а и също построена като „премиерска реч“. Радев описа българската ситуация, „тревожното настояще“ на страната. Какво да разкаже президентът в първата си реч? Да изпее евроатлантическата ария и да седне? Да каже евроатлантическите глупости на фалцет, за да реализира приемственост с предшестващото сантиментално безобразие? Да се умили публично като „истински европеец“ и да поглежда към балкона от долу нагоре? 

 

- Проруски президент ли ще бъде Румен Радев?

 

- Хипотезата е за дълбока конспирация, в която са въвлечени, Решетников, Нинова и Пушкин. Връзката е от дълбока древност. Имам да ви кажа, че параноята е неудържимо състояние на ума, подозрение с огромна обяснителна сила. Няма смисъл да се възразява. Параноята върши огромна утешителна работа, обективира злото, лекува „хаоса“ на сложното... Тласнат докрай, този парадокс звучи така: руската смъртна заплаха е източник на удоволствия, следователно е вярна. Паранойният човек мисли по принципа на удоволствието, а не по принципа на реалността. 

 

Намеквам, че отрицателният отговор на вашия въпрос: „Радев не е проруски президент“, би попаднал автоматично под същото подозрение – този път на добродушна параноя, на логически обезпечена глупост. Да наричаш, биха казали, надвесената руска мечка „ласкаво присъствие“ е също параноя, но под формата на малоумие или както се твърди от всички среболюбци – на субсидирана подлост. Таен комунист получава рубли и ги харчи на Запад. Нещо такова.

 

Искам да кажа, че при „създалите се български обстоятелства“ отговор на вашия въпрос е невъзможен. Може би иронията върши работа... От своя страна мога да предложа и едно плахо „утешение“, справка от близката история. България ще бъде закусена от руската мечка (ако изобщо тази мечка иска да я закуси) не по причина на Радев, а по причина на Тръмп или на това, което се разбира под „Тръмп“.

 

Спомнете си Ялта. Двама срещу един в полза на „доброто“ – Чърчил и Рузвелт срещу Сталин... Резултатът е известен на всички. Половината Европа връчена на Сталин. От добрите на злия. Както е казал Гогол, приложимо към нашия пример: голяма тъга е да виждаш, че няма добро в доброто. Ето защо предлагам обръщане на част от параноята в западна посока. Това ми се струва благоразумно. А Радев да се счита невинен до доказване на противното.

 

Генерално казано, няма страшно, има ужас. А ужасът има две имена: терор и разпад. Мисля си, че имаме само един шанс и една утопия: солидарна Европа с памет за своя произход и с воля за живот. „Назад към Европа“. Но какво ще стане с прогреса в такъв случай, с джендърната еволюция, с лейди Гага? 

 

- Най-голямата агресия срещу него идва от средите на Реформаторския блок и активисти от средите на протестиращите срещу Орешарски. Как тълкувате това? Може ли да се повтори сценарият от лятото на 2013 г.?

 

Ако се опитат, то ще е с ГЕРБ, а това е „ живяно”. Как си представяте Одата на радостта, изсвирена на вувузели? Отново. Но го мислят.

 

- Най-големият упрек към Румен Радев е, че няма никакъв политически опит.

 

Този упрек изхвърча от устите на няколко дами от ГЕРБ, но не знам какво би могло да означава „опит“ в тяхната словоупотреба. Не смея да помисля какво би могло да означава, цензурирам се. 

 

Иначе Радев е генерал от армията, обучаван в НАТО. Има някои преимущества пред Бъчварова, мисля си. 

 

- Еманципиран ли е от БСП? Под този въпрос би трябвало да се разбира и дали е в състояние да взема самостоятелни решения.

 

- Ако БСП има идея да диктува решения, ще преживее разочарования. Но не мисля, че имат такава идея. Важен е президентският екип, диалогичната среда на ежедневните решения. Съветническото тяло е важно. Плевнелиев е голям урок в това отношение, истинска поука. Този човек е дидактически незаменим. Феномен.

 

Плевнелиев трябва да бъде изучаван, първо, като възхитена жертва на своята прекраснодушна недооценъчност и второ, като изделие на амбициозна съветническа клиентела от коляното на Сорос. Ешелонирана от тук до Виена.

 

Побъркаха човека с глобалистки наставления, направиха го да изглежда програмиран . Накрая спря да говори и почна да пее. Изви глас като конкурент на контратенора Филип Жаруски. Замалко да започне и да левитира. Добре е все пак, че не се случи нещо такова в Белия дом, между Обама и Мишел, щеше да е „прецедент”. Чудо на паранормалната атлантическа лоялност. „Шестнадесета република“ по Живков, в атлантическо издание. Да дойде Марк Шагал... 

 

Ултрабрюкселският фанатизъм на тукашната клиентела подкопава българския евроатлантически консенсус, разлага го отвътре, защото предизвиква отвращение. Това трябва да се знае. Оформя се нещо като повсеместен потрес или, по-меко казано, умора от триумфализма на глобализираните елити, от нарцисизма на „меритократите“.

 

Придобиха света за сметка на масовия „идиот“ с твърдения за неизбежност. Не можело другояче. Защото масовото благоденствие, казват те, е страничен продукт на техните изчисления и на тяхната себичност. Ще се закопаете без нас, защото сме „отличници“, а вие – масов случай. Това казват. Холивуд е с нас. Освен това дребната перверзия да се счита полезна и културно задължителна. Не разбирате свободата, защото тя се узнава само в среда на пресищане.

 

- Как бихте очертали профила на новия президент? Бихте ли му направили малък портрет.

 

- Изглежда мъж „с всичкия си“. По контраст...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коментари

  • възхитена читателка

    21 Яну 2017 12:35ч.

    Браво, д-р Михайлов! Както винаги: точно, свежо, цветисто, иронично и запомнящо се слово.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Альоша, ама Карамазов

    21 Яну 2017 13:10ч.

    Tукашните мислители са в чуденка, дали пък не трябва да аплодират един бивш адепт на грабителя на любимото им тоталитарното наследство.. иначе професорът е прав особено в частта, че СЪРПажии да атакуват някого от интелектуална позиция е меко казано фрапантно нагло..и не е прав, че Радев излъчва независимост..

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Икономика се прави с некомпетентни производители и пласьори на НЕКАЧЕСТВЕНА продукция.

    21 Яну 2017 13:20ч.

    Политика се прави пък с малограмотни и посредствени бездарници. Защо ли? Защото целта на икономиката е да накараш потребителя да купи това което му трябва многократно — с голяма честота на посещения в МОЛА. Целта на управлението пък е да направиш управляваната паплач УПРАВЛЯЕМА и ПРЕДВИДИМА. А това става по стария и изпитан селски начин: «кокошките, дека са се научѝле да фъркат до покриво на сайванто, ги фащаш и им подрезваш крилата… и теа си седат на дзаднико!»

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • «…руската смъртна заплаха е източник на удоволствия…»

    21 Яну 2017 13:38ч.

    Абе тя и «турската заплаха» беше източник на удоволствия за българина цели пет века, но не беше съвсем «смъртоносна», а бе някак си «градивна»: родиха се из турските харемлъци огромен брой турчета с български майки и сега турците като раса са станали неразличими от българите. Ще ПРЕТОПИМ и руснаците! Германците и французите пък ще си ги претопят арабите…

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • «Не разбирате свободата, защото тя се узнава само в среда на пресищане!…»

    21 Яну 2017 13:58ч.

    Хъм! Това, което се узнава в среда на пресищане, носи друго име — СЛОБОДЍЯ. Понятието «слободѝя» носи ЛИБЕРАЛЕН ПРИВКУС и няма нищо общо с житейската практика на НОРМАЛНИТЕ хора.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • логорея

    21 Яну 2017 14:06ч.

    Добре си служи с думите професора, и да смени полюсите, пак ще звучи убедително. Но това, което видях със собствените си очи, за мен има по-голяма тежест - недодялан и първосигнален мъжкар. И какъв е смисълът изобщо от тези речи, ако ги пише някой друг, а ораторът дори не си прави труда да ги представи подобаващо? Не виждам защо я обсъждаме тази клетва - зле организирано протоколно мероприятие с неподготвени участници. На третата минута от речта се почувствах унизена и спрях телевизора. (След всички коментари, които последваха, я погледнах в нета.) Много уважавам професор Михайлов, но дори и той не може да ми го продаде.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • анонимен

    21 Яну 2017 14:14ч.

    Три пъти четох речта на Радев,снощи внимателно слушах речта на Тръмп/цялата/.За това което говори Тръмп предния ден го говори Радев.Какво си мислех:добре че беше предния ден защото цяха да разпънат Радев,че е преписал речта на Трънп/голям късмет извади Радев/. Сега само коментират речта на Тръмп без да споменават приликите с речта на Радев /както им отърва така действат и си мислят,че ние трева пасем/Нека си мислят,това си е за тяхна сметка.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • СЛОБОДЍЯТА е синоним на

    21 Яну 2017 14:17ч.

    разюзданост — като се започне от разюздаността на «свободния пазар» в либералната икономика, мине се през разюздаността във въоръжаването (срещу «руската» опасност) и се стигне до сексуалната разюзданост на «веселия хайлайф» на урнингите и трибадите.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Всъщност Тръмп...

    21 Яну 2017 14:18ч.

    ...е преписал Радев. Пропусна само ненаписаната реплика в края. Все тая.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Амира

    21 Яну 2017 14:29ч.

    Д-р Михайлов - стилен и безпощаден, както винаги! Интервюто ми достави истинско удоволствие, благодаря.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • ОПИТЕН ПОЛИТИК

    21 Яну 2017 14:34ч.

    Нямал визия на "опитен политик", но има най-адекватната за ПРЕЗИДЕНТ подготовка от всички президенти преди него.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • MMN

    21 Яну 2017 15:02ч.

    Д-р Михайлов е абсолютен модерен класик :)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Гого Гогов

    21 Яну 2017 15:10ч.

    ЕДИН ПРЕЗИДЕНТ , ДОСТОЕН ЗА ПОЧИТ И УВАЖЕНИЕ ! ! !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • глас от бъдещето

    21 Яну 2017 15:54ч.

    А д-р Михайлов не е дори професор, доколкото зная! Възхищавам се на неговата точност и малко му завиждам, благородно, разбира се!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • До анонимен

    21 Яну 2017 17:14ч.

    Взе ми думите от устата, т.е. мнението. Толкова много еднакви изводи и послания в двете "тронни речи", любимо ми е това за възможностите на децата с различен произход - един и същ проблем и в богатите, устроени САЩ, и в бедната съсипана РБ. А д-р Михайлов е брилянтен! Защо ли не го виждаме в ТВ студиата, вместо пламналото МИтоди, арогантния Караджов, плиткоумната "юристка" Деси и др. подобни доморасли "анализатори".

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • име

    21 Яну 2017 17:15ч.

    добра реч за министър-председател.направо идеална.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Вашите имена /задължително/

    21 Яну 2017 17:29ч.

    ЕВАЛА ДОКТОРЕ

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Наблюдение

    21 Яну 2017 18:08ч.

    Ние видяхме по телевизията как Радев прочете своята реч. Твърдението, че "Радев излъчва независимост" поражда съмнение в професионалните способности но психиатъра Михайлов.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Oui

    21 Яну 2017 18:16ч.

    Un chef-d'œuvre!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • 900

    21 Яну 2017 19:10ч.

    Като изключим коментара за Плевнелиев за останалото за съжаление е прав

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • IKE

    21 Яну 2017 19:34ч.

    Смешно. Радев е сериознно зависим. Майтапи разказваш Мише, майтапи.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • OLD

    21 Яну 2017 19:41ч.

    Поздравления ! Чудесен в намигването си към множество съставено от простакеси/ простаци / мутри и прислуга, даже и като фенове. Така е , излъчва независимост и от там е страхът и съм съгласен със споделените мисли от : анонимен на 21.01.2017 в 17:14 , за това , че нашият изпревари американският президент с общи идеи и посоки за народите си и за света. Оня, който си мисли, че пак ще се върне да забрави ! А ако о.р. на МВР ген. Бонев спомогне за провеждане на честни и справедливи парламентарни избори в качеството си на длъжностно лице в служебното правителство ще е супер !

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Тодор Парашкевов

    21 Яну 2017 20:46ч.

    Безкрайно умен мъж, предизвикващ духа неустоимо, непреодолимо, неспасяемо - да има някой да слуша само. Не съм съгласен по определени въпроси с него, но дай Боже повече свободни Духове като него, защото всички ние сме едно. Евала, докторе!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Цанев и Филипова

    21 Яну 2017 20:49ч.

    Превъзходно,Благодаря. Удоволствие да си съпричастен към изказаното по-гореот двама достойни професионалисти и Българи!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • до логорея + Наблюдение

    21 Яну 2017 21:44ч.

    Герберски келеши, ако не ви идва на ум за друго стрес лечение - просто размахвайте ръце! При много хора стресът действа вцепеняващо - мускулите на плещите, шията и кръста буквално се вдървяват. Появяват се болки в кръста и гърба, главоболие. Най-добре е да идете на масаж или в басейна, но това не винаги е възможно. Затова пък всякаква гимнастика и махове с ръцете е добро и лесно решение. Правете махове и с краката. Избийте си по една. Или отидете при кмета на Симитли да ви успокои! КОМУНИСТЪТ Бойко Методиев Борисов вече го направи.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Kosmos

    21 Яну 2017 22:02ч.

    Д-р Михайлов - стилен и безпощаден, както винаги! Интервюто ми достави истинско удоволствие.Браво ! Както винаги: точно, свежо, цветисто, иронично и запомнящо се слово.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Вергиния Костадинова

    21 Яну 2017 22:06ч.

    Д-р Михайлов е отличен анализатор, поради което вижда и нещо в бъдещето. Ето само преди час наш Роско пак се появи в ефира на БНТ и дълго се самовелича, преживявайки се като политически исполин. Наистина приличаше на унесено пеене.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • В. Костадинова

    21 Яну 2017 22:08ч.

    Д-р Михайлов е отличен анализатор, поради което вижда и нещо в бъдещето. Ето само преди час наш Роско пак се появи в ефира на БНТ и дълго се самовелича, преживявайки се като политически исполин.Наистина приличаше на пеене.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Понякога се отчайвам

    21 Яну 2017 22:17ч.

    Гледах на запис Плевнелиев в Панорама. _ Тоя човечец тия дни колко пъти се връща в студиата, все нещо е забравил да каже. Незнам, как такива хора стигат до властта? И пак на Радев за властта даваше акъл. Незнам, понякога се отчайвам!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • десислава попова

    21 Яну 2017 23:42ч.

    Както винаги възхитителен начин на изразяване в съчетание с адекватна позиция по въпроса. Това за Плевнелиев ме докосна най-много, като ода за тъпотата е:))) Браво!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • SOS

    22 Яну 2017 3:52ч.

    ЗАЩОТО " СТУДИАТА" СА КЛОАКА И БЕДРА ,А ДОКТОРА Е ВИСОКА ТОПКА!БРАВО ДОКТОРЕ!БРИЛЯНТЕН СИ В ДУМИТЕ СИ!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Още един трол

    22 Яну 2017 3:56ч.

    Цялата тролска армия да се изредите, няма как да замажете ни на йота излагацията на мистър Бийн. От утре рейтингът му ще се вдигне по три, спокойно. Всички ще се строяваме да го гледаме на всяка публична изява, очаквайки да ни направи сеир.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Името ми е Червен

    22 Яну 2017 7:37ч.

    До "Понякога се отчайвам": Как стигат до властта ли? Ами те са само удобни марионетки, властта е у тези, които са ги поставили. А д-р Михайлов за сетен път показва каква огромна необходимост има горката България от психиатри.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • данута дайсон

    22 Яну 2017 7:58ч.

    Г-н Михайлов,изключително точен сте.Кратко,точно и ясно Г-н Радев с малко думи каза много.Това че не е политик може би ще му донесе повече плюсове отколкото на всичките му предшестващи президенти.А с кратката си финална реплика към депутатите с хулиганско поведение,изрази мнението на 90% процента от народа за работата на този парламент!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • донка динчева

    22 Яну 2017 8:09ч.

    Г-н Михайлов,много сте точен! Президента Радев с малко думи каза много.А това че не е бил в политиката до този момент,само ще му е в плюс в сравнение с неговите предшественици.Финалната му кратка реплика изрази мнението на 90% от българите за този парламент!Хулиганското поведение на някои от тях-ясно доказа че мястото им вообще не там.И така ще бъде! В следващия няма да ги има!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ми да...

    22 Яну 2017 8:25ч.

    Параноята върши огромна утешителна работа и огромна тъга е да виждаш, че няма добро в доброто. Паранормалната атлантическа лоялност и ултрабрюкселският фанатизъм на тукашната клиентела подкопава българския евроатлантически консенсус, разлага го отвътре, защото предизвиква отвращение и потрес. Хората искат нормалност. Браво на д-р Михайлов.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • хоругвата

    22 Яну 2017 9:25ч.

    Много ми е смешно когато християн-болшевиките от соросиадата започнат да обвиняват опонентите си в клишизъм и говорене по опорни точки. Впрочем, неправилно употребих думата "опоненти" - тези хора, въпреки че непрекъснато повтарят сакралната си думичка "демокрация", са си болшевишка революционна пасмина до мозъка на костите си. (Не че толкова обичам и демократите де, не ме разбирайте неправилно, но тия са самонабедили се идиоти, същинските лакеи на два последователни режима.)

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • [email protected]

    22 Яну 2017 13:20ч.

    Чест и почитания, г-н Михайлов! Поздравявам Ви за отличните коментари винаги обосновани, и изключително добре аргументираните Ви прогнози. Любопитно ми е как бихте ми разтълкували сърдечното ръкостискане между многоуважавания от мен Явор Дачков с Цветан Цветанов, към когото аз аз имам резерви?

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Гражданка

    22 Яну 2017 14:54ч.

    Невероятната промяна настъпи! Имаме вече истински президент! Няма да даде да му дърпат конците като предшественика му! Истински мъж! От него лъха непоколебимост и твърдост- както и да се мъчат да изкривят нещото неговите врагове... Както и да се пенят- той е нашия ПРЕЗИДЕНТ и ние му вярваме!!!

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Поздравления г-н Михайлов,

    22 Яну 2017 17:25ч.

    Не съм съгласен с Вас единствено за това, че Досегашния "изви глас" като контратенора Филип Жаруски. Изпълненията на Жаруски /Philippe Jaroussky/, за разлика от нашия са великолепни: https://www.youtube.com/watch?v=WX83BSR0mug

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Ами и да и не.

    22 Яну 2017 20:50ч.

    До д-р Михайлов . Хубаво написан текст, с гршни изводи. Аз в гн. Радев видях напълно неподготвен, със лош екип около себе си. Не му бяха обяснили, как да се обърне, към митрополита, отделно че тръгна да се ръкува с него, което е недопустимо, ако имаше малко понятие от етикет. Да не говорим, че мисли че всичко започва от него. На церемонията на предаване на властта се видя, кой иска да обединява. Едните освиркваха сякаш са на чалга концерт и това бяха хората на новия президент. Срам ми е да мисля, че такива селяни могат да определят бъдещето на мен и моите деца. Хора дребни изпълнени със злоба и ненавист, без никакво уважение към институциите. Скоро няма да се оправим, Радев затъва и ще продължи да затъва, заради неразумно дадените обещания и надежди, без да знае какво въобще значи да си президент и какви правомощия има. Запомнете ми думите, че най-вероятно той няма да изкара целия си мандат, и ще бъде свален от тези които го издигнаха.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • JJJ

    23 Яну 2017 10:15ч.

    Радев не е независим и не може да бъде независим. Той определено не е подготвен за президент (изобщо за политик) и гледа повърхностно на длъжността "президент". Ако не беше погледнал толкова несериозно на проблема, щеше да се подготви по- добре да държи реч. Щеше да вземе уроци по актьорско майсторство и ораторство. Пълен парвеню! Дилетант! Селяндур! Поне да беше видял как Тръмп се води с Мелания, да не СЕ ИЗЛАГА с този старомоден начин на водене на първата дама. Освен това, той няма ясна концепция как би могъл да справи с робската, колониална зависимост от международните финансови институции. Речта му съдържаше само констатации и никакви ясни идеи за подобряване състоянието на народа. Демографското състояние на българския народ е отчайващо. Дали изобщо днешния президент Радев има някаква представа от това и дали има идея, откъде би могъл да я подхване (риенето на Авгиевите обори) за да я ОПРАВИ! Както казва Хенрих Сенкевич в своя знаменит роман "Кво Вадис, ДОМИНЕ?!" за своя герой Хилон Хилонид: "той беше роден за крадец, опита се да се занимава с политика, да реди обществения ред и това му изяде главата!"

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи
  • Коментари

    24 Яну 2017 11:21ч.

    всякакви. Обективни, субективни и неверни и прочие. Всеки може да каже каквото си иска,проблема е в това доколко е истинско. Априори е трудно да се каже каква политика ще следва новият президент и това което смятам за важно е обществото ,будните граждани, да участват в правенето на политика. Защото каквото и да си говорим не е лишено от здрав смисъл мнението ,че идеите на активните хора изразени в публичното пространство ще оказват сериозно влияние на действията предприемани от президентството. Глупаво е да се мисли,че един човек,пък бил той и президент, ще е в състояние да направи най- полезното за нацията ,ако умовете на същата тази нация стоят заключени.

    Отговори

    Напиши коментар

    Откажи

Напиши коментар

Откажи